الشمطاء المتدهولة الزومبى

Shamtaa Metdahwela Zombie

Properties

Links in Page

External Links

LTR (No need if copied from editing mode)

Hashtags

 

أ - المتدهولة الزومبى.

ب - هوما عابدين.

ج - جيمس أوكييف.

د - كلينتون كاش.

ه - الـ useful idiots أو كومة الجماجم.

و - نظريات التنبؤ بنتائج الأنتخا باض.

ز - تزوير الأنتخا باض.

ح - السى إن إن التى لن يشاهدها أحد ما لم يقع زلزال فى تاهيتى كل يوم.

 

-

 

..وبالتوازى:

 

على الشمطاء (الجزء الأول: المتدهولة).

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1809213012694370

 

..أيضا بالتوازى مداخل فضيلة السفالة (ها يشرمطها حتت، ثم ها يمسك كل شرموطة على حدة ويمسح بها البلاط).

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1833106063638398

 

..كذلك مداخل على عاهرة - الأعراق - الحثالية.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1814948462120825

 

..وبالتوازى، مسلسل على الاستعلاء الأخلاقى لدى التشكيلات العصابية.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1835618216720516

 

-

 

..وبالتوازى أيضا على صفحة ما الذى يدور حوله ترامب:

 

- ترامب (النصر).

- ما الذى يدور حوله ترامب.

- ترامب --الحملة.

- الواحد الأحد وبعض من لمساتها الإلهية.

- برايتبارت.

- مايلو.

 

---

 

على المتدهولة الزومبى

(الجزء الثانى):

 

مصطلح المتدهولة كما تم صكه يوم 12 أبريل 2015 (وصفها بالشمطاء أقدم من هذا بسنوات):

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1568344720114535

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1568712323411108

 

-

31 أكتوبر 2019 ( الپروفايل ) :

Rep. Ilhan Omar (D-MN) meets with Turkish President Erdoğan during the 2017 UN General Assembly.

بيقول لك بظر اللات بعد ما اتجوزت أخوها ، الخليفة طلقها منه وضمها للحريم ومن ساعتها قلة فتح عليها وبقت بتقبض 1500 ليرة فى الشهر . What an absolute disappointment and shame that the only democrat who did NOT support the Turkish bill aiming to stop the killing of innocent people is @IlhanMN who seems like on #DictatorErdogan ‘s payroll working for his interests, but not for the American people and democracy! .

https://www.facebook.com/MedhatMahfouz/posts/2600977223317965

… أيضا نسخة والمزيد بالصفحة الثيمية قرد-و-خان الخليفة العثمانلى المعتوه .

26 أكتوبر 2019 ( الپروفايل ) :

الوغد الأسود المسلم وكل كبائر العصابة الديموقلاطية إلى السجن قريبا . … طبعا أنت عارف يا مؤمن أننا لم نعترف يوما بانشاء شىء اسمه السجون أصلا . … تقرير يقول إن تحقيقات التحقيقات قاربت على الانطلاق وأنها سوف تكون شيئا ’ بالغ السوء ‘ . … انظر مداخل تحقيقات التحقيقات خاصة فى شهرى مايو ويونيو الماضيين ، وكذا انظر متابعة السنين لجرائم الوغد الأسود المسلم بصفحة شيخ العبيد بأجزائها الخمسة .

https://www.facebook.com/MedhatMahfouz/posts/2589588067790214

17 أكتوبر 2019 ( الپروفايل ) :

أنا معترض مستر ترامپ ، إذا كانت الآنسة نانسينس صياصية من الدرجة التالتة أومال إيه هى الدرجة الأولى ؟ يا ريسنا هى دى –وبالظبط جدا– الصياصة والصياصى كما يقول الكتاب وكما يجب أن يكونوا .

https://www.facebook.com/MedhatMahfouz/posts/2569683379780683

10 أكتوبر 2019 ( الپروفايل ) :

هى شيوعية مسلمة آه ، بس الحق يقال النيو يورك تايمز بتقول فى چو بيضان أكتر ما بيقوله أعداء الشيوعية والإسلام فى بنقسمه . … انظر المداخل السابقة حول هذا الاستحقار المستحكم لبيضان من جانب الصحيفة زعيمة اليسار وأذكى إخواتها فيه . قصة لبرايتبارت لخصتها بالقول In a stunning display of weakness and insecurity, Joe Biden’s campaign sent a 2-page letter to the New York Times whining about them publishing a piece by Peter Schweizer denouncing self-enrichment by political families on both sides of the aisle .

https://www.facebook.com/MedhatMahfouz/posts/2554722831276738

4 أكتوبر 2019 ( الپروفايل ) :

المعلومة المفيدة فى القصة دى موش أن العصابة الديموقلاطية بتولع فى نفسها باليأس المخبول والخبل الميئوس المسمى محاكمة ترامپ ( دى موش معلومة أصلا ) ، إنما أننا عرفنا شيئا عن الجذور الحفرية الأولى لماكينة الإعلام اليسارى الشيطانية ، مطبوعات أقدم بـ 20 سنة كاملة من النيو يورك تايمز نفسها ، ترجع للعقود الأولى من القرن الـ 19 ، والأدهى أن لا تزال إحداها حية لليوم . … الثآفة حلوة برضه يا جودعان . … برايتبارت تنقل عن قصة لمجلة ذا نيشن .

https://www.facebook.com/MedhatMahfouz/posts/2542485402500481

2 أكتوبر 2019 ( الپروفايل ) :

الآنسة نانسينس كسرت لى قلبى . فى الوقت إللى كل الناس من كل المستويات والاتجاهات بتقرأ إيڤرى سكريين ، هى الوحيدة إللى بتتفرج على كنوات الإخونچ . بتقول ترامپ مرعوب من ابن المقاول ، قصدى مرعوب منها . … بالكومنتات : - بالظبط بالظبط بالظبط ، لو بتتابعهم شوية إللى هنا مجرد مثال من آلاف الأمثلة قص لزق زى ما بتقول . أساليب صعب تجمعها فى كلمة واحدة ، حاجات زى التفكير بالتمنى ، اجتزاء الكلام حتى تصل به لعكس مقصده ، الكذب الصريح ، الاستشهاد بمصادر أخرى مختلفة هم أصلا أنفسهم إللى كتبوها ، تكلمهم فى موضوع يحولوك لحاجة تانية ، پارانويات المؤامرة ، المظلومية والغلبنة ، كله كله . … محسن يقول التطابق بين اليسارجية والإسلامجية بقى وشه مكشوف .

https://www.facebook.com/MedhatMahfouz/posts/2539116946170660

… المزيد بالصفحة الثيمية الشمطاء المتدهولة الزومبى .

[ بدون مدخل فيسبووك ] 9 أغسطس 2019 :

طب وحياة رسول اللات كلام لوز وعنب : poor kids are just as bright and just as talented as white kids . تقسيم موش بطال للبشر إما بيض وإما فقراء ، زائد إيزى إيزى ما حدش خد الكلام على جوه أو اتعصب واتهم چو بيضان أنه الزعيم الجديد لتفوق البيض أو أنهم قومية بافتراضه أن تلقائيا كل طفل أبيض يولد لامعا وموهوبا .

[ بدون مدخل فيسبووك ] 2 أغسطس 2019 :

مناظرات العصابة الديموقلاطية لمت على كل شكل ولون ، رمامة العرق الأبيض تلقى ، قرود أفريقيا تلقى ، خنازير آسيا تلقى ، طحالب الأمازون تلقى ، حتى پوكاهونتاس تلقى . اتخانقوا حوالين كل شىء ، لكن أكتر حاجة اتفقوا عليها هى الرعاية الصحية ، مع نبرة جديدة هى منع القطاع الخصوصى من الاشتغال بها ، ليه ، لأنه هادف للربح ، بينما الحكومة بتشتغل لوجه ماركس . شىء موش مقزز وبس ، وموش بس الناس عارفة أن قطاع خصوصى يعنى منافسة وخفض أسعار ، وأن قطاع عمومى يعنى هدر وارتزاق للفشلة وأدنى الكفاءات بما يفوق أرباح كل الشركات ؛ إنما الناس باتت فاهمة كل ما يدور حوله اليسار ، السرقة المزدوجة التى لا تحتمل التأويل ، الضرايب وطبع الفلوس ، يعنى إللى طالع واكل نازل واكل ، ويا ريتها حتى بتروح فعلا للفقرا جايز ممكن نقول ساعتها يلعن دين أم داروين ما هواش من بقية أهلنا ، إنما كلها پروپاجاندا تنتفخ بها جيوب مبعوثى العناية الماركسية صعودا على جماجم الفقراء وبس على كده . … كنت ها أنسى ، عارف تفكيرهم وصل حاليا ينهبوا من جيوب الناس المحترمين المجتهدين الشغالين قد إيه نهيبة مباشرة ضرايب أو إيه نهيبة غير مباشرة تآكل للثروات بطبع الفلوس مجانا لأنفسهم وللألاضيش ؟ اربط الحزام : 210 تريلليون دولار . عادى جدا ، أنت ما أن تفتح الباب لدور للدولة فى التعليم والصحة –ولو ثانوى جدا وضئيل جدا– لن تعرف أين تتوقف . عاجلا أو آجلا سيظهر لك من يقول إن هارڤارد وأوكسفورد ومايو كلينيك ومنتجعات النقاهة لا هى ولا غيرها خدمة مستثناة ، هى من حكوك الإجرام والجميع –بحكم مولدهم ومنذ لحظة انزلاطهم من بطون أمهاتهم– ’ مخولون ‘ entitled للحصول عليها مجانا ( بالطبع أنت عارف أن فيه بديل رخيص للغاية لكل ده : 5 دولار سم فيران كافية لتخليصنا من كل العصابة الديموقلاطية ) .

… هذا المدخل تجده كاملا –بالإضافة لمداخل أخرى مرتبطة– بالصفحة الثيمية الشمطاء المتدهولة الزومبى .

http://www.everyscreen.com/themes/2016/ShamtaaMetdahwelaZombie.htm

…كذا تجد المزيد بالصفحات الثيمية ما الذى يدور حوله ترامپ ، وكفاءة جدا مدير جدا .

http://www.everyscreen.com/themes/2016/WhatTrumpIsAllAbout.htm

http://www.everyscreen.com/themes/2018/VeryEfficientVeryManager.htm

… كما يمكنك قراءة مداخل أخرى من خلال البحث عن كلمات أو عبارات مفتاحية فى ذات الصفحات مثل : الوغد الأسود المسلم - الشمطاء المتدهولة الزومبى - چو بيضان - الآنسة نانسينس - الآنسة نسناس - النسناسة نانسينس - النسناسة المجنونة - العم بيرنى - پوكاهونتاس - أليـ-كس - الخدامة الصغيرة - الخدامة ’ أليـ-كس ‘ الصغيرة - كمالة العدد - بظر اللات - النياندرتال - تأليب بالطلب - تأليب ’ نياندرتال ‘ بالطلب - العيل الشمال فوق وتحت إللى ما أعرفش اسمه - الكلوباتية الفاشلة - بيضه فى وركه

[ بدون مدخل فيسبووك ] 1 أغسطس 2019 :

إللى ممكن تفهمه من الرطرطة الكتير ( 1 - 2 ) بتاعة الخبابير السطراطيزيين على السى إن إن ، أن ماراثونات المناظرات المرطرطة بين كبائر العصابة الديموقلاطية ها ترسى على واحدة أخيرة بين پوكاهونتاس ضد چو بيضان ، وأنها ها تمسح بيه البلاط ، لكن هو ها يفوز بالترشيح –لأن ده قرار عميكة العصابة كبائرها الحقيقيين المختفين بعيدا فى قاع قاع البكابورت– وهو القرار المعروف من 1000 سنة ، ثم بعد كده ترامپ ها يمسح بيه البلاط فى المناظرة وفى الأنتخا باض معا . … أنا موافق على كل ده باستثناء حاجة واحدة : أن ترامپ ها يقبل دخول مناظرات ضد أى حد .

… هذا المدخل تجده كاملا –بالإضافة لمداخل أخرى مرتبطة– بالصفحة الثيمية الشمطاء المتدهولة الزومبى .

http://www.everyscreen.com/themes/2016/ShamtaaMetdahwelaZombie.htm

…كذا تجد المزيد بالصفحات الثيمية ما الذى يدور حوله ترامپ ، وكفاءة جدا مدير جدا .

http://www.everyscreen.com/themes/2016/WhatTrumpIsAllAbout.htm

http://www.everyscreen.com/themes/2018/VeryEfficientVeryManager.htm

… كما يمكنك قراءة مداخل أخرى من خلال البحث عن كلمات أو عبارات مفتاحية فى ذات الصفحات مثل : الوغد الأسود المسلم - الشمطاء المتدهولة الزومبى - چو بيضان - الآنسة نانسينس - الآنسة نسناس - النسناسة نانسينس - النسناسة المجنونة - العم بيرنى - پوكاهونتاس - أليـ-كس - الخدامة الصغيرة - الخدامة ’ أليـ-كس ‘ الصغيرة - كمالة العدد - بظر اللات - النياندرتال - تأليب بالطلب - تأليب ’ نياندرتال ‘ بالطلب - العيل الشمال فوق وتحت إللى ما أعرفش اسمه - الكلوباتية الفاشلة - بيضه فى وركه

31 مايو 2019 :

طب العثمانلى وأمره بقى معروف ، ديون تريلليون دولار وما حدش راضى يسلفه أو حتى يصبر ع الدين ، وبالتالى موش بيدفع تمن إعلاناته ع السى إن إن . لكن هل موزة كمان بقت تريلليون فرسخ تحت سطح الصفر علشان يوصل الأمر بالسى إن إن أنها ما تدفعش مرتبات الموظفين ؟ … ده خلاف موجة فصل بالجملة لموظفى أقسام كاملة . … انظر مداخل توقع إغلاق سى إن إن الوشيك .

… المزيد بالثيمة الفرعية السى إن إن التى لن يشاهدها أحد ما لم يقع زلزال فى تاهيتى كل يوم ، بصفحة الشمطاء المتدهولة الزومبى .

30 مايو 2019 :

طبعا المفروض يكون حدث مدوى عن بطل أميركا القومى (بطل إزاى بالظبط وأميركا مين بالظبط، ما تسألش)، لكن لا أعتقد فيه جديد الكثير. موضوع التسجيلات والمراقبة ده ورد وأكتر منه فى فيلم كلينت إيستوود وليوناردو ديكاپريو من 2011 عن أيقونة الإف بى آى لـ 50 سنة إدجار هووفر. على ما أذكر كان بيقول إن جناب القس الفخيم المبجل كان على أحط مستوى من الإنحلال والفساد وشغل البلطجة والمافياوية وأنشطة الجريمة المنظمة، والمكتب كان على وشك يمسحوا بدين أمه البلاط لولا حماية الوغد كينيدى له فى آخر لحظة. ..انظر مداخلنا على مر العقود عن الجزمة جاندى والأجزم مارتن لوثر وأجزم الكل مانديلا. ..شكرا سامح موريس. ..بالكومنتات: - أيوه طبعا، كل رجل دين يحدثك عن إله خفى لم يره أحد، هو مجرم أفاق وكداب، لكن دول بالملايين إنما ده موضوعه أخطر من كده بمراحل لما تعرف أن أميركا بتاخد يوم أجازة باسمه سنويا، وأن متعته فى الفرجة على اغتصاب النساء أمامه هى أهون جرائمه. ..نقاش. - تسلم، كفيت ووفيت! ..سامح كتب: فعلا يا أستاذنا اتفق مع كل كلمة قلتها مليون فى المية، ما يتخيرش حاجة عن الزنجورى القذر فردة الجزمة التانية رديفه فى الإجرام والنصب والسلب والانتهاب إللى طالعين بيه القلعة هنا المالكوم إكس، بس لكل شيخ منسر منهم طريقة وسكة وتعددت الطرق والأهداف واحدة، إنما الاتنين عملة ذات وجهين. ضيف عليهم المجرم الآشر الأفاق إللى جنده، إيليجا محمد بتاع أمة الإظلام، ومحمد على مجانص ومايك كالسون وكل الزنجوريين الرعاع من الأعراق الحثالية وشمامى الكلة إللى چييناتهم شيوعية / إسلامية، وكانوا الباب الخلفى والعميل الخفى لنقل الوساخات والأمراض المتوطنة بادعاء البطولات الزائفة والحنجوريات الرنانة للركوب علي الشعب الأميركى [الشامخ] وتراب وطن الحضارة الطاهر وآخر قلاعها وحصونها فى العصر الحديث أميركا، ولكن هيهات قاتلهم حورس أنى يؤفكون ورد كيدهم إلى نحورهم.

https://www.facebook.com/EveryscreenThemes/posts/2199966746788231

28 مايو 2019 :

لغاية كام شهر فاتوا كان خبر كام عدد نجوم الرياضة إللى رفضوا الوقوف للنشيد القومى النهارده، يتصدر الأخبار وكان أهم من نتائج المباريات نفسها. دلوقت من كرامات عمونا ترامب شوف أجيال الرياضيين الجديدة عاملين إيه، ويا بؤس البؤس اختاروا بالذات أول ضحاياهم الخدامة الصغيرة أم وش مفعص حطوها مع كاسترو وبقلظ قال ينفع ديكتاتورة. ..فقط سؤال: أخدتم بالكم يا عصابة ديموقلاطية من كلمة أجيال، موش الشباب برضه كانوا المراكيب الملاكى المجانى العجينة الطرية بتوعكم طول عمركم وعمرهم؟ ..شاهد الڤيديو. ..أيضا انظر مسلسل مداخلنا عن الخدامة الصغيرة، مع ملاحظة أن اسمها عندنا كان مختلف شوية عن هذا الاسم الذى صكه بنفسه الريس الكبير دونالد ترامب، وإللى إحنا ما نقدرش نكسر له كلمة.

https://www.facebook.com/EveryscreenThemes/posts/2197443040373935

27 مايو 2019 :

Alexandria Ocasio-Cortez, Hope Hicks.

كلما تخيلت أن اليسار جاب آخره تكتشف أن البكابورت لسه أغوط كمان وكمان. الخدامة الصغيرة لا تستحى من التصريح بأن عندها عقدة من وشها المفعص لكتر دوس إخواتها برجليهم عليه بسبب زحمة الحصيرة إللى كانوا بيناموا عليها، وأن بالتالى أحد أهم أسباب حقدها على اليمين أن الستات عندهم حلوين.

https://www.facebook.com/EveryscreenThemes/posts/2195670763884496

14 مايو 2019 :

أنا شكلى ها أبتدى أحب پوكاهونتاس . Fox News is a hate-for-profit racket that gives a megaphone to racists and conspiracists — it’s designed to turn us against each other, risking life and death consequences. .

https://www.facebook.com/EveryscreenThemes/posts/2174116449373261

5 مايو 2019 :

قليل جدا 20 دولار ، لو الشمطاء والبأف بتاعها دفعوا لى مليون دولار موش مستعد أحضر لهم مؤتمر . … هبوط مروع لأسعار تذاكرهما وهى التى كانت تدر عليهما عشرات الملايين ذات يوم .

https://www.facebook.com/EveryscreenThemes/posts/2159537724164467

2 مايو 2019 :

كلما علا صراخ إعلام الطفيليات اليسارية ، كلما غاصوا وغاصوا فى صمت القبور . … موش كل شهر ها نقولها بقى . … الشهر ده برامجهم –السى إن إن يعنى– خرجت من الـ 25 الأوائل . … انظر مداخل الإعلام يعوى والقافلة تسير .

https://www.facebook.com/EveryscreenThemes/posts/2154967681288138

… المزيد بالثيمة الفرعية السى إن إن التى لن يشاهدها أحد ما لم يقع زلزال فى تاهيتى كل يوم ، بصفحة الشمطاء المتدهولة الزومبى .

26 أپريل 2019 :

بالظبط ، هو مختل عقليا ، وعلشان كده إحنا اخترناه . … كتاب مدرسى يوحى بأن ترامپ كذلك .

https://www.facebook.com/EveryscreenThemes/posts/2145609882223918

25 أپريل 2019 :

لما يكون اسمها إيمى كلوبوتشار الكلوباتية وموش فاهمة حاجة فى الشغل . … ڤيديو لها وهى تشير لجمهورها متى يصفق .

https://www.facebook.com/EveryscreenThemes/posts/2144275605690679

17 أپريل 2019 :

تعلن العصابة الديموقلاطية عن الاستغناء عن خدمات كل من العم بيرنى ، الآنسة نانسينس ، پوكاهونتاس ، أليـ-كس الخدامة الصغيرة ، كمالة العدد ، بظر اللات ، نياندرتال تأليب بالطلب ، هذا بعد اتضاح أن الجميع زاغوا وفسدوا وأعوزهم مجد لينين ، ليسوا فى داخلهم سوى برچوازيين صغار يخفون افتتانا كبيرا بالرأسمالية وعشمانين فى الثراء السريع بينما إيمانهم بالشيوعية ظاهرى ضعيف أو مزيف . … كما يسر عصابتنا أن تعلن عن حاجتها لشغل عدد جديد من الأماكن الشاغرة لوظيفة ماركسى قح ، وذلك بمرتبات غير مغرية نظرا لأوضاع التشرد إللى أوصلنا لها عدو الخير المدعو ترامپ . … أحد مساعدى الشمطاء المتدهولة يقول إن ما يحمله العم بيرنى هو رسالة رأسمالية ، هذا وما زالت فعاليات مهرجان التكفير تتواصل بنجاح كبير .

https://www.facebook.com/EveryscreenThemes/posts/2131304413654465

… هذا المدخل تجده كاملا –بالإضافة لمداخل أخرى مرتبطة– بالصفحة الثيمية الشمطاء المتدهولة الزومبى .

http://www.everyscreen.com/themes/2016/ShamtaaMetdahwelaZombie.htm

…كذا تجد المزيد بالصفحات الثيمية ما الذى يدور حوله ترامپ ، وكفاءة جدا مدير جدا .

http://www.everyscreen.com/themes/2016/WhatTrumpIsAllAbout.htm

http://www.everyscreen.com/themes/2018/VeryEfficientVeryManager.htm

… كما يمكنك قراءة مداخل أخرى من خلال البحث عن كلمات أو عبارات مفتاحية فى ذات الصفحات مثل : الوغد الأسود المسلم - الشمطاء المتدهولة الزومبى - چو بيضان - الآنسة نانسينس - الآنسة نسناس - النسناسة نانسينس - النسناسة المجنونة - العم بيرنى - پوكاهونتاس - أليـ-كس - الخدامة الصغيرة - الخدامة ’ أليـ-كس ‘ الصغيرة - كمالة العدد - بظر اللات - النياندرتال - تأليب بالطلب - تأليب ’ نياندرتال ‘ بالطلب - العيل الشمال فوق وتحت إللى ما أعرفش اسمه - الكلوباتية الفاشلة - بيضه فى وركه

14 أپريل 2019 :

تكبييييير ! … الربيع العربجى وصل للعصابة الديموقلاطية . تأليب بالطلب تقول إحنا الأقليات ما إلا خلخال للزينة فى أرجل كبائر العصابة .

https://www.facebook.com/EveryscreenThemes/posts/2128017947316445

ثالث مرة 20190415 05:58 ص والسابقتان باقتصاديات البربور وترامپ . … هذا المدخل تجده كاملا –بالإضافة لمداخل أخرى مرتبطة– بالصفحة الثيمية الشمطاء المتدهولة الزومبى .

http://www.everyscreen.com/themes/2016/ShamtaaMetdahwelaZombie.htm

… كذا تجد المزيد بالثيمة الفرعية ترامپ والتحديات —أو : ما الذى يجب على الطرطور الـ 45 فعله بحور الدم أشبارا أم أمتارا ، بصفحة ما الذى يدور حوله ترامپ .

http://www.everyscreen.com/themes/2016/WhatTrumpIsAllAbout.htm#Challenges

… كما يمكنك قراءة مداخل أخرى من خلال البحث عن كلمات أو عبارات مفتاحية فى ذات الصفحات مثل : الوغد الأسود المسلم - الشمطاء المتدهولة الزومبى - چو بيضان - الآنسة نانسينس - العم بيرنى - پوكاهونتاس - أليـ-كس - الخدامة الصغيرة - الخدامة ’ أليـ-كس ‘ الصغيرة - كمالة العدد - بظر اللات - النياندرتال - تأليب بالطلب - تأليب ’ نياندرتال ‘ بالطلب - العيل الشمال فوق وتحت إللى ما أعرفش اسمه - الكلوباتية الفاشلة - بيضه فى وركه

5 أپريل 2019 :

يا رب ابعت زلزال فى تاهيتى ، اسمنا على لسان ترامپ يوميا ، وكمان انضم له ابنه حتى من قبل ما يورث عرش أميركا ، لكن بدل كل ده ما يكون دعاية طبل وبمب لا زال برضه ما حدش راضى يتفرج علينا غير هما الكائنين إللى لا ثالث لهما وفقط علشان يطمنوا على عرض الإعلانات إللى دفعوا فيها دم طيزهم : موزة والخليفة المعتوه . … بيقول لك ما فيش برنامج يوحد ماركس كان من العشرين الأوائل طوال ربع السنة الأخير . هه هه ، كنتم تتوقعوا أى برنامج بالظبط ، الشرموطة العتاقى أمانپوور ، أو حرامى المقالات فريد زكريا ، أم لمونة –اسمه كده– فرخ الزنوج إللى قلة أدبه ما جرتش على حد ؟ * ملحوظة : رأيى الشخصى أن حتى لو حصل زلزال فى تاهيتى المرة دى الاتنين مشاهدين السى إن إن ها يفضلوا هما هما موش ها يزيدوا . … ملحوظة تانية : 4 من الـ 5 الأوائل من فوكس نيوز ، وليظل شون هانيتى سيد تليڤزيون الكيبول بلا منازع ، وتاكر كارلسون الذى كلما هاجموا عرقيته الصريحة ومنعوا عنه الإعلانات كلما زادت شعبية برنامجه ، وطبعا من بين نجوم القمة الخمسة –من غيرها ؟– الرائعة لاورا إنجرام .

https://www.facebook.com/EveryscreenThemes/posts/2114090418709198

… المزيد بالثيمة الفرعية السى إن إن التى لن يشاهدها أحد ما لم يقع زلزال فى تاهيتى كل يوم ، بصفحة الشمطاء المتدهولة الزومبى .

21 مارس 2019 :

سعار تحويل الجمهورية لديموقلاطية بلغ درجة الجنون ، والمستهدف طبعا من كبائر العصابة الديموقلاطية وكذا من الولايات الديموقلاطية كولايات الواحدة تلو الأخرى هو ما يسمى بالكلية الأنتخا باضية التى سبق وشرحنا كيف أنها المظهر الوحيد المتبقى من الجمهورية فى أميركا ، رغم أنها أصلا ليست بأكثر من ظل باهت للنظام الجمهورى وهو إرسال كل منطئة لعين أعيانها لتمثيلها فى برطمان الدولة ، يعنى أصلا أصلا الجمهورية ليس بها أنتخا باضات ، هل سمعت مثلا عن أنتخا باض أجريت فى روما إللى اخترعت الشىء ده إللى اسمه جمهورية ؟ … ملحوظة : بس إحنا قلنا حاجة كمان ، تحول الجمهورية لديموقلاطية هو مسار أوتوماتى إجبارى ، فاكر ابن الوسخة بنچامين فرانكلين بتاع ال 100 دولار قال إيه للست إللى سألته قرروا إيه نظام الحكم إللى اختاروه لأميركا ؟ قلنا حاجة وبليون مرة الديموقلاطية ليست أفشل نظام حكم ، هى انعدام النظام وانعدام الحكم ، هى الفوطة التى رموها على أرضية الحلبة حين تصارعوا بشأن نظم الحكم وقالوا خلاص نمشيها ديموقلاطية ، هى الفوضى المقدسة ، هى الإله الذى سقط . الحكم الفردى المطلق هو الوحيد الحكم وهو الوحيد النظام ، وروحوا تمشوا فى الغابة نص ساعة وها تفهموا الكلام ده كويس . … ثانيا ، إللى غايب عن الشيوعيين أن ترامپ كسب طبقا لقواعد اللعبة الموجودة ، وموش لوحده ، هو والشمطاء المتدهولة سواء بسواء لعبوا ع الكلية الأنتخا باضية ، ولو كان اللعب على عدد التصويتات الإجمالية لاختلفت ستراتيچياتهم ، وبرضه ترامپ كان ها يكسب إن ما كانش بنسبة أكبر . … كمان قلنا حاجة تالتة ، ترامپ كده كده مكتسح فى كل ما هو آتى وإن لسبب آخر تماما لا شأن له بالصياصة وألاعيبها وحساباتها الهزلية ، سبب أنه أول زعيم يلعبها صح ، يلعبها طبقا لقوانين الطبيعة ، يلعبها حرب أعراق ، يلعبها چيينية ، الحقيقة المادية الوحيدة التى كل ما عداها ليس سوى مكلمة اسمها معركة الأفكار . وشفنا الاستبيانات إللى بتقول أنه أوشك خلاص يحشد معاه كل البيض ، تلتين السكان . … آخر حاجة قلناها كمان : التلت الباقى موش ها يكون له وجود أصلا لأنهم ها يبادوا . … بالكومنتات : - ليس هذا هو الاقتراح الوحيد للمحكمة العليا –كما جاء فى الكليپ الذى عرضه تاكر عن السى إن إن– 3 أعضاء لكل حزن وخلاص على كده ، فهناك أيضا من قال –وقد شاهدته وكان بالمثل على السى إن إن– بإضافة خمسة يختارهم التسعة الحاليون بالإجماع . يعنى باختصار حين بدأت السلطة الكدائية تفلت من أيديهم لشعبية ترامپ الجارفة ذلك بعد عقود من الهيمنة على كل السلطات والمخللات ، اكتشفوا أن لقد نسينا نسحب السلم ورانا ، ونطالب الآن بتمييع بنية المحكمة العليا وإصابتها بالشلل كما أصبنا كل نظام الحكم بالشلل من خلال الفصل الباستيلى بين السلطات والمخللات الثلاث ، ناهيك أن إضافوا مرة بعد مرة أطباق رابعة وعاشرة لها ، والآن جاء وقت البحث عن الشلل منفردا داخل كل سلطة أو قطعة مخلل على حدة . أو كما قلنا للتو هنا الطفيليات –الشيوعية والمسلمة وكل صنوف الطفيليات– ضد وجود أية سلطة أصلا ، وحين يصلون هم لها فهى لا تزيد فى نظرهم –كما قال فلوطة القلوطة ذات يوم مطالبا بشقب 5 سنوات تحكم فيه عصابته الإخوانية– السلطة فترة مرحلية للهجامة وليست أكثر ، جراد يأكل الأخضر واليابس ثم يبحث عن بلد آخر وهكذا .

https://www.facebook.com/EveryscreenThemes/posts/2092305977554309

… أيضا نسخة والمزيد بالثيمة الفرعية التولة المتنية الحتيسة —أو : القرن العشرون ( إن لم يكن معظم التاريخ الإنسانى ) لا يزال مكتوبا بالقلم الرصاص ، بصفحة صعود الفاشية العظيم .

14 مارس 2019 :

مبدأ اليسار الجميل ، اشقط الأطفال لأنهم بيشموا الكلة بسهولة ، ولما يكبروا ويتفوا عليك دور ع الأصغر وأصغر ، وهكذا لغاية ما تخللى الجنين يشارك فى الأنتخا باض وهو فى بطن أمه ، والكلام بحرفه للآنسة نانسينس Capture kids when they’re in high school . … الشيوعية فى أزمة يا لينين يا خويا ، حكاية الأطفال دى نفعت مرة وجابت وغد أسود مسلم للبيت الأبيض لكن موش عاوزة تنفع تانى ، ودلوقت موش عارفين نلاقيها من إيه ولا من إيه ، من قفل حنفية المهاجرين ولا من يقظة الوعى العرقى للمتوحشين الأنجلو ساكسون ، ترامپ عامل فينا عمايل يا رفيق ، وإن ما لحقتناش بسرعة بـ ’ ما العمل جزء 2 ‘ ، جايز تكون الأزمة الأخيرة .

https://www.facebook.com/EveryscreenThemes/posts/2082736075177966

6 مارس 2019 :

Neanderthal Tlaib

بلاغ لشرطة المصنفات تحذير مسبق من قبل الفاس ما تقع فى الراس : لو بالذات إللى اسمه إيڤرى سكريين استخدم كلمة النياندرتال لوصف أية برطمانجية فى أميركا فاعرفوا أنه سارقها من پاميلا جيللر . * ملحوظة : أنا أستخدم وصف برطمانجية فى أميركا وموش البرطمانجية الأميركية وكأنى لا أعترف بجنسيتها الأميركية ، موش لأنى –لا سمحت اللات– عرقى وبتاع كراهية وتفوق الإنسان الأبيض ووصفه لغيره بالأعراق الحثالية والحاجات رجس الشيطان دى ، إنما لأن النياندرتال نفسها هى إللى تصف نفسها طوال الوقت بالفلقس طيزية . ** ملحوظة تانية : أنا لا أتبنى دعوة پاميلا جيللر للحرب الأهلية ، الأهل لا يتحاربون ، ما أتبناه حرب عرقية كى يعيد بها الإنسان الأبيض تأكيد أنه سيد الكوكب وأن واجبه ومسئوليته التاريخية والأخلاقية أن يطهره من كل الأعراق الحثالية . *** ملحوظة أخيرة : على العكس منها خالص ، أنا أتبنى كل كلام تأليب بالطلب –قصدى النياندرتال– بالحرف وعلى طول الخط ، خاصة وصفها لترامپ بالـ motherfucker ، وأحب أقول لها –للنياندرتال يعنى– إن وعلشان كده إحنا اخترناه .

https://www.facebook.com/EveryscreenThemes/posts/2072261572892083

7 فبراير 2019 :

إيه ؟ قول تانى كده ؟ agonizing internal debate that publicly exposed racial and religious divisions in the Democratic Party ؟ حرب دينية إيه إللى جوه العصابة الديموقلاطية ؟ كفاية شغل عيال بقى والعبوا سوا ، الشيوعية والإسلام إيد واحدة ، ركزوا على الهدف الواحد الأسمى نهب وسلب كل البشر ، أومال لو ما كانش الريس عتريس لسه مفكركم بهدفكم الأوحد فى الحياة ، أو بنص كلماته بتاعة الـ CPAC تدورون not about justice, not about virtue, about only one thing: it's called power for the ruling class . … التمزقات تفتك بالعصابة الديموقلاطية بسبب تصريحات بظر اللات بخصوص اليهود . … مدخل خطاب ترامپ أمام مؤتمر CPAC ، هنا .

https://www.facebook.com/EveryscreenThemes/posts/2072720739512833

7 فبراير 2019 :

اضغط ع الرابط نفسه ده بتاع الفيسبووك موش ع الصورة ( القصة نفسها ) ، وعيش يومين تلاتة مع التعليقات الألف وشوية حاليا . مسخرة ما بعدها مسخرة ، بينما انطباعى الأول خالص لما قرأت العنوان ما كانش مبتهج بالمرة ، الخبثا ها يعملوا رواية المدعو كلينتون فيلم تليڤزيونى علشان يلقوا حجة يشيلوا مشاهد الپورنو . … بالكومنتات : - هو السبب الوحيد والكامل فى الأزمة المالية العالمية إللى بعده بسنييييين . أشكر اهتمامك وها أحط لك رابط . … شرف كبير ليا يا عمو . … ههههههههه ، أشكرك ، نضمها لمباراة ذات الـ 10 آلاف اسم . … المنسى يطلب مقالا لى عن فترة المدعو كلينتون ثم بعد قليل يكتب ما يلىنسخة أخرى ) : اكتشفت أن الأستاذ مدحت محفوظ موقعه ع النت من أيام التسعينيات فى نفس سنة تاسيس جووجل وأيام ما كنت بأروح الحضانة ، وأنه له مقالات قديمة عظيمة زى التنبؤ بالأزمة الاقتصادية وفقاعة كلينتون وتأييد لحروب [ عربستان الشرقية ] وأفغانستان والنهضة الاقتصادية بقيادة جمال مبارك وحاجات فشيخة زى خصخصة الأهرامات والسد العالى وتحديد النسل ، اتفقنا أو اختلفنا مع جيش الحضارة العظيم بس لازم نرفع القبعة . ويردف أصدقاؤه محسن ( ده غير تنبؤاته بفشل وخسارات تسلا وأوبر وبالبريكزيت وبكذا حاجة ) ، السهلى ( ده إله بقى ) ، العجمى ( إنه لكبيرهم الذى علمهم السحر ) . - ههههههههه ، الظاهر أخونا جابر تطوع شبه متفرغ لتحدى ذات الـ 10 آلاف اسم . … علام الغيوب هى إضافته هذه المرة .

https://www.facebook.com/EveryscreenThemes/posts/2030954020356172

إيفرى سكريين كان الأول فى العالم الذى نطق باسم المجرم الحقيقى وراء الأزمة المالية العالمية، ذلك قبل شهور من بدء تردد الاسم على ألسنة الكثيرين.

http://www.everyscreen.com/views/slaveinchief_part_4.htm#MelAkher82_FinancialCrisis

فى وسط الفزع والهلع الهائلين لدى اندلاع الأزمة المالية العالمية، كان ثمة صوت ضاع وسط الضجيج المخيف، صوت نطق وحده باسم المجرم الحقيقى وراء الكارثة. هذا الصوت كان موقع إيفرى سكريين، واسم المجرم كان بيلل كلينتون. ..الآن أرفع المستويات الأكاديمية ينبرون بالدراسات المسهبة المفصلة ومغرقة العلمية لإثبات هذه الحقيقة، تلك التى كنا -بسذاجتنا- نتخيلها بسيطة وواضحة وضوح الشمس، ويسهل لأى طفل ملاحظتها:

أنا عادة لا أتباهى بشىء مما أقوم به، لكن من القائمة القصيرة للأشياء التى لا أمنع نفسى من الفخر بها (بخلاف مثلا معرفة أن هيتشكوك هو صانع فيلم مصرع من مجرد مشاهدة دقيقة واحدة كان البطل يمثل فيها وظهره لنا، أو مثلا مراجعات فيلم بليد رانر عكس كل ما رآه العالم فيه ثم إذا به بعد قليل يتحول لكلاسية معتبرة عظمى)، أن -وسط الفزع والهلع الهائلين لدى اندلاع الأزمة المالية العالمية- كان موقع إيفرى سكريين (الجزء الرابع من صفحة شيخ العبيد المعنون شيخ اللصوص)، أول من سمى المجرم الحقيقى وراء هذه الكارثة، بل الأدهى ساعتها هو نجاح ستراتيجية اليسار الكبرى المعنونة القحبة تلهيك، إذ ذهل الجمهوريون أنفسهم من هول الأزمة، وبدلا من أن يشيروا للمجرم الحقيقى، راحوا يشاركون تطبيل إلقاء اللوم على الرئيس بوش. ذلك الاسم الشيطانى هو بالطبع الشيوعى بيلل كلينتون، هذا الذى أطلق العنان لبنكى الرهن العقارى الحكوميين الهادفين لحصول كل متسول فى أميركا على قصر تمليك. انهيار البنوك كان بسبب تلويث الرأسمالية المتوحشة بقاذورات اشتراكية. وزاد القذارة قدزارة أن تدخل الوغد الأسود الشيوعى لإنقاذ الفاشلين ممن اشتروا تلك القروض المسمومة. ما فشل إذن هو الاشتراكية حين دنسوا بها الرأسمالية المتوحشة، أما الرأسمالية المتوحشة فهى مطلقة المناعة ولا تفشل أبدا؛ لا تعرف دورات كساد ولا أزمات ولا ديون، ولا حتى الهوا. لو تركتها وشأنها لما حدثت قط أية أية مشاكل من أى نوع، فالسوق تفرز وتحل كل شىء أولا بأول. لكن خطة القحبة أن تقوم أولا بتسميم البئر (بنوك مملوكة للدولة من جيوب الشرفاء تقدم للمتشردين المعدمين قروضا يعلم الجميع سلفا أنها لن ترد أبدا، طبع 10 تريلليون دولار فى 10 شهور وسفحها فى الأرض، دعم قطاع عمومى فاشل، برامج صحية، وغيره، وغيره)، ثم تقول لك ها هى الرأسمالية قد فشلت، إنها فى أزمة، ولدينا نحن الحل، الذى هو المزيد من النهب والسلب، المزيد من السموم تحت مسمى الديون والضرائب والاستثمار فى التعليم والصحة والبيئة ..إلخ. والخلاصة: هذه الدائرة الجهنمية لن يكسرها سوى شىء واحد: التصفية الجسدية لكل يسارى وكل مسلم، أو عامة كل طفيلى! ..الجديد الآن، أن أرفع المستويات الأكاديمية، منتدى غالبيته من حائزى نوبل فى الاقتصاد [أيام كانت نوبل للاقتصاد اسما جديرا بالاحترام قبل أن يحصل عليها شرموط النيو يورك تايمز الماركسى]، يسطرون الدراسات المسهبة المفصلة ومغرقة العلمية لإثبات هذه الحقيقة، تلك التى كنا -بسذاجتنا، ماذا غيرها؟- نتخيلها يوم الانهيار الكبير أمرا بسيطا وواضحا وضوح الشمس، ويسهل لأى طفل ملاحظته. ..هذا المدخل التاريخى من فبراير 2013، هنا.

https://www.facebook.com/EveryScreen/posts/289270191199463?comment_id=1264883&offset=0&total_comments=12

1 فبراير 2019 :

السى إن إن إللى بتيجى ع النايلسات لا تتوقف 24 ساعة يوميا عن الحديث عن تواطؤ ترامپ مع جهة أجنبية هى السوڤييت . بس للأمانة يجب الإقرار بأن هناك بعض توقفات بالفعل ، كل كام دقيقة تتوقف لبث أحد إعلانين بالتبادل ، واحد للخطوط الجوية الموزية ، والآخر للخطوط الجوية العثمانلية . شىء ممتع بصراحة ، بقيت مدمن الفرجة عليها بعد أن فقدت الكنوات الإخوانجية ورقتها الرابحة الأعظم أن تشفى صدور قوم كافرين ، أى منذ أصابها الإفلاس القاتل وتحولت لتصبح كنوات المشاهد الوحيد إللى هو البربور . … إيييييه ، صدق إللى قال يقطع من هنا ويوصل من هنا .

https://www.facebook.com/EveryscreenThemes/posts/2023599234424984

… المزيد بالثيمة الفرعية السى إن إن التى لن يشاهدها أحد ما لم يقع زلزال فى تاهيتى كل يوم ، بصفحة الشمطاء المتدهولة الزومبى .

… أيضا نسخة والمزيد بالثيمة الفرعية هلاك الفقيدة ( مع قسم خاص عن خوارقيات الطفل المعجزة باصم عولة وعلى رأسها معجزته الكبرى أن أطاح بعصابة الإخوان خارج الطرطرة ، وآخر بعنوان بروطات عصابة الفقيدة سجل الشرج ، وثالث بعنوان كنترول الثانوية وحدوتة أوصطاظ هندسة المواد الذى واصل المسيرة المظفرة إلى أن أصبح لطخ الغمة ) ، بصفحة مصر مقبرة العرب ودين العرب .

19 نوڤمبر 2018 :

بص يا مؤمن ، ما فيش حاجة حارقة اليسار فى كل هيلمان الأنتخا باض الأميركية إللى خلصت ، قد أن ينزل ضدهم واحد ماسك بندقية طولها من طوله وراكب پوللدوزر وزنه 500 طن –وكل أتباعه نسخة منه– ويدهسوهم بكعوب البنادق وجنازير الپوللدوزر موش بس بصندوق أوراق معفنة . عموما ، إحنا ومن شهور قدمنا بدرى بدرى التوقع ده مصحوبا بكامل التحية سلفا لبرايان كيمپ حاكم چورچيا المظفر الأنموذج والذى له المثل الأعلى ، له ولدونالد ترامپ الذى رأى فيه ببصيرة لا تبارى أن كيمپ هو أم المعارك . … بالكومنتات : - ولما تمنع الهجرة مين ها ينطخبها ؟ مع ذلك لا أرى ده رفع للراية البيضا ، إنما خبث حنى الرأس للعاصفة مؤقتا . … القصة دى أخدت القرن العشرين كله تقريبا، لو بدأنا من الشمطاء دى تجدها بتصنف نفسها أنها ’ تقدمية ‘ ، ودى حركة نشأت فى أميركا بالتوازى مع السعرة البلشفية ، العلامات البارزة بعد كده الشيوعى رووسيڤيلت إللى فتح باب جهنم المسمى الكينزية ، والشيوعى كينيدى إللى جاب الهجرة والحكوك المتنية وكل السفالات القذرة دى ، عداهما أو دونهما المجرمون كتير ، وكتير جدا ، وإن جايز أشهرهم كتنظير ذلك الماركسى سول ألينسكى وده تتلمذ على كتبه الوغد الأسود المسلم إللى لحد كبير ما سابش بصمة بعمق المذكورين غير ربما كوم الديون الرهيب . … نقاشات حول دعوة الشمطاء المتدهولة الزومبى للأممية الخامسة لكبح الهجرة كى تفوت الفرصة على صعود الفاشية العظيم ، وإجابة على سؤال كيف تطور إجرام اليسار الأميركى حتى وصل لهذا الدرك الحالى . - هههههههههههه ، ضيفة على فوكس نيوز تقول المتدهولة كالزهرى لا تذهب أبدا !

https://www.facebook.com/EveryscreenThemes/posts/1917890181662557

… أيضا نسخة والمزيد بالصفحة الثيمية كفاءة جدا مدير جدا .

… أيضا نسخة والمزيد بالثيمة الفرعية ترامپ والتحديات —أو : ما الذى يجب على الطرطور الـ 45 فعله بحور الدم أشبارا أم أمتارا ، بصفحة ما الذى يدور حوله ترامپ .

 

هه هه، الجربانة بتقول له إشمعنى تتحرش بجوينيث وأنجيلينا وأنا لأ، ده أنا حتى شيوعية أكتر منهم؟ ..مدخل الشمطاء المتدهولة الزومبى -وخللى نصيرة المرأة على جنب شوية دلوقت- بعد صمت 5 أيام كاملة تعلق على فضيحة تحرشات هارفى واينستاين الجنسية، وفقط بعد تداول قصص هائلة عن حجم تمويله لعصابة الحزن الديموقلاطى (مما -على الأقل بالنسبة لنا- يلقى أيضا يإضاءات جديدة على الآلية الصياصية التنظيمية الماركسية المباشرة التى كانت تشتغل بها ماكينة جوائز الأوسكار)، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/2174262476189420

 

..النكاح فى الشيوعية هو الزواج؛ الزواج التاريخى بين الدعارة والنخاسة --مقولة قديمة لرواية سهم كيوبيد (مع تعديل طفيف وإهداء للـ useful idiots). ..هل تصدق يا مؤمن أن فصل الشركة للبغل بسبب استرقاقه واستحلاله للنساء، هو خرق صريح لتعاقدها معه؟ ..بالكومنتات: - نظرية برضه: الفيمينيزم، قصة الخلق! ..صورة هائلة التداول لواينستاين مع الشيوعية الصغيرة آشلى جاد التى تعتبر الطلقة القاتلة فى فضائحه، وتعليق يقول لعل السبب فى كراهية الريبراريات للرجال هو أنهن يحطن أنفسهم برجال ريبراريين. ..مدخل تى إم زيى تكشف أن تعاقد هارفى واينستاين كان يسمح له بالتحرش الجنسى، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/2175023822779952

 

حاليا بجميع دور العرض: عودة الزومبى! ..الشمطاء المتدهولة تعود "بعاصفة" كحة كما وصفها شون هانيتى، ذلك خلال احتفال بإحدى الجائعات، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/2073778402904495

 

هه هه، المسحة أو الأثر الوحيد الباقى من مظاهر الجمهورية، الرفيق عاوز يلغيه ويخلليها ديموقلاطية مباشرة سداح مداح بيور. ..بتتكلم فى إيه يا أبله؟ دى أصلا تخطت الجمهورية وتخطت الديموقلاطية وتخطت الاشتراكية وكانت داخلة ع الستالينية، وبترامب أو بغيره ما فيش غير خطوة واحدة: الاحتكام للسلاح (والعودة لخوفو). #هنا_الفاشية، ولأنى باحتقر كل الجمهوريات وكل الديموقلاطيات، موش ها أعلق على البلاهة الأكبر بتاعة إللى بيقولوا التصويت الشعبى كان لصالح المتدهولة، أنه لو ما كانتش اللعبة جمهورية تمثيلية وكلية أنتخا باضية واستقلالية للولايات والريف ورفض ديكتاتورية المدن وكده، ما كنتوش ها تكسبوا برضه، لأن ترامب موش دمية وطبعا كان ها يتحرك بشكل مختلف طبقا لاسم اللعبة، وكان مثلا ها يروح كاليفورنيا ويشعلل حزب الكنبة ويجيب منها وحدها 5 مليون صوت، حتى لو موش ها يدوا له الأغلبية فيها ها يدوها له فى الإجمالى القومى، والتحليلات تطول بس أنا بازدريكم. ..بالكومنتات: - هه هه، ترامب نقل نص المدخل ده بالحرف. ..يقول إنه لو شاء الفوز بالتصويت الشعبى لفاز به. ..مدخل مايكل دوكاكيس يطالب بإلغاء الكلية الأنتخا باضية، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1882646742017663

 

أودى وشى م الناس فين؟ ..مدخل فضيحة النيوزوييك تصدر عدد ما بعد الأنتخا باض بعنوان Madam President، وتوزعه على الباعة بالفعل، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1878936222388715

 

===المداخل حتى التصويت===

 

عادى يعنى، سرقت معالق وسكاكين البيت الأبيض، ولمض وأنتريهات سكرتارية الدولة. إيه يعنى 200 سنة عمر الفضيات، أو 200 باكو تمن الفرش، هل مثلا عاوزها تقبل يتقال إن منكوحة مانديلا حرامية أوسخ منها؟ ..بالكومنتات: - ما أعرفش أنها رخيصة للدرجة دى، أعرف بس أنها سرقت فضيات قصر الرئاسة إللى سابه البيض عمران وفخم جدا. ..نقاش مع فؤاد صوما حول مدى الوضاعة الفعلى الذى كان عليه مانديلا ومنكوحاته. - ههههههههه، فعلا جت فى بالى، بس ما حبيتش أربط الأوساخ إللى زيها بمبارك، لسبب بسيط أن سرقتهم الحقيقية هى 10 تريلليون دولار طبعوها ونهبوها، كلها بخلاف الضرائب أصلا. ..هزاع يتوقع قضية اسمها القصور الرئاسية. ..مدخل الإف بى آى ترصد سرقة الشمطاء لأثاث سكرتارية الدولة، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1860908810858123

 

عارف يا مؤمن مين جيمس أوكييف إللى عمل الفيلم ده؟ ده الواد إللى بنفس طريقة الكاميرا فى زرار القميص دى، ركع أضخم ذراع مافياوى إطلاقا للعصابة الديموقلاطية، وانتهى -مجرد هو وصديقته هاناه جايلز وبتعميم أندرو برايتبارت لأفلامهما على موقعه آنذاك- إلى صدور قرار من الكونجرس بحظر وحل تلك الشبكة الإجرامية أخطبوطية العالمية المدعوة إيكورن. ..القصة كاملة غطيناها فى حينها فى 2009 على جزء أميركا تستيقظ من صفحة شيخ العبيد، انظر بالأسفل أو ابحث هناك عن كلمة أوكييف (لأن جيمس كانت تكتب بجيم مختلفة). الوثائقيات الجديدة من جزئين حتى اللحظة [بعد أيام صارا أربعة بخلاف قصاصات أخرى أصغر]، الثانى عمم للتو وهو عن التزوير واسع النطاق للأنتخا باض، والأول -حقق قرابة 4 مليون مشاهدة فى مجرد الـ 24 ساعة الماضية (ثم يحدثونك عن الاستبيانات)- وفيه تؤجر الشمطاء الزومبى البلطجية للاعتداء على احتشادات ترامب أو على أنصاره عامة. ..السؤال: هل يفعلها زرار القميص مرة أخرى، ويضع المتدهولة الزومبى خلف القضبان أو على المشنقة؟ ..مدخل سلسلة وثائقيات بروجيكت فيريتاز آكشن من داخل أعلى مستويات حملة المتدهولة الزومبى، سجلت على مدى عام كامل وتظهر على نحو صارخ أسالبيها المافياوية فائقة الترهيب والعنف وكذا التمويل بأساليب إجرامية وغيرها، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1860798470869157

 

هه هه، عموما الواد ده موش بيهرج. ..جايز الاحترافية والرصانة -كمحتوى وكدقة وكصحافة وكجماليات ..إلخ- عند برايتبارت أعلى شويتين تلاتة عشرة، وكما تعلم فرئيس الموقع هو رئيس حملة ترامب، لكن ما تنساش أن درادج ده هو الأصل، وأندرو برايتبارت كان موظف عنده لما كان موقعه مكون من شخصين بس، وأنه -درادج ريبورت أو ما يوصف بيونيكورن الإنترنيت- لا يزال هو الموقع الوحيد الذى يزاحم ديزنى ومايكروسوفت ووورنر كأحد المواقع الإعلامية الأربعة بليونية المشاهدة شهريا، هذا رغم تصميمه على تصميمه الأصلى بتاع 1995 إللى ما يساويش تعريفة. ..المهم، برايتبارت من جانبها ترجح أن قنبلة السبت الجاى، ها تكون فيديو جنسى للمتدهولة الزومبى مع هوما عابدين. ..زى ما قلنا، ها تلعبوها جنس نلعبها جنس، أنتم تختارون اسم اللعبة، والشطر التانى للبيت أنتم عارفينه: إللى يلعب الدح (تخيل اليسار وقد أصبح فجأة ضد الحرية الجنسية ثم يتوقع أنه سيكسب معركة كهذه؟ الغباء لا يتجزأ، كذلك اليأس. هه هه، بس الحقيقة لما قلنا انزل يا واد بفيلم البورنو، ما كانش ده إللى فى بالنا خالص). ..بالكومنتات: - بمناسبة أن درادج مثلى، وأن شيبرد سميث أعلن النهارده أنه مثلى، العصابة الديموقلاطية ها تتجنن موش مصدقة أصلا إزاى كل المشاهير والأثرياء المحافظين دول النشطاء جدا فى صف ترامب، كلهم مثليين. ..هكذا يجن اليسار من بعض أباطرة وادى السيليكون مثل بيتر ثييل صاحب باى بال. - حتى أنت يا مارك! ..صاحب فيسبووك يؤيد موقف صاحب باى بال فى التبرع لحملة ترامب. ..المدخل المنطلق من مات درادج يقول إنه سيفجر قنبلة جنسية للمتدهولة الزومبية بعد المناظرة الآخيرة بنحو 60 ساعة، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1859464267669244

 

إحنا موش عارفين المناظرة ها تساع إيه ولا إيه من بلاوى الزومبى. ..المؤكد فقط أن هناك سؤالا واحدا هو ما يمكن وصفه بسؤال الـ 600 مليون. ..بالكومنتات: - ممكن جدا، وفعلا الكلام سخن جدا ضد الإف بى آى. ..رائحة تواطؤ وفساد الإف بى آى باتت تزكم الأنوف وأصبحت فى محور الجدل الحالى، هذا تعليقا على صوما يقول إن الكلابشات اقتربت والتالتة تابتة. ..المدخل عن أحد تسريبات ويكيثييفز تقول فيه الشمطاء الزومبى لروساء البنوك الأمازونية أنه تريد نصف الجلوب الغربى بلا حدود بين الدول، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1859244987691172

 

ولسه بيقولوا لك الزومبى شعبيتها أكتر من البييتلز (بتوع بيت الحشرات فى جنينة الجيزة)! ..مدخل موقع برايتبارت يكسر فى سبتمبر 2016 حاجز الـ 200 مليون مشاهدة صفحات، منها 11.5 مليونا فى يوم واحد (سجل قياسى آخر)، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1856913844590953

 

ها أقول لك أنا بتوع العصابة الديموقلاطية حسبوها إزاى: قالوا لما نصور ترامب على أنه واد روش ها يكسب جيل الشباب إللى إحنا عارفين سلفا أنه لو انطبقت السما ع الأرض موش ها ينطخب شمطاء متدهولة زومبى تقرف البرص، لكن إللى ها يحصل أننا ها نطفش الستات منه، وده ممكن يعكس نتيجة الأنتخا باض. ..البؤساء ما يعرفوش أن برضه الستات بيحبوا الراجل الروش. ترامب كان قال قبل كده هى إللى جت قدامى وبعدين ادعت أنى اقتحمت فضاءها، بينما آخر فضاء قد أفكر فى اختراقه هو فضاؤها. النهارده قال هى جت قدامى، ولم أنبهر. قصة هذا المتحرش ويفتخر تجدها بالكومنتات، ومغزاها أنك تقدر تبطل هجومهم من خلال تفكيك الفخ من خلال تبنيه ومضاعفته، زى كده كلمة تعساء إللى أصبحت صفة يتفاخر بها أتباع ترامب. على فكرة، موش جديد وصفه لكل إللى بيتهموه بأن شكلهم وحش، هو فى الأصل قالها عن مونيكا لوينسكى، لكن الإعلام العبيط أخدها على أنها احتقار للمرأة، بينما الحقيقة هو كان بيهاجم ذوق مسلول الأيدز المنخفض فى الستات. ..للمرة الألف: ها ننتظر كتير؟ زهقنا من موضوع التحرش، صدمته -بفرض أن كانت له صدمة- انطفت، مفعوله راح لحاله خلاص، المياه رجعت لمجاريها ودونالد ركب تانى فى الاستبيانات، فين بقى فيلم البورنو يا ولاد الوسخة؟ نفسنا مرة نشوف أنتخا باض موضوعها حصريا هو الجنس، موش الضرايب والوظايف والدفاع والأمن والحاجات السقيمة المملة دى. ..على فكرة كمان، نيوت جينجريتش قال لهانيتى النهارده ليه ترامب تفوق فى استبيان راسموسين، النظرية التى تنطبق هنا هى سرية التصويت فى مقابل علنية الاستبيانات، أنت تجبر المستبين على أن يقول صراحة لمن سوف يصوت، وبالتالى تجبره سلفا على أن يخجل من قول ترامب (فى حالة كل هذه الضجة حول أخلاقياته)، وذلك ما تحاشته منهجية راسموسين. ..بالكومنتات: - أشكرك، عزيزى. ..فودة معجب بالمتابعة والتحليلات وأكثر منها بكلمة أنتخا باض. - بتقول لك ترامب بيوجع. ..حرفيا، painful هى الكلمة التى وصفت بها المتدهولة الجرى ضد ترامب. ..المدخل المبنى على صورة إحدى المؤيدات فى إحدى الاحتشادات وقد كتبت على صدرها ترامب يستطيع القبض على بتاعى.. (مع سهم للأسفل يشير لأعضائها التناسلية)، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1857759271173077

 

برضه أنا لسه شايف 125 عدد كبير، أو ع الأقل عدد معقول! ..أساسا، الدميمة مجهولة الأب دى ما ينفعش معاها حشيش علشان تتفرج عليها، لازم مخدر كلى. المهم، شدى حيلك يا متدهولة، هانت. موش معقول البت دى تكسبك. فى الكومنتات ها تلقى قصة موسوعة جينيس سجلت من أسبوعين كده أقل عدد حضور فى تاريخ أنتخا باض العالم، كسرتى فيه حاجز الـ 300. الرقم السابق كان مسجل فى مصر فى قرية اسمها كفر الشمام، وحتى دى ما كانش السبب فيها المرشح، إنما أن المصريين بينفضوا عموما للبتاعة إللى اسمها الأنتخا باض. أنا كلى ثقة أنك ممكن تخطبى فى ستاد ما فيهوش ولا واحد، وتستمرى تخطبى زى كاسترو كده، لغاية ما تطبى ساكتة (بعد 5 دقايق). ..مدخل مؤتمر ابنة الزومبى فى أيوا حيث لم يحضر أحد، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1851656935116644

 

بلى، إنها الثورة التى لن يهدأ لها إوار قبل شنق آخر شيوعى بأمعاء آخر مسلم، قبل تطهير كامل الكوكب من كافة البرابرة والطفيليات. ..مدخل إحصائية لعدد الحضور فى الاحتشادات منذ مؤتمرى الحزنين، تظهر 338 ألفا لترامب مقابل أقل من 14 ألفا للزومبى، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1849463022002702

 

نهاية عصر نقل كرات الدهن اللزجة المسماة الإنسان. ..ولهذا هى اليابان! ..على فكرة، اليومين دول بقوا بيعملوا روبوتات عيونها تبدو أكثر حياة وشبها بعيون البشر من العيون الجيرية دائمة التدحرج بتاعة المتدهولة الزومبى. ..هذا المدخل عن إنتاج تويوتا لروبوت بحجم حاملة الأكواب بهدف تسلية الراكب، ذلك بعد استبيان أظهر أن 30 بالمائة من الشباب اليابانى لا يبدون أى اهتمام بالسيارات على وجه الإطلاق، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1849269765355361

 

نظريا على الأقل، الحصانة تعطى عادة فى حالة تحول أحد المتهمين لشاهد ملك. فقط المريب فى الأمر هو العدد، 5 عدد كبير جدا. ما علينا، آدى إحنا قاعدين ع الحيطة ومستمتعين ع الآخر (يا زومبى). ..مدخل يحصر من تم منحهم الحصانة من مساعدى المتدهولة الزومبى، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1847660562182948

 

أهى دى لوحدها أكبر دليل قائم بذاته على الدهولة، وع الزومبية كمان. ..بالكومنتات: - هههههههههه، أشكرك. ..هانى حلمى يقول إن ترامب بدأ على ما يبدو ينفذ نصائحى، قاصدا أنه بدا التلميح لأنها تقيم علاقة خارج الزواج. ..مدخل الشمطاء تقول إن مثلها الأعلى فى القيادة هى عاهرة العرب والمسلمين بتاعة ألمانيا، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1847604325521905

 

شراميط من أجل ترامب. ..بالذمة موش بتفكرك بصفحة شراميط ضد الانكلاب؟ * بالكومنتات المزيد عن تفاقم علاقة الود المفقود بين جيل الألفية والمتدهولة. ..المدعوة كيم كاريشيان تقول فجأة إنها تحولت لتأييد ترامب، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1842549452694059

 

طب وحياة رسول اللات مؤسسة خيرية كويسة وبنت حلال. 6 بالمية للفقرا و94 تبييض أموال تعتبر نسب ممتازة، وممكن تدخل موسوعة جينيس كمان. ..على سبيل المثال، الرمم المتحدة بتوصل 3 بالمية من تبرعات الإغاثة، والموظفين بيلهفوا فى جيوبهم الـ 97 بالمية الباقية. ..المدخل كلى الفضائحية عن مفوسسة كلينتون كلية الإجرامية، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1842193046063033

 

الزومبى رمت طوبة كل فئات المجتمع، وأصبحت تركز فقط على كسب تأييد الزومبيات. ..أول حاجة عملتها صح فى حملتها الأنتخا باضية، وإن كانت جت متأخرة جدا. * موش بأهزر، لأنها بكده فهمت أن دى تقسيمة كلاسية فى كل عصور الفاشية، المتشردون والعاهات طفيليات لا لزوم لها وواجبة الإبادة. ..مدخل الزومبى توسع دعايتها وسط العاهات، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1841253606156977

 

لا سقف لـ #هنا_الفاشية إلا السماء! ..بالكومنتات: - الطريق إلى الخمسين ولاية يبدأ من هافينجتون بوست. ..الإعلام اليسارى يتراجع عن غسيل المخ المعتاد بأن الزومبى متفوقة، ويدخلون فى طور الذعر. - ..قصدى يبدأ من جوائز إيمى. ..لم هناك من حديث فى الحفل نفسه أو السهرات التالية نفسه من حديث سوى مدى الدهولة الذى وصلت له المتدهولة. - لأ، ده اعتراف مسبق بالإبادة. ..صوما يقول هذا اعتراف مسبق بالهزيمة، ثم يضيف: انزل.. خلص! ..مدخل روبى مووك رئيس حملة المتدهولة نفسها، يقول إن فرص ترامب فى الفوز قد شهقت لعنان السماء، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1840188442930160

 

هه هه، الزومبى، لست وحدك يا إيفرى سكريين! * أيضا: أعظم تمجيد ممكن لراش ليمبوه باتهام الوغد الأسود المسلم له بأنه السبب فى تدهور شعبية الزومبى. ..بالكومنتات: - هه هه، وبقت هاشتاج كمان. ..#ZombieHillary. - زحيح! ..صورة وجه منقسم للوغد والشمطاء مع تعليق نصه Same Shit, Different Bitch!. ..مدخل التوسع الهائل على الإنترنيت فى وصف المتدهولة بالزومبى، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1839676132981391

 

هكذا تستجدى الزومبى الشفقة! ..حقا، الدهولة لا تتجزأ. ..مدخل المتدهولة تقول المصاعب التى تواجهها سببها أنها امرأة، وبرايتبارت تفرض لها الملاية بألف سبب وسبب كلها موضوعية والجنس ليس منها، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1838395616442776

 

موش بأقول لك ما تغيبيش عننا كتير يا زومبى؟ ..بتوحشنا دهولتك يا متدهولة، زى ما بيوحشنا هطل الأهطل الإستبن بالظبط. ..بالكومنتات (بخلاف المزيد من الصور والفيديوهات الساخرة من الزومبى): - حاليا، الكل بيستقى أخبار الزومبى من المصدر الوحيد المعتمد، إيفرى سكريين. ..محطة تليفزيون نيو يوركية تعلن نفوق المتدهولة الزومبى. ..المتدهولة تعود للاجتماعات الجماهيرية الخاوية المعتادة لكن على أنغام أغنية لمغنى مات بالسل بتاعها، هنا.

https://www.facebook.com/WashingtonExaminer/posts/10154156242804160

 

هى يعنى واحدة متدهولة زومبى ها تشخ إيه غير لفة ورق تواليت وسخة؟ * ورق تواليت دى موش افترا منى، إنما سأدعك تبحث بنفسك كم مرة تكررت الكلمة فى مراجعات موقع أمازون. ** وإن كانت المقارنة غير واردة أصلا بين صرصارة بكابورتات وإلهة السماء، فإنه نظير كل لفة تواليت متدهولة زومبى، سارة بيلين باعت 160 نسخة من كتابها Going Rogue، أيوه 1 : 160. ..بالكومنتات: - ليه مستبعد أن ما فيش 2912 صرصار فى العالم؟ ..وإن كانوا بيشتروه لأغراض تتعلق بأحقاد المهنة، علشان يعرفوا إللى كتبه لها كتبه وحش إزاى. ..صوما يسأل عمن اشتروه، ثم يستنتج أنهم الإعلامجية. ..مدخل الفشل كلى الفضائحية لكتاب المتدهولة، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1837257986556539

 

تصدقى أن لكى وحشة يا زومبى (زى الأهبل الإستبن بالظبط)؟ ..مدخل المتدهولة تقول إنها أكثر مرشح شفافية فى تاريخ أميركا وإذا بمضيف السى إن إن لم يتمالك نفسه وانفجر ضاحكا، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1837207543228250

 

غلط الكلام ده، الزومبى لا يموت. ..مدخل نسبة 30 بالمائة يعتقدون أن المتدهولة ستموت بحلول 2020، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1837149849900686

 

للبيع: زومبى استعمال طبيب (حرفيا). ..بالكومنتات: - أنتم مالكم يا حبسجية يا عشيرة السل؟ هو بياكل زبالة، بس صحته حديد، تحبوا تجربوا؟ ..لم تجد مستوطنات الأمراض اليسارية ما تعيبه على ترامب سوى أنه يتناول الأطعمة السريعة كما لو كان واحد مننا. ..مدخل التقرير الطبى الذى يقول إن نوع السل إللى عند المتدهولة غير معدى، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1837020786580259

 

هه هه، الشيوعى أول حرامى يقع بلسانه! ..الحاجة الفيمينست على شوية تقول دهولة الشمطاء الزومبى كان سببها الدورة الشهرية، وهم إللى حاليا بيمنعوا أطفال المدارس من مجرد استخدام كلمة ولد أو بنت. ..بالكومنتات: - ههههههههه. ..باسم يقول النكتة أنها بتحاول تقنعنا أن [المتدهولة] لسه بييجى لها لحد دلوقت الـ sick day or two. ..مدخل مدعوة السى إن إن كريستيان أمانبور تقول عن المتدهولة أليس من حق الفتاة أن تمرض يوما أو يومين، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1836005186681819

 

مستر جينجريتش، موش المتدهولة الزومبى بس هى صاحبة ادعاء التفوق الأخلاقى على عموم البشر، وموش بس كل العصابة الديموقلاطية، أو حتى كل الشيوعية، إنما كل عصابة إجرامية على وجه الأرض، المافيا، الياكوزا، الأيدى المتوضئة، كل العواطلية الألاضيش الطفيليات إللى اسمهم الأنبياء، كل من يبشرنا بيوتوبيا رجوعا بهم جميعا لأصل كل الشرور المدعو أفلاطون. ..بالكومنتات: - هههههههههههه، أشكرك بعدد أنفاس الخلائق. ..أحمد عصمت يصفق للمدخل. - تعساء ونفتخر! ..هكذا أسمى "قاطنو القرى" -أكبر تجمع للمتقاعدين فى أميركا- أنفسهم، وهذا كتبوا على سياراتهم، ذلك فى تظاهرتهم بقافلة سيارات تأييدا لترامب. - طوبى للتعساء لأنهم يرثون الأرض. ..المزيد من الأشغال الفنية لتعساء ونفتخر. ..هذا المدخل هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1835618216720516

 

رقيعة! ..نسيوا المتدهولة الجيفة الزومبى المحنطة المنحطة، ونسيوا كل 8 نوفمبر، رموها كلها ورا ضهرهم، ودلوقت بقى شغلهم الشاغل هو "كارثة" 2018: فقدان آخر أثر يمكن اقتفاؤه لهم على الرادارات، حاجز الـ 40 سيناتورا الذى يحرمون الجمهوريين به من عدد الـ 60 الذى لا يصد لا يرد من مقاعد السينيت! ..بس أحب أطمئنكم أن ترامب موش ها تبقى معاه أغلبية ساحقة فى السينيت ولا حاجة. بالعكس، ده موش ها يبقى معاه ولا عضو كونجرس واحد، سينيت أو غير سينيت. ها يكون لغاهم من أصله، زائد -وهو الأهم- أنكم موش ها تعانوا أو تتوجعوا من الحكاية دى، لأنه سيكون قد أبادكم قبلها. #هنا_الفاشية. ..مدخل العصابة الديموقلاطية تتباحث الأفول الأخير 2018، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1835593023389702

 

نسكت أحسن، جايز لو قلنا عاوزين بيرنى، يجيبوا لنا جو بيضان. ..بالكومنتات: - بيقول كمان ها يطير النائب بتاعها إللى ما حدش عارف كان اسمه إيه لغاية دلوقت. كده انخفض شوية احتمال أن يصدروا لنا اتنين بيضان. - الجيفة دخلت مرحلة التعفن. ..تقدم ترامب يتسع. - ههههههههه، المشكلة أن كلهم شبعانين لعينة. ..لو أنا مكانهم ما فيش غير العم بيرنى، أغلب الهجوم على أفكاره والقليل على شخصه زى حكاية الطيارة. ..صحيح. وده معناه أن العملية بايظة وبالأوى فى كل الحالات. ..أحمد عصمت يقول إن لديهم وفرة من البدائل كجون كركر مثلا، أما ساندرز فهو شيوعى صريح محروق ومكروه. - ما فيش فايدة، بيضان ولا مفر. ..قصة لبرايتبارت ترجح هذا. - نعمل لك إيه يعنى؟ أنتم إللى بوظتم سمعتكم لما بدأتم تحرسوا المتدهولين. ..أحد ضباط الخدمة السرية يقول إنه لم يحدث قط فى تاريخ هذه الخدمة أن أغمى على أحد تحت حراستهم. ..مدخل العصابة الديموقلاطية تتباحث استبدال المتدهولة، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1834999296782408

 

بصراحة سؤال صعب: هل نسيبها تموت موتة ربنا، أم هى ميتة فعلا والضرب فى الميت حرام؟ أما أننا نقول no-holds barred أو مصارعة بلا ممنوعات أو حتى بكل الممنوعات، فده أساسا دعاية للجيفة. #هنا_الفاشية، ولن يهدأ للحضارة بال قبل شنق آخر شيوعى بأمعاء آخر مسلم، ثم مواصلة الهبوط بعدد سكان الكوكب لنصف بليون وبس. ..بالكومنتات: - عض الصرع ولا تعض السبوبة. ..المتدهولة تسافر لكاليفورنيا لهاثا وراء التبرعات (أو هكذا توهمت لأن عفاريت الأمراض إللى ماسكة فى جتتها أرغمتها تلغى كذا حدث). - عندما يصبح طن الدهون حكيم زمانه. * دى موش سخرية، التاريخ فعلا سيذكره كأول يسارى أعلن ثقته المطلقة فى هزيمة المتدهولة (بالظبط زى ما كان طن الدهون الآخر -حازم بعبوصين- أول ينايرجى قال إن الجيش ها ينكحهم كلهم). ..المدعو مايكل موور ساخط على إخفاء مرض المتدهولة لثلاثة أيام، ويقول إن الديموقلاطيين محترفو خسارة أنتخا باض (هه هه، أومال لو بيكسبوا كان حصل إيه؟). - يا حنين! ..ترامب بدلا من التنكيل بمستعمرة الأمراض المسماة الشمطاء المتدهولة، فإنه يتمنى لها سرعة الشفاء. - يا حونين، أنتم موش قلتم الوسيط إللى فات بتاع الإن بى سى الشيوعية كان منحاز ضدها؟ ..خلاص، نعمل المناظرات من غير وسطاء، الـ no-holds barred إللى على أصوله. ..المدخل المنطلق من ترامب يقدم تقريرا طبيا عن صحته، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1834931173455887

 

خلاص بقى، حوش إللى وقع منك دى، كررناها عشرميت مرة لغاية ما زهقنا. ..هاتوا لنا العم بيرنى بقى، علشان الذى لا ينطق عن الهوى يولع فيكم وفى نفسه. ..بالكومنتات (بالطبع بخلاف فيديو يا نهار أثود، وشكر الأصدقاء الذين انهالوا عليا بالمنشنز): - هع، المتدهولة جابت اللعينة لابن الوثخة الخاين الآخر إللى اسمه رووسيفيلت القعيد، بل كمان لكل لحظة العار المشينة التى غفل فيها الزمان إللى اسمها يالتا. ..الكاتب والمعلق ستيفين ميللوى يذكرنا بكيف سلم العاهة فرانكلين رووسيفيلت أوروبا الشرقية لستالين. - يا راجل ما تبقاش سيئ الظن، جايز حامل موش أكتر، وأنت عارف بقى سمعة فحولة هوما عابدين. ..سامح موريس يتحيلها تقول أغمى عليا آى آى. - يا لهوى يا لهوتينى يا تلات لهاوينى، دى زى العاهة الإستبن بالظبط، هربت من غير جزمة. ..مراسل فوكس نيوز ريك ليفينثال يستنتج أنها حين راحت تترنح كالزومبى فقدت حذاءها، وأود أن أضيف من الفيديو ملحوظة تلك الحقيبة النسائية الخاصة بها التى تركها الجميع على الأرض وهربوا معها بالسيارة. - هه هه، المتدهولة تقابل إسماعيل ياسين! ..قناة يوتيوب أميركية تضع فيديو المتدهولة الزومبى على خلفية من موسيقى الجزء الخاص بإسماعيل ياسين من أوبريت ليلى مراد السينمائى إللى يقدر على قلبى. - هى موش كانت نظرية مؤامرة برضه، يا واشينجتون بوست؟ ..أيوه، التهاب رئوى، صح. أعدم نضرى بيغشوا منى أنى قلت قبل كده عندها سل. ..هه هه، من صحة زى البمب وصلوا دلوقت لأنه سل معدى، وموش فاضل غير يقولوا إن زومبى عضها وخللاها منهم، ويسجدوا لإيفرى سكريين. ..كيف عدلت الجريدة الشيوعية رأيها بخصوص صحة الزومبية، وكذلك رصد هانيتى للمسلسل الطويل ودائم التقلب من النقيض للنقيض لأكاذيب هذه الأخيرة حول صحتها، وعصام يقول بخصوص السل صوح يا ابن محفوظ أنا قرات بنفسى كلماتك أول ما كحت الزبونة المتدهولة. - هه هه، فعلا فيها شبه من كده. ..جابر ربما استذكارا لوصفها بالحبسجية يقول: هذا وعند اقتياد المتهم لمكان الجريمة لتمثيلها، انهار وسقط على الفور. - ههههههههههه، تصدق كنت ناسى الفيلم ده؟ ..شكرا لاورا إنجرام، وإن كان فى الفيلم الأمور محكمة أكتر بكتير من مشهد الزومبى إللى بتتكوم ع الأرض بتاع النهارده. ..صور مركبة ومشاهد من فيلم عطلة نهاية أسبوع عند بيرنى (1989)، تفتك بالإنترنيت كما النار فى الهشيم. ..مدخل يوم ترنحت المتدهولة كالزومبى ثم انكفأت ميتة على جبهتها على سلم السيارة الفان، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1834347733514231

 

المتدهولة عندما يحدثها عقلها الباطن بأنها متدهولة. هذا يسمى حالة نمطية حادة ومزمنة للإسقاط النفسى! ..بالكومنتات: - ما غلطتش أمه لما سمته جو بيضان. ..يقول الناس عارفين أنها كذابة بس أنا واثق أنها ها تعرف تتصرف مع الموضوع ده. - جت تكحلها عمتها: اعتذرت! ..المتدهولة اسم على مسمى. - هههههههه، صورة من برايتبارت لها مع تعليق يسأل أين ذهب شعار "معا أصلب" (وجاء مكانه شعار سلة التعساء). - يخرب بيت كده، دهولة بلا ضفاف. ..صورة أخرى لبرايتبارت تقول إن المتدهولة تكره طبقة الشغيلة الأميركية، ثم تضيف معلقة إننا لن ننسى هذا يوم الأنتخا باض. - ما حدش بيعرف يمسح بها البلاط أحسن من جينين بيروه. ..بس خلاص، شوف أنت الفيديو. - موش قلت لك؟ جت تكحلها عمتها. ..نائبها إللى ما حدش يعرف اسمه يقول إنه ما كان يجب لها أن تعتذر. - هههههههههههههه، يا لهوى على مسخرة السنين! ..صورة على الإنترنيت نصها Deplorables for Trump. ..مدخل المتدهولة تصفنا كأنصار لترامب بسلة التعساء، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1834097886872549

 

عادى يعنى، ما فيش عدد كافى من المتدهولين علشان ييجوا يسمعوا المتدهولة. لو قالت إنها ها توزع حشيش، جايز كانت القاعة اتملت. ع الأقل كل لقاء بيعمله ترامب بيرجع منه عشرات الآلاف لأنهم ما بيلقوش مكان، وممكن هى تصيد منهم ألف أو ألفين لو فيه إغراء كافى. ..بالكومنتات: - هى لها سنة مستخبية، كل إللى بتحضره حفلات تبرعات، وبس معتمدة على التزوير وماكينة الزيت والسكر والباصات، والتصويت بدون بطاقة هوية، وتسويد اللجان إللى أغلبها بأسماء ميكى ماوس ودونالد دك. يا دوبك الأسبوع ده إللى أجبرها تظهر، وعينك ما تشوف إلا الدهولة، أو زى ما بيقولوا تدهول حتى أراك! - حسدناها، رجعت استخبت تانى. ..نعتذر عن حضور بعض المناسبات. - الاختباء آلية تكيفية جيدة، اشتهرت بها الفئران. ..حملة ترامب تسخر من المتدهولة أن مرشحها يخطب فى الناس وهى تخطب فى المتبرعين. ..مدخل الصور الفضائحية لشبه الخلو التام لقاعة ما يسمى المؤتمر المعمدانى المعدة لإلقاء المتدهولة كلمة بها، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1833486240267047

 

كالمتوقع، ها يشرمطها حتت، ثم ها يمسك كل شرموطة على حدة ويمسح بها البلاط. ..مدخل الإيكونوميست تقول إن المتدهولة دخلت مرحلة الخطر لأنها لا تجد شيئا ما تقدمه سوى انتقاد خصمها، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1833106063638398

 

يا رايح كتر م الفضايح؟ ..موش قصدى أنتى -حاشا لماركس- يا متدهولة، قصدى هوما عابدين، وبصى ع الكومنتات. ..بالكومنتات: - فعلا، أقل حاجة. ..جابر يقول المهمة الاولى لترامب بعد وصوله للبيت الابيض هو ارجاعه أبيض، ذلك بعد كل الدنس إللى لطخوا به هذا البيت العظيم. ..مدخل فضيحة قطعة الأذن التى كانوا يلقنون عبرها الإجابات للمتدهولة خلال ما عرف بمنتدى إن بى سى نيوز، وهى مناظرة لكلا المتنافسين لكن على حدة، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1832174997064838

 

حبسجية لكن متدهولة! ..مدخل المحلل بات كاديلل يقول إن الشمطاء فى مأزق حقيقى، مأزق أن ليست لديها ما تقوله، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1831919733757031

 

المتدهولة قدامها أحد حلين للسل إللى عندها، لأن عداهما ما فيش قدامها غير أنها تروح تموت: حد يدلها ع الاختراع إللى اسمه الينسون، أو تسيبها من كل الدكاترة إللى بيعالجوها وتروح تعمل اشتراك فى التأمين الصحى الجامد وفشيخ بتاع الوغد الأسود المسلم. ..مدخل نوبات السعال التى تداهم المتدهولة، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1831173657164972

 

الكل مركز جدا على أن المتدهولة مصابة بفقد مزمن للذاكرة، وبالتالى ما ينفعش تبقى طرطورة البيت الأبيض. بغض النظر أن ده شىء متوقع وبديهى بالنسبة لكائنة أصلا اسمها المتدهولة، إلا أن الإجابة على كل الأسئلة بكلمة لا أذكر أمر لا علاقة له بقوة أو ضعف الذاكرة، إنما بشىء آخر أكثر عادية بكثير. ..كحبسجية، علموها فى صغرها فى مانيوال الحزن الشيوعى بتاعها إللى اسمه العصابة الديموقلاطية، أن عندما تسقط فى يد الشرطة عليها أن تجيب على كل الأسئلة بلا أذكر. ..بالكومنتات (بخلاف قصص أخرى عن فقد الذاكرة العمدى لها ولكل فريقها، قبل شهور والآن، وكذا فيديو استجواب التقاوى الفلقس طيزى المدعو أحمد مناصرة، والتى صنعت منها عدة فيديوهات تربوية لطيفة بعنوان موحد تقريبا هو موش متذكر): - هههههههههههه، بس أنا بأتكلم جد. ده إللى بيعلموه لهم فعلا، نفس إللى المحامين بيلقنوه لكل الجنائيين. ..جابر يضحك ثم يقول سبب الضحك أنها متعووووودة! - حتى موضوع كولين باول رجعت واعترفت بكذبها فيه. - اوعى تكون فاكر الفلقس طيزية اخترعوا حاجة جديدة. ..موظفة سابقة بالبيت الأبيض أيام كلينتون تقول إنها سمعت بنفسها كبار موظفى البيت الأبيض يلقنون المتدهولة الإجابة على جميع الأسئلة بعبارة لا أذكر، ذلك فى تحقيقات فتحت حول مجموعة من الفضائح آنذاك. ..مدخل المتدهولة تكررالرد بلا أذكر 41 مرة فى تلخيص الإف بى آى لاستجوابه لها، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1828330077449330

 

اليسار مرض نفسى أصلا. ..الحئد (كما كان ينطق الكلمة الرئيس السادات)، سوس يأكل الروح! ..بالكومنتات: - اليسارجيات عاهات نفسية وجسدية! ..فقط السؤال: إزاى نسيوا يحطوا فى الصور جميلة الجميلات، أول اسم يخطر ببالك من فاتنات اليسار، الرفيقة هيلين توماس. ..صورة مجمعة لدستتين من اليمنيات الشهيرات وكلهن فاتنات، ومثلهما من اليساريات وكلهم دميمات، وصوما يضيف للقائمة الأخيرة العاهرة الدميمة بتاعة الوغد الأسود المسلم. - ههههههههههه، بس ده موضوع تانى، مرض نفسى تانى. ..صوما ينقل عن شومان إن تسعيرة اليسارية فى مصر سيجارتين كليوباترا فرط. ..مدخل مسح يتضح منه أن الرجال والنساء اليمينيون يتمتعون بالإشباع الجنسى مقارنة بالمنتمين لليسار، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1830031083945896

 

هه هه، أنا سبق ليا اقترحت موضوع القيىء ده. ..بس على بوستات فيسبووك نفسه. ..وأساسا علشان البربور. ..مدخل بقة فى محرك بحث فيسبووك يظهر ملصق القيئ إذا كتبت كلمة liberals أو feminism، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1827064860909185

 

غلط الكلام ده. كفر وتجديف أنك تقول وكالة الأمن القومى ما عندهاش الإيميلات دى. ..بالكومنتات: - ههههههههه، سؤال وجيه فعلا! ..صوما يسأل لو موش عندنا الإيميلات دى، أومال عندها إيه؟ ..مدخل تراى جاودة يقول إن المتدهولة استخدمت أداة لمحو البريد الإليكترونى، خاصة لدرجة أن الرب نفسه لن يستطيع قراءتها، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1825487744400230

 

وحياة رسول اللات إللى ما بأحلف به باطل أبدا، أنا كنت عارف أن رغم كل الاستبيانات وكل التحليلات، ده إللى ها يحصل فى خاتمة المطاف: ما ها يجيبها إلا ستاتها، إنهن من سيسحق العصابة الديموقلاطية ويفركونها بأسنان كعوب أحذيتهم، والسبب بسيط أنهن الرحم حاضنة الهوية، والهوية حضارية موش شيوعية. ..مدخل استبيان يقول إن تأييد النساء للمتدهولة قد تراجع بحدة، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1826196914329313

 

رقيعة، دخول البيت الأبيض بتاع القرد الأسود، أسهل بكتييييير من دخول بوابة أى مطار فى أميركا نفسها. * ما شكل علاقته بحزن اللات التى تحرمه من تأشيرة دخول أميركا (إلا من خلال طائرة الطرطور)؟ تفاصيل وفيرة بالكومنتات عن تمويل هذا شخة المنسر التخين جيلبير شاجورى -رفيق عمر ميشيل عون- تمويله لحزن اللات (للصديق فؤاد صوما فضل كبير فى سرد التفاصيل). ** الموضوع موش بس إرهاب، إدانة لتبييض أموال فى جينيف، تهمة رشوة من قبل سكرتارية العدل فى أميركا، وأيضا المزيد بالكومنتات. ..هذا المدخل عن أحد كبار متبرعى مؤسسة كلينتون، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1825581217724216

 

سواء سيعجبك هذا أو لا، هى دى حرفيا خطة حملة ترامب حاليا (أو ع الأقل حتى إشعار آخر): هذه الأنتخا باض تدور حول جرائم العصابة الديموقلاطية، وبس. * بيقول لك هو ده الطريق "المضمون" للبيت الأبيض (انظر أحدث استبيان للوس أنجيليس تايمز بالكومنتات). ..المدخل المبنى على لوحة رائجة على الإنترنيت تقول ما يزعجنى أكثر مما "قاله" ترامب هو ما "فعلته" المتدهولة، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1825513577730980

 

المومس لما ينقح عليها شرفها الرفيع! يا فضيحتى، ده معناه أن شريكة فراشها الشمطاء المتدهولة أقل نخوة منها، والبأف الإستبن أقل من الاتنين! * هانيتى يطرح سؤالا عن حجم المخاطر الكامنة فى علاقة الشمطاء المتدهولة مع هوما عابدين وأمها، وكلتاهما مسلمة بمعنى الكلمة. ..بالكومنتات: - الإسلام كله شرف × شرف! ..تقرير عن ممارسة إحدى بنات عصابة براميل الخرا الدودية للجنس مع سبعة رجال فى لندن. - أموت فى "المرونة"! ..شرح من أحد المواقع لمفهوم التقية الإسلامية، منها مثال الزواج من يهودى كا فعلت هوما عابدين، وهو ما يسمى فى شرج الإسلام "مرونة" الهدف منها وصول المسلم لغرض ما يخدم به أهله وعشيرته، عصابة قطاع الطرق المسماة غمة الإسلام. ..مدخل طلاق هوما عابدين، عنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1824832701132401

 

القذارة اسمها جووجل! ..بالكومنتات: - الموضوع بقى فوكس! ..وبقى برايتبارت. ..القصة التى بدأت صغيرة على تويتر صارت تتداول الآن على أرفع المستويات. ..مدخل بول جوزيف واتسون يكتشف أن محرك جووجل يستبعد من الاقتراحات التى يقدمها كاستكمال تلقائى للعبارات عند البحث عن الشمطاء المتدهولة ما يمكن أن يكون فاضحا لحقيقتها، مثل أن يكمل اسمها حين يتبع بحرفى he بأى شىء إلا متاعبها الصحية، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1823999027882435

 

هه هه، لذيذة الأخت كيللى آن دى! ..ميس كونواى -أحد أقطاب حملة ترامب- تقول نحن نعيش فى عقل المتدهولة دون أن ندفع إيجارا، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1823712067911131

 

رقيعة، رقيعة، رقيعة! ..وسيكتب التاريخ أن إيفرى سكريين أول واحد قال لها نشكر لكم حسن تعاونكم! ..بالكومنتات: - هه هه، حتى الشيوعيين جت لهم هيستيريا من الخدمة إللى عملتها لليمين البديل (تقرأ: الحقيقى). - برضه نشكر لكم حسن تعاونكم! ..فيلم قصير عن نظارة تسمى نظارة ترامب ترى بها الكائنات كما يراها العرقيون البيض. ..مدخل الانتعاش الفائق لدى معسكر اليمين للشهرة التى حققتها لهم المتدهولة من خلال تصريح Alt-Right سيئ الحظ، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1822896814659323

 

أخيرا فهمتيها، هه هه، ده أنتى متدهولة بصحيح. ..عموما، أن تأتى متأخرا أفضل من لا تأتى مطلقا، ونشكر لكم حسن تعاونكم. ..صحوة العرق الأبيض، #هنا_الفاشية. ..بالكومنتات: - وما له يا خويا؟! ..بيلل مار يضع كارتوون لترامب يؤدى التحية النازية مع عبارة Alt-Reich. ..مدخل المتدهولة تصف أنصار ترامب بالقوميين البيض والمحافظين الهامشيين، وتصفهم بالـ Alt-Right، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1822483718033966

 

فاكر يا مؤمن آخر سنوات الشيوعية السوفييتية فى الثمانينيات، أرفف السوبرماركت الخاوية تماما من البضائع، كل حاجة على بطاقة التموين أو بالتسعيرة الجبرية، وفى الحالتين غير موجودة أصلا؟ ..لكل هذه الأسباب لطالما تمنيت أن ترامب يخسر. ..ها تروق وتولع. #هنا_الفاشية! ..بالكومنتات: - ههههههههههه. طب تقول إيه فى بيضة الديناصور إللى حد داسها وجاب لها شلل أطفال دى؟ ..صوما يعلق يخرب بيت الصورة المعبرة عن القوادة العالمية، ده ميمى شكيب ها تطلع من قبرها تعترض على النظارة والصورة، وأرد أنا بصورة لابنتها مجهولة الأب العاهة بدنيا ونفسيا والأكثر قبحا بكثير من المتدهولة الزومبى نفسها. - يا نهار أثود. ده طلع فساد بجد، الشركة طلع صاحبتها يسارية من عينة إيزابيث هولمز، وأن المتدهولة طرف مباشر فى الموضوع وقابضة رشوة ربع مليون، بس نقول إيه؟ للألزهايمر أحكامه! ..بس السؤال: إيه ذنب الشركات المحترمة إللى راحت فى الرجلين، ومستثمروها إللى خسروا 40 بليون. ..يا محاسن الصدف، الدواء إللى الزومبى ناوية تعمل له تسعيرة جبرية اتضح أنه بتاع شركة مملوكة لكبائر فى العصابة الديموقلادطية. ..توييتة للمتدهولة تهوى فى لمح البصر بأسهم شركات الأدوية بما قيمته 40 بليون دولار، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1821820031433668

 

دى شيوعية وتبيع أبوها، موش بس تبيع البيت الأبيض (بفرض أن لسه موش معروف إذا كان الوغد الأسود المسلم باعه أو ما باعهوش، المؤكد فقط أن أجزم الكل مانديلا ومنكوحته فى ذلك الوقت قد فعلاها حين تطرطرا). ..ترامب يقول إن المتدهولة لو دخلت المكتب البيضاوى فسوف تبيع محتوياته، قاصدا بالطبع أنها كانت تقدم المنافع للجهات الأجنبية عبر سكرتارية الدولة، نظير رشوة، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1822125731403098

 

لك اهتمامات عجيبة، وبتاخد بالك من حاجااااات، مستر بينس! ..مدخل نائب ترامب يقول المتدهولة مختفية بينما ترامب فى كل مكان، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1821950561420615

 

أيوه، بس موش معنى أن هو عنده أيدز، أن هى كمان عندها. ده موضوع لا يمكن حسمه إلا بإجراء اختبار أيدز لهوما عابدين. ..مدخل تفسير المظهر الهزيل الشاحب لبيلل كلينتون، لا سيما رأى ديك موريس أحد أركان العصابة الديموقلاطية فى عهد كلينتون، ذلك قبل أن يتركها ويصبح مؤلفا للكتب ومعلقا يمينيا على قناة فوكس نيوز، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1821877131427958

 

متدهولة، مريضة، ما فرقتش كتير. ..مدخل فنان محلى بلوس أنجيليس يضع لوحات أمام المستشفيات التى ستقام بها مؤتمرات لجمع التبرعات للمتدهولة كمستشفى سبييلبيرج، مع تحويل حرف H ذى السهم فى شعار حملتها ليشير لوجود مستشفى فى هذا المكان، وكذا التشديد على الحروف الثلاثة ill من كلمة المتدهولة، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1821213554827649

 

هو إيه اليسار غير شيلنى وأشيلك؟ ..مدخل أسوشيتيد برس تقول إن أكثر من نصف مقابلات المتدهولة بصفتها الرسمية كسلطانية للدولة كانت مع متبرعين لمؤسسة كلينتون، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1820975264851478

 

الشمطاء المتدهولة مصنفة فى أروقة الجيش الأميركى الرسمية كطابور خامس. هه هه، لما الحشرة دى طابور خامس، أومال الوغد الأسود المسلم مصنف إيه؟ * لاحظ فى الصورة أن دروس التدريب دى نفسها غير مصنفة، بمعنى موش سرية. ** ها تروق وتولع، #هنا_الفاشية. ..بالكومنتات: - هههههههههه، ها تتشوى بالذات لو خسرت الأنتخا باض. ..صوما يقول: انزل.. ولع! - بالتأكيد هو بطل بالمقارنة بكل هؤلاء الخونة، وطبعا موش طابور خامس وما كانش المفروض يقرن بهم. ولاحظ أن الجيش عامله بالحد الأدنى من العقاب مع غلطة زى الثرثرة بالأسرار مع واحدة كان على علاقة معها، ودى كمان خيانة لزوجته وده موش من الشرف ومؤشر ضعف لا يليق بقائد عسكرى، زائد أنه بعد الواقعة لقى تكريمات لا نهاية لها من جهات كتيرة، لكن عموما ما تقدرش تقول للجيش أنه ما يعلمش أفراده أنه ارتكب سلوك غلط، بالذات وأنه مثال شهير جدا وفارض نفسه. ..سامح موريس يستنكر وضع الجنرال ديفيد بيتريوس فى قائمة كهذه. - هه هه، الخبر وصل الإكزامينر. - ..وهانيتى كمان. ..السلايد أصبح محل تغطية على أكبر المستويات. ..هذا المدخل عن ماذا يعلم الجيش الأميركى ضباطه وجنوده، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1820170668265271

 

إحنا كتبنا فى حينه عن الموضوع ده بتاع تبييضه لأموال سرقات ذى الأيدى المتوضئة المدعو مهاترات محمد. الجديد أن الصرصار الأخضر بدأ يحس بالكلابشات تضيق حول إيديه، وبقى بيترعش وهو بيجرى ويقول يا أرض انشقى وابلعينى. ..مدخل إلغاء فتى الأوسكار ديكابريو اللميع المدلل لحفل لجمع تبرعات للمتدهولة، تزامنا مع تصاعد حتى زكمت كل الأنوف رائحة جريمة تبييضه لأموال فضيحة الشخة المهاتراتى، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1819732781642393

 

الواشينجتون بوست الشيوعية لها فترة بتعمل حاجات مريبة تمخول الدماغ. ..بالكومنتات: - هه هه، الظاهر الواشينجتون بوست قررت تنافس المتدهولة فى غرابة أطوارها. ..الجريدة غامضة التوجهات تنحاز لجمعية البندقية القومية مؤكده أن الشمطاء تنتوى بالفعل محق التصليح الثانى للدزطور. - الواشينجتون بوست فجرت فعلا، أكيد دى آخر الأيام. ..إحدى كاتباتها تقول إنه توجد بالفعل علاقة بين تصرفات سكرتارية الدولة والتبرعات لمؤسسة كلينتون. - بصراحة، الموضوع كده خرج من إيدى. ..الواشينجتون بوست تقول إن نصف المتبرعين لمؤسسة كلينتون ممنوع أصلا من التبرع طبقا للكانون الأميركى. ..المدخل المنطلق من الجريدة تقول إن تشبيه المتدهولة لتعاملها مع البريد الإليكترونى بتعامل كولين باول معه هو كذب محض، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1818015848480753

 

مطبعة الفلوس (الاسم الشفرى: لعبة الصياصة)، --أو: ماذا يحدث لثروتك أو لدخلك مع كل تريلليون نقود تطبعه العصابات الشيوعية:

وهى دى تحديدا الفكرة ورا استماتة اليسار -الشيوعية والإسلام- لوضع أيديهم على مطبعة الفلوس (الاسم الشفرى: لعبة الصياصة). ..لو ثروة المجتمع إللى شقى أفراده عمرهم وعمر أجدادهم فيها تريلليون دولار مثلا، ثم بشوية أكاذيب ووعود تكسب الأنتخا باض، وتطبع تريلليون دولار ورق تلهفهم فى جيبك وجيب أهلك وعشيرتك، يبقى نزلت بالثروات الحقيقية ذات الأصول المادية لنص قيمتها، وطلعت بالواطيين الجرابيع الطفيليات الحثالة من لا شىء إلى ما يعادل المواطنين الشرفاء. ..ماذا لو كان المطبوع 2 أو 3 تريلليون دولار؟ ..الإجابة هى ما قالته بالضبط العاهرة الدميمة، وجعلته العصابة الديموقلاطية شعارا لها، ودونما أدنى حياء أو مواربة. ..اليسار ليس مشروعا لكل طبقات المجتمع، ولا حتى للطبقات الفقيرة، هو مشروع لثراء وسلطان أعضاء الحزن الشيوعى أو عصابة الإخوان المسلمين، وبس، والخطة بسيطة لدرجة الجمال، الهندسة الاجتماعية: اهبط بهم كى نرتفع نحن! * حتى هذا المفهوم ينطبق على نظرتهم لكل الضعفاء والأقليات وما شابه، مجرد كوم من التصويتات الأنتخا باضية، كلما أسقطوا واحدا منهم كلما ارتفعوا هم درجة فوق تل الجماجم. ..بالكومنتات: - هههههههه، فعلا هى كده! ..جابر يقول علشان ما نعلى ونعلى لازم نطاطيهم، شعار الواطيين أهل الشمال [بكسر الشين] والجمال [بكسر الجيم]. ..مدخل تجهيز العصابة الديموقلاطية للعاهرة الدميمية لمواصلة جرائم مستنكحها الوغد الأسود المسلم، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1811413155807689

 

موش لازم يعنى تكون كل مرة كدابة، إرهابى مسلم مؤمن بيها زى إيمانه باللات كده، واشترى الكرسى إللى وراها بفلوسه. ..بالكومنتات: - ما فيش فايدة، طلعت كدابة برضه. ..المسلم أبو إرهابى أورلاندو (بفرض أنه أبوه)، يقول إنه كان مدعوا بل من كبائر المدعوين للحضور والجلوس خلف المتدهولة مباشرة. ..المدخل الفضائحى هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1810617555887249

 

الأقليات بالنسبة لليسار مجرد كومة جماجم للتسلق عليها. * لكن هناك أوصافا أخرى أقل تهذيبا. ..بالكومنتات:

- وفيه أوسخ كمان. ..كارتوون يصور الناخب الديموقلاطى مجرد البداية فى مسلسل شم أطياز هرمى، وجهة نظره أن قمته العليا -التالية للوغد الأسود المسلم- هى الرفيق جورج سوروس. ..مدخل فى صدى لكلام ترامب، أحد زعماء ما يسمى حزن الفهود السود الجديد يقول إن بالفعل الزنوج ليسوا سوى عاهرات والعصابة الديموقلاطية هى قوادهم، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1824744911141180

 

هه هه، دى موش إخوانجية حليقة الذقن كيوت وبس، إنما إرهابية صريحة ورسمى أبا عن جد! ..شكرا، العربية نت. ..مدخل التحرى المفصل للخلفيات الجهادية والإجرامية للمدعو سيد زين العابدين، والد هوما عابدين (بفرض أنه والدها)، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1809571115991893

 

للخيانة وجوه كثيرة، منها عشق المنكوح والمتدهولة. ..مدخل انفضاح أن الحروب السايبرية السوفييتية مصدرها مؤسسة ساهمت فى إنشائها وتمويلها مبادرة لسكرتارية الدولة أيام المتدهولة، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1809551315993873

 

حوش إللى وقع منك! ..الدهولة تتخذ بعدا جديدا (أكثر مادية هذه المرة)! ..مدخل صور للمتدهولة تكاد تسقط وهى تمشى، مع نظريات كثيرة عما عساه تكون طبيعة مرضها (باركينسون، تحمل بوضوح على ظهرها جهاز لنبضات القلب، وغيرها)، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1809541569328181

 

---

 

على هوما عابدين:

 

عاجل: لازم يا إخواننا نبعت تليجرافات لهوما عابدين نتمنى لها أن تلحق بحبيبها القديم نفس الزنزانة، وطبعا نتمنى لهما معا أن تلحقهم الشمطاء المتدهولة الزومبى إللى لما هوما وقعت فى غرامها اتطلقت منه. ..وبديهى كمان ها نشارك آن كوولتر دعوتها لتحية العظيم الراحل أندرو برايتبارت إللى كان أول من شوى هذه النجاسات فى النار. ..هذا المدخل عن اقتياد المدعو أنتونى واينر للسجن لاغتصابه قاصرا، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/2185391788409822

 

هه هه، عموما الواد ده موش بيهرج. ..جايز الاحترافية والرصانة -كمحتوى وكدقة وكصحافة وكجماليات ..إلخ- عند برايتبارت أعلى شويتين تلاتة عشرة، وكما تعلم فرئيس الموقع هو رئيس حملة ترامب، لكن ما تنساش أن درادج ده هو الأصل، وأندرو برايتبارت كان موظف عنده لما كان موقعه مكون من شخصين بس، وأنه -درادج ريبورت أو ما يوصف بيونيكورن الإنترنيت- لا يزال هو الموقع الوحيد الذى يزاحم ديزنى ومايكروسوفت ووورنر كأحد المواقع الإعلامية الأربعة بليونية المشاهدة شهريا، هذا رغم تصميمه على تصميمه الأصلى بتاع 1995 إللى ما يساويش تعريفة. ..المهم، برايتبارت من جانبها ترجح أن قنبلة السبت الجاى، ها تكون فيديو جنسى للمتدهولة الزومبى مع هوما عابدين. ..زى ما قلنا، ها تلعبوها جنس نلعبها جنس، أنتم تختارون اسم اللعبة، والشطر التانى للبيت أنتم عارفينه: إللى يلعب الدح (تخيل اليسار وقد أصبح فجأة ضد الحرية الجنسية ثم يتوقع أنه سيكسب معركة كهذه؟ الغباء لا يتجزأ، كذلك اليأس. هه هه، بس الحقيقة لما قلنا انزل يا واد بفيلم البورنو، ما كانش ده إللى فى بالنا خالص). ..بالكومنتات: - بمناسبة أن درادج مثلى، وأن شيبرد سميث أعلن النهارده أنه مثلى، العصابة الديموقلاطية ها تتجنن موش مصدقة أصلا إزاى كل المشاهير والأثرياء المحافظين دول النشطاء جدا فى صف ترامب، كلهم مثليين. ..هكذا يجن اليسار من بعض أباطرة وادى السيليكون مثل بيتر ثييل صاحب باى بال. - حتى أنت يا مارك! ..صاحب فيسبووك يؤيد موقف صاحب باى بال فى التبرع لحملة ترامب. ..المدخل المنطلق من مات درادج يقول إنه سيفجر قنبلة جنسية للمتدهولة الزومبية بعد المناظرة الآخيرة بنحو 60 ساعة، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1859464267669244

 

خلاص بقى، حوش إللى وقع منك دى، كررناها عشرميت مرة لغاية ما زهقنا. ..هاتوا لنا العم بيرنى بقى، علشان الذى لا ينطق عن الهوى يولع فيكم وفى نفسه. ..بالكومنتات (بالطبع بخلاف فيديو يا نهار أثود، وشكر الأصدقاء الذين انهالوا عليا بالمنشنز): - هع، المتدهولة جابت اللعينة لابن الوثخة الخاين الآخر إللى اسمه رووسيفيلت القعيد، بل كمان لكل لحظة العار المشينة التى غفل فيها الزمان إللى اسمها يالتا. ..الكاتب والمعلق ستيفين ميللوى يذكرنا بكيف سلم العاهة فرانكلين رووسيفيلت أوروبا الشرقية لستالين. - يا راجل ما تبقاش سيئ الظن، جايز حامل موش أكتر، وأنت عارف بقى سمعة فحولة هوما عابدين. ..سامح موريس يتحيلها تقول أغمى عليا آى آى. - يا لهوى يا لهوتينى يا تلات لهاوينى، دى زى العاهة الإستبن بالظبط، هربت من غير جزمة. ..مراسل فوكس نيوز ريك ليفينثال يستنتج أنها حين راحت تترنح كالزومبى فقدت حذاءها، وأود أن أضيف من الفيديو ملحوظة تلك الحقيبة النسائية الخاصة بها التى تركها الجميع على الأرض وهربوا معها بالسيارة. - هه هه، المتدهولة تقابل إسماعيل ياسين! ..قناة يوتيوب أميركية تضع فيديو المتدهولة الزومبى على خلفية من موسيقى الجزء الخاص بإسماعيل ياسين من أوبريت ليلى مراد السينمائى إللى يقدر على قلبى. - هى موش كانت نظرية مؤامرة برضه، يا واشينجتون بوست؟ ..أيوه، التهاب رئوى، صح. أعدم نضرى بيغشوا منى أنى قلت قبل كده عندها سل. ..هه هه، من صحة زى البمب وصلوا دلوقت لأنه سل معدى، وموش فاضل غير يقولوا إن زومبى عضها وخللاها منهم، ويسجدوا لإيفرى سكريين. ..كيف عدلت الجريدة الشيوعية رأيها بخصوص صحة الزومبية، وكذلك رصد هانيتى للمسلسل الطويل ودائم التقلب من النقيض للنقيض لأكاذيب هذه الأخيرة حول صحتها، وعصام يقول بخصوص السل صوح يا ابن محفوظ أنا قرات بنفسى كلماتك أول ما كحت الزبونة المتدهولة. - هه هه، فعلا فيها شبه من كده. ..جابر ربما استذكارا لوصفها بالحبسجية يقول: هذا وعند اقتياد المتهم لمكان الجريمة لتمثيلها، انهار وسقط على الفور. - ههههههههههه، تصدق كنت ناسى الفيلم ده؟ ..شكرا لاورا إنجرام، وإن كان فى الفيلم الأمور محكمة أكتر بكتير من مشهد الزومبى إللى بتتكوم ع الأرض بتاع النهارده. ..صور مركبة ومشاهد من فيلم عطلة نهاية أسبوع عند بيرنى (1989)، تفتك بالإنترنيت كما النار فى الهشيم. ..مدخل يوم ترنحت المتدهولة كالزومبى ثم انكفأت ميتة على جبهتها على سلم السيارة الفان، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1834347733514231

 

يا رايح كتر م الفضايح؟ ..موش قصدى أنتى -حاشا لماركس- يا متدهولة، قصدى هوما عابدين، وبصى ع الكومنتات. ..بالكومنتات: - فعلا، أقل حاجة. ..جابر يقول المهمة الاولى لترامب بعد وصوله للبيت الابيض هو ارجاعه أبيض، ذلك بعد كل الدنس إللى لطخوا به هذا البيت العظيم. ..مدخل فضيحة قطعة الأذن التى كانوا يلقنون عبرها الإجابات للمتدهولة خلال ما عرف بمنتدى إن بى سى نيوز، وهى مناظرة لكلا المتنافسين لكن على حدة، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1832174997064838

 

المومس لما ينقح عليها شرفها الرفيع! يا فضيحتى، ده معناه أن شريكة فراشها الشمطاء المتدهولة أقل نخوة منها، والبأف الإستبن أقل من الاتنين! * هانيتى يطرح سؤالا عن حجم المخاطر الكامنة فى علاقة الشمطاء المتدهولة مع هوما عابدين وأمها، وكلتاهما مسلمة بمعنى الكلمة. ..بالكومنتات: - الإسلام كله شرف × شرف! ..تقرير عن ممارسة إحدى بنات عصابة براميل الخرا الدودية للجنس مع سبعة رجال فى لندن. - أموت فى "المرونة"! ..شرح من أحد المواقع لمفهوم التقية الإسلامية، منها مثال الزواج من يهودى كا فعلت هوما عابدين، وهو ما يسمى فى شرج الإسلام "مرونة" الهدف منها وصول المسلم لغرض ما يخدم به أهله وعشيرته، عصابة قطاع الطرق المسماة غمة الإسلام. ..مدخل طلاق هوما عابدين، عنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1824832701132401

 

أيوه، بس موش معنى أن هو عنده أيدز، أن هى كمان عندها. ده موضوع لا يمكن حسمه إلا بإجراء اختبار أيدز لهوما عابدين. ..مدخل تفسير المظهر الهزيل الشاحب لبيلل كلينتون، لا سيما رأى ديك موريس أحد أركان العصابة الديموقلاطية فى عهد كلينتون، ذلك قبل أن يتركها ويصبح مؤلفا للكتب ومعلقا يمينيا على قناة فوكس نيوز، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1821877131427958

 

هه هه، دى موش إخوانجية حليقة الذقن كيوت وبس، إنما إرهابية صريحة ورسمى أبا عن جد! ..شكرا، العربية نت. ..مدخل التحرى المفصل للخلفيات الجهادية والإجرامية للمدعو سيد زين العابدين، والد هوما عابدين (بفرض أنه والدها)، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1809571115991893

 

فى الديموقلاطية تقليد عجيب أن لو آل كابونى دخل أنتخا باض ما حدش يمسه، ولو نجح ها يبقى ساعتها هو نفسه الكانون. الفكرة أن الجمهور عاوز كده، مين ها يزايد عليه بقى؟ ..المشكلة، أن الشمطاء المتدهولة أتفه بكتير من أن تكون آل كابونى. ..بالكومنتات: - ممكن، بس هو عنده حياء وحياد ومهنية واحترام للذات. وعموما، "الفاسوخة" يظل أحد تقاليد الصحافة العريقة، زى ويلليام سافاير فى النيو يورك تايمز، وده يمينى جدا لدى المقارنة. ..أحمد عصت يقول بليتزر مجرد خدام للديموقلاطيين. - هه هه، بيقول لك هوما عابدين هى الليلة الكبيرة! ..توقعات المحلل الصياصى روجر ستون المؤيد لترامب. - هه هه، النيو يورك تايمز صحيت متأخر! F.B.I.’s Critique of Clinton Is Ready-Made Attack Ad --The F.B.I. director all but indicted Hillary Clinton’s judgment and competence on Tuesday in terms that would be devastating in a normal election year. - صلوا ع النبى، ما يصحش كدااااا! ..فيديو صاعق يقارن صورة وصوتا التحقيقات الرسمية على لسان مدير الإف بى آى، بأكاذيب المتدهولة بخصوص أجهزة وخوادم البريد الإليكترونى التى استخدمتها. ..مدخل وولف بليتزر كبير مضيفى السى إن إن يقول إن بيان جيمس كومى عن مخالفات المتدهولة "قاسى، قاسى"، ومدمر لأية حملة أنتخا باضية، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1787339901548348

 

فى الزمن الردىء بتاع ديك البرابر ولى الولى، كناة العربية تنحدر يوما بعد يوم. بعد البيضة الفاسدة بتاع القسم الاقتصادى، إليكم سيئة أميركا الأولى: نادية البلبيسى! ..أولا، موش بأهزر فى موضوع السيئة الأولى، منحها زملاؤها فى #السباق_الرئاسي اللقب على الهواء وفرحت به، وهى غالبا فرحة مستحقة إذا كانت قد أرادت أن توصل لنا رسالة أنها حلت محل هوما عابدين فى فراش الشمطاء المتدهولة. ..ثانيا، هى محقة فى شىء آخر، محقة فى أنها موش فاهمة أية حاجة فى أية حاجة، لأنك حين تعيش فى واشينجتون فأنت تحيا فى كون موازى لا علاقة له من قريب أو بعيد بالكون الطبيعى بتاعنا إللى إحنا عارفينه. ..ثالثا، أنا نادرا ما أهتم بموضوع التمويلات، وأراه شيئا ثانويا بل عاديا، ولذا لن أتحدث عن سعار العربية الغريب المريب فى تأييد الشمطاء المتدهولة باعتبار أن الكم الأكبر من الرشاوى الذى تتلقاه هذه الأخيرة يأتى من السعودية، بل أنا أساسا غير راضى عن هجوم ترامب على "المنحرفة" "الفاسدة"، وعاوزه يغيرها إلى عاهرة - الأعراق - الحثالية. ..رابعا، نرجع لموضوع الجهل، هذا لا أول له ولا آخر، وها أحط لك يا مؤمن رابط لكل حلقات البرنامج المعنون السباق الرئاسى تعيش حياتك معاه، فقط أتحداك تطلع لى بمعلومة واحدة صح قالتها فى أية حلقة، لكن الموضوع قد لا يحتمل سوى قهقهة كبيرة يتلوها قيىء عنيف، عندما تقول إن ترامب حين يصبح رئيسا لن يستطيع -لا دزطوريا ولا كانونيا (أيوه قالت كده)- منع المظلمين من دخول أميركا. يا سيئة عبيد واشينجتون الأولى الكانون يتعمل فى ثانية، ثم دزطور إيه ده إللى يسمح أصلا بأميركا مبولة سداح مداح يدخلها كل من هب ودب (زيك)؟ ..خامسا، بدل العيش فى هلاوس النوم فى السرير الرئاسى فى البيت الأبيض، حاولى توجهى شوية من اهتمامك إلى مصيرك الشخصى أنتى نفسك، حيث -كما كل المسلمين وكل المهاجرين- ستحرقين حية على جذع شجرة يابسة فى ركن مجهول نائى مظلم من واشينجتون بتاعتك، أو على رأى واحدة صاحبتنا السلاح سيبقى وأنتم ستذهبون. #هنا_الفاشية. ..مدخل تسافلات كناة العربية على دونالد ترامب، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1777701529178852

 

اوعى وشك، الإف بى آى بدأ الشغل بدرى شوية عن المخطط، ومع مين؟ مع القلب وما يريد، شريكة الفراش سخسيا، وكله علشان الشمطاء المتدهولة تلحق تنسحب وتسيب الساحة للعم بيرنى، وهيييييه، الدنيا تولع، والدم يبقى للركب، والأنتخا باض تتلغى، والجيش يمسك، وينصب ترامب ملكا للبلاد، وكله حسب السيناريو مطلق المثالية إللى كان عاوزه إيفرى سكريين، أو للدقة هو ما بيعوزش حاجة أصلا، ومجرد بيدعى لنفسه أنه ناطق غير رسمى بلسان أمنا الطبيعة، أو بالكتير بمناسبة كلمة شمطاء هو جايز يدعى لنفسه قريبا كلمة شبيهة بنفس حروفها تقريبا، بس لسبب مختلف شوية. #هنا_الفاشية. ..هذا المدخل عن استدعاء مكتب التحقيقات الفيدرالية رسميا لهوما عابدين وآخرين، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1752545588361113

 

أخيرا، ما طال انتظاره حصل: الإخوانجية هوما عابدين سوف تمثل بالأمر أمام المحكمة للشهادة تحت القسم عن جرائم الشمطاء المتدهولة، أو بالأحرى جرائمهما المشتركة (فى الفراش وخارجه). ..تكبييييير! ..بالكومنتات: - من الحب ما قتل! ..مزيد من صور هوما والمتدهولة. - بس الكذب فريضة إسلامية، بل هو من أركانه الخمسة، وكما تعلم جنابك لا طاعة لمخلوق فى معصية الخالق. ..صوما يحذر هوما من الكذب أمام المحكمة. ..هذا المدخل هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1712749495674056

 

حرفيا، يا رايح كتر م الفضايح: فى البدء كانت بنغازى، فى اليوم الثانى خلق الرب فضيحة تمويل مؤسسة كلينتون من عربان الخليج، ثم خلق الرب البريد الإليكترونى غير المؤمن، وفى اليوم الرابع والعروض التالية يخلق ما لا تعلمون. يا أشمط شمطاوات المجرة، ألم يعدك تراى جاودى وألا إن وعد حورس حق، أنه ها يفضل يقطع فى جتتك المنتنة جرام جرام يوميا، حتى عصرية يوم الأنتخا باض فى 2016 (ده بفرض أنك موش ها تكونى فيصتى قبل كده بكتير)؟ ..بالكومنتات: - هههههههههههه، أيوه، بس موش فاكر اسم المعزة الإخوانجية إللى بتنام معاها. ..آيووووون، هوما عابدين. ..أغلفة كتب وصور حميمة تعليقا على تلميحات الأصدقاء. - وحورس عين الصقر ده واد حليوة ما فيش كده. ..أستاذتنا، فيه حاجة اسمها وحدة الحضارة أو القومية الحضارية، كل حضاريى العالم مصريون. ..صورة لنظرة عين الصقر من الوسيم تراى جاودى. ..هذا المدخل هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1546096152339392

 

هه هه، طب ما إحنا عارفين من زمان ويا ما كتبناها، فيه حرفيا علاقة سحاقية ثلاثية، ما بين الشمطاء المتدهولة وهوما عابدين وأم أحمد الخدامة. ..بالكومنتات: - فعلا، الموضوع فيه لغز، التلاتة دكر. ..جايز بيستخدموا بنات الأهبل الإستبن (بفرض أنهم بناته). ..الإخوانجية عابدين أصبحت محورا لتحقيقات الكونجرس بخصوص خيانة الشمطاء المتدهولة، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1598688667080140

 

قبل ما تخدعك الصورة دى، وتقول إن الشمطاء المتدهولة لها ذوق نضيف فى الستات، تذكر هوما عابدين! ..بالكومنتات: - يا حلاوة يا ولاد. ..حمولة صور كاملة للنظرات الشهوانية المتدهولة تجاه كل من الفاتنة كريستينا أجيليرا والدميمة هوما عابدين. ..هذا المدخل هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1583226008626406

 

سرك باتع يا ميشيل باكمان! ..بص يا كرسى يا معلى حسى، أهه جت لك من فوق خالص، الكونجرس ضم عصابة الإخوان المسلمين للكيانات الإرهابية أو الداعمة للإرهاب، يعنى أنت دلوقت زيك بالظبط -وبالاسم- زى الملالى وفشار الجرذ وحزب اللات وحماس. ها تستقيل بقى، ولا طنطاوى يبعت الدبابة؟! ..السلام أمانة لأم أحمد الخدامة والبنات، بس طبعا من غير ما تزعج حفلتهم الجنسية مع هوما عابدين! Accepted by voice vote: Paul Gosar (R-Ariz.), to prohibit funds from being used to assist the Governments of Iran and Syria, Hezbollah, Hamas, or the Muslim Brotherhood. من 29 يوليو 2012، تحية خاصة للنائب بول جروسار، وطبعا لميشيل باكمان صاحبة الدور الريادى من بين أعضاء الكونجرس فى الوقوف لجانب الشعب المصرى ضد عصابة الإخوان، هنا.

https://www.facebook.com/EveryScreen/posts/367264723343743

 

يا صباح أسود ومطين بطين! ..لم أكن أتخيل أن مجرد ذكر اسم هوما عابدين سيلمس وترا حساسا لهذه الدرجة من الإرعاب، بحيث لا يوجد فى الساعات الأخيرة سياسى أو إعلامى واحد من اليسار، إلا وقد شن هجوما مقذعا مهولا على ميشيل باكمان (النائبة الجمهورية ومرشحة التمهيديات الرئاسية الأخيرة)، التى طالبت بمجرد فتح تحقيق فى ملف العلاقة بين عصابتى الحزب الديموقلاطى والإخوان المسلمين، لدرجة حتى أن ساسة اليمين أنفسهم لم يجرؤ كثيرون منهم على التقدم للدفاع عن باكمان! ..هذا المدخل من 20 يوليو 2012، هنا.

https://www.facebook.com/EveryScreen/posts/401190829941314

 

..كل ده، وباكمان لم تتطرق بعد للعلاقات الجنسية المثلية بين هوما الخدامة والست كلينتون، أو بينها وبين زميلتها أم أحمد الخدامة وبناتها، الأمر الذى تناولناه أكثر من مرة من قبل. كهنا،

https://www.facebook.com/EveryScreen/posts/385407248179211

أو هنا.

https://www.facebook.com/EveryScreen/posts/171157476349920

 

---

 

على جيمس أوكييف:

 

أنا برضه رحت قلت لهم اسمى حمودة الأقرع، الموظفة طلعت عارفانى وقالت سلم لى على عيوشة النعكوشة، إنما اسمك موش فى الدفتر، لكن موش مشكلة. ..المهم، الغبية ادتنى ورقة تصويت من غير ما ييجى فى بالها خالص أنى ها أدى صوتى لترامب. ..الأهم، أنى رجعت لها تانى قلت لها أنا عيوشة النعكوشة، قالت سلمى لى على حمودة صلعة بس اسمك موش فى الدفتر، وادتنى ورقة ..إلخ. ..بالكومنتات: - صحيح يا أستاذنا، معظم النظام لا يزال مبنيا على أيام البلدات الباكرة، الكل محترم، الكل يعرف بعضه وما فيش بطاقات هوية ولا غيره. ..أحم عصمت يقول حياتهم مبنية على الثقة لكن مع الشيوعيين والمسلمين اضطروا يبتدوا يعدوا صوابعهم. - سمعوا كلامك يا زعيم. ..محكمة تسقط قواهد التصويت الجديدة فى أوهايو، والتى تحاصر مراقبة الجمهوريين لها ولما يجرى بها من تزوير. ..مدخل وثائقى لفريق جيمس أوكييف قامت فيه امرأة منقبة بالتصويت بالفعل باسم هوما عابدين، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1876783625937308

 

عارف يا مؤمن مين جيمس أوكييف إللى عمل الفيلم ده؟ ده الواد إللى بنفس طريقة الكاميرا فى زرار القميص دى، ركع أضخم ذراع مافياوى إطلاقا للعصابة الديموقلاطية، وانتهى -مجرد هو وصديقته هاناه جايلز وبتعميم أندرو برايتبارت لأفلامهما على موقعه آنذاك- إلى صدور قرار من الكونجرس بحظر وحل تلك الشبكة الإجرامية أخطبوطية العالمية المدعوة إيكورن. ..القصة كاملة غطيناها فى حينها فى 2009 على جزء أميركا تستيقظ من صفحة شيخ العبيد، انظر بالأسفل أو ابحث هناك عن كلمة أوكييف (لأن جيمس كانت تكتب بجيم مختلفة). الوثائقيات الجديدة من جزئين حتى اللحظة [بعد أيام صارا أربعة بخلاف قصاصات أخرى أصغر]، الثانى عمم للتو وهو عن التزوير واسع النطاق للأنتخا باض، والأول -حقق قرابة 4 مليون مشاهدة فى مجرد الـ 24 ساعة الماضية (ثم يحدثونك عن الاستبيانات)- وفيه تؤجر الشمطاء الزومبى البلطجية للاعتداء على احتشادات ترامب أو على أنصاره عامة. ..السؤال: هل يفعلها زرار القميص مرة أخرى، ويضع المتدهولة الزومبى خلف القضبان أو على المشنقة؟ ..مدخل سلسلة وثائقيات بروجيكت فيريتاز آكشن من داخل أعلى مستويات حملة المتدهولة الزومبى، سجلت على مدى عام كامل وتظهر على نحو صارخ أسالبيها المافياوية فائقة الترهيب والعنف وكذا التمويل بأساليب إجرامية وغيرها، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1860798470869157

 

الوثائقيات المشار إليها، هنا.

https://www.youtube.com/watch?v=5IuJGHuIkzY

https://www.youtube.com/watch?v=hDc8PVCvfKs

http://www.youtube.com/watch?v=EEQvsK5w-jY

http://www.youtube.com/watch?v=nUBrZItwVy4

 

قناة جيمس أوكييف "بروجيكت فيريتاز آكشن" على يوتيوب، هنا.

https://www.youtube.com/channel/UCEE8w-v6Gg4j3ze3oX-urEw

 

إيكورن برعاية كاملة ومباشرة من الرفيق الوغد [الأسود المسلم] تشتغل فى الدعارة السرية وتهريب الرقيق الأبيض! ..عادى! هل كنت متوقع حاجة غير كده؟! ..موجه هاو للأفلام يدعى جيمس أوكييف وصحفية هاوية تدعى هاناه جايلز تنكرا كقواد وعاهرة وتقدما لأحد مكاتب إيكورن فى بالتيمور، طلبا المساعدة فى كيفية الحصول على دعم من مؤسستهم التى تتلقى البلايين من الحكومة، ذلك للحصول منزل لممارسة نشاطهما فيه سرا، زائد الحصول على دعم "قانونى" منها فى كيفية مراوغة القانون الجنائى وتدليس الضرائب، بل وصل الأمر لأن عرضت الموظفات عليهما تهريب أطفال الرقيق الأبيض من الخارج لحسابهما إن كانا مستعدين لدفع عمولة جيدة، وصدق أو لا تصدق: حصلا على كل ما يريدان وأكثر! ..فضيحة بكل المعايير، لكن هل تفوق مثلا تزوير الانتخابات الرئاسية والبرلمانية، ومن ثم نهب كل ثروة أميركا، وتسليم العالم برمته إلى قبضة قطاع الطرق فى عصور ظلام جديدة؟! ..بالطبع لا ، لأن ببساطة ذلك هو الشغل اليومى المعتاد لمنظمات اليسار التى تطلق على نفسها بحق اسم منظمو التجمعات community organizers (مهنة الوغد [الأسود المسلم] الوحيدة التى مارسها فى حياته، والمقصود بتنظيم التجمعات تنمية عشوائيات الجريمة غير المنظمة فى المدن بهدف ضمها للجريمة المنظمة)! ..اقرأ كامل متابعات موقع إيفرى سكريين لأهم خبطات أندرو برايتبارت قبل رحيله، هذا منذ أول أكبرها وصانعة شهرته إيكورن (لو لم تسمع بهذا الاسم فلك عذرك، إذ اختفت شبكة مافيا توشتاء المكتمع المتنى الأخطبوطية هائلة النفوذ دى، من الوجود من ساعتها)، ذلك على أميركا تستيقظ، الجزء الخامس من صفحة شيخ العبيد.

http://www.everyscreen.com/views/slaveinchief_part_5.htm#ACORN_01

http://www.everyscreen.com/views/slaveinchief_part_5.htm#ACORN_02

 

---

 

على كلينتون كاش:

 

العميكة لا تعرف إلا القتل. ..تسريبات الإف بى آى لبريت باير دى هى أخطر قصة فساد فى التاريخ الأميركى، وهاتين الدقيقتين على شاشة فوكس نيوز ستدخلان هذا التاريخ كأحد أكبر صانعيه. السفلة عادة ما يقولون ووترجيت فضيحة بينما هى شرف وبطولة، حتى ترامب نفسه لا يدافع عنها رغم كل ما يجمعه أو حتى يفوق به شخصية نيكسون، أعظم من سكن البيت الأبيض، لكن ما علينا: 1- نحن الآن موش قدام أخد نسخ من وثائق الدولة عالية السرية لجحورهم الشخصية، وما لم يحاكموا بتهمة الخيانة العظمى لأن هدفهم الحقيقى هو تركيع أميركا من خلال تسريب أسرارها لمشاخخ منسر كبائر الشيوعية فى موسكو وبكين، فسوف تذهب كجنحة أهمال. 2- إحنا موش قدام بونزى سكييم اسمه الرعاية الصحية، ده ممكن يخسرك الأنتخا باض لكن موش ها يسجنك أو يشحنك للكرسى الكهربائى، أو ع الأقل ده المألوف باعتبار أن النصب جزء أصيل ومقبول فى لعبة الصياصة وسيرك الأنتخا باض. 3- كلينتون كاش دى بقى موش كل ده، لا هى صراع صياصى زى ووترجيت إللى ما فيهاش فلوس أصلا، ولا هى إهمال، ولا هى جريمة تحايل ونصب، إنما جناية تربح واستغلال نفوذ ترقى لدرجة الخيانة العظمى بقدر إثبات أن تبادل المنافع مع الجهات الأجنبية ينطوى على إضرار بالمصالح العليا للولايات المتحدة. ..كومى نازل بتقله يا منز، ودى الضربة الكبيرة موش الإيميلات رغم الدوى الهائل لهذه، أو كما نقول عادة #عميكة_يا_مصر. ..أخيرا، حسنا فعل ترامب بأن جعل إعلانه التليفزيونى واسع النطاق السابق على التصويت عن كلينتون كاش وليس عن أى شىء آخر (انظر الكومنتات). مفيد للأنتخا باض طبعا، لكنها عموما قد صارت محسومة، والمهم أكثر الآن أن نخطط لما سوف نفعل للإجهاز الكامل والأخير على العصابة الديموقلاطية على مدى الشهور أو السنوات القليلة القادمة. #هنا_الفاشية، وبكرة الفاشية تشيل ما تخللى، ذلك أن الحرب على الشيوعية والإسلام مسألة حياة أو موت، صراع وجود لا صراع حدود، ونحن لن ننسى للحظة واحدة أن اليساريين والأعراق الحثالية طفيل لزج شرس علقة لا يمكن اقتلاعها إلا بالدم، إن لم تستأصلهم جذريا من الوجود يبقى ما عملتش حاجة، سيعودون بعد 8 سنوات وعبر جباية الضرائب وطبع الفلوس -وكلاهما سرقة لا تحتمل التأويل- سينتهبون بعشرات التريلليونات كل ما كدحت فيه خلالها؛ المهمة ليست هزيمتهم فى أنتخا باض أو فى مجادلة أو محكمة أو ما إلى هذا، المهمة هى قتلهم، إبادتهم إفناؤهم تصفيتهم جسديا جميعا حتى آخر جرثومة من السبعة بلايين ونصف! ..هذا المدخل هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1873178506297820

 

كارثة الرعاية الصحية أهم عندنا من متفجرات الإف بى آى، أحسن سطر فى الأسبوع الأخير، ها أحط نفسى مكان حد من حزب الكنبة، وها أحاول أقول لك ليه: أولا، أصلا إيه هى متفجرات الإف بى آى؟ المتدهولة الزومبى وسائر عصابتها بياخدوا أسرار الدولة معاهم للبيت. طز، إيه يعنى، هذا لا يعنى المواطن العادى بقشرة بصلة، أو للدقة جايز يعنيه فى حالة واحدة، أن تعلن له أن الهدف من ذلك هو تسريبها لأرباب نعمتهم كبائر الشيوعية العالمية فى موسكو وبكين. التاريخ طويل منذ مايكروفون ميديڤيديڤ المفتوح بتاع تسليك الوغد الأسود المسلم الخدمات للسوفييت، وليس انتهاء بمفاوضات جون كركر بتاعة فارس أو عربستان الغربية وهدفها تمكين البرابرة أعداء أميركا من الأرض تمهيدا للقضاء عليها -على أميركا، وعلى الأرض كمان لو تحب- بالكامل. المشكلة هنا مع حزب الكنبة أن أحدا لم يقل له حرفا واحدا عن عمق بئر الخيانة هذا، سوى جزء شيخ الخونة من صفحة شيخ العبيد بتاعة موقع إيفرى سكريين. وكل ده بفرض أن حزب الكنبة يعرف أصلا إيه معنى كلمة سيرفر إللى بيقولوها كل دقيقة دى. الخلاصة: أقصى ما يمكن أن يلفت انتباه الأميركى العادى هنا، هو الواقعة القديمة للطرمخة على الطرماخ (انظر الإحالة). أما فى تقديرى الشخصى أن أهم أثر ممكن له بعيدا عن كل التفاصيل السخيفة دى، أنه ترسيخ درامى صارخ للصورة الذهنية عن اليسار كحبسجية ورد سجون. ..ثانيا، نروح لويكيثييفز: هنا تتوسع جرائم الفساد والتربح واستغلال النفوذ، تمارسها مافيا العصابة الديموقلاطية كما تتنفس، لكنها تظل قصصا عامة، وربما يتمثلها المواطن العادى كنوع من طبائع الصياصة، بل قد يجد من يخلط له الأوراق، المتدهولة فاسدة زى ما ترامب فاسد، كلاهما ثرى وبيركب طيارات خصوصية، ذلك بإلغاء فارق العمى م السما ما بين السرقة بمص دم الناس من خلال جباية الضرائب وطبع الفلوس (الاكتساد الصياصى أو زواج المال والسلطة مما يعرف إعلاميا باسم الاشتراكية)، وبين الثراء الحثيث المضنى ثراء الذهب المصهور بنيران التنافسية (اقتصاد السوق الحرة). ..ثالثا، نروح لجيمس أوكييف ووثائقياته: الأنشطة المافياوية دى تتسم بالعنف والبلطجة. برضه موش ها تفرق كتير مع عموم الشعب، أصلا حزب الكنبة ما لهوش دعوة بالصياصة، وها يقول لك يولعوا فى بعض. ..رابعا، نروح لكلينتون كاش (بالذات وأن تسرب خلال الساعات الأخيرة أن كومى كلف 5 محققين ميدانيين بفتح ملف ما يسمى مفوسسة كلينتون): برضه، موضوع تبادل المنافع مع الشركات أو مع الحكومات الأجنبية أمر ممكن يعدى دون أن يهم أحدا، اعتبره شطارة، تقليب رزق، أية حاجة. ولاحظ أن أساسا كل ما يتعلق بالعلاقات الخارجية لا يهم أحدا، يغور الشرق الأوسط كله فى داهية، إحنا ما لنا، داعش نفسها لم تكن لتلفت نظر أحد لولا غباوة ما قامت به من عمليات هنا أو هناك على التراب الأميركى. لكن مهلا، هنا قد يبدأ بعض الناس طرح الأسئلة، كلينتون كاش قصة محاميين فاشلين مديونين معدمين صارا يمتلكان عشرات -أو ربما مئات- الملايين، دون أن يشتغلا أية وظيفة سوى المناصب الحكومية. من أين لك هذا؟ ثم الموضوع ده يتعلق كمان بنهيبة العمل الخيرى، ودى ملموسة شوية أو شويتين لعموم الناس خاصة المؤمنين، وبالنسبة لهم جريمة أخلاقية فاحشة نهب 94 بالمائة -أو حتى 10 بالمية- من التبرعات، ذلك مما قد يجعلهم يتوقفون قليلا ليفكروا فيما تدور حوله الشمطاء المتدهولة وعصابة الحزن الديموقلاطى، وكل تلك الوعود البراقة التى لا تتحقق أبدا، بل معها تسوء وتسوء الأوضاع أكثر وأكثر.  ..خامسا، نروح للاقتصاد عامة: آه، دخلنا فى الجد، بس المشكلة أن غالبا الكلام كبير على مستوى الشخص المتوسط: ضرايب، تداول، سور، هجرة ..إلخ. ما لم يكن المصنع الذى تشتغل فيه قد أغلق أو سرحك لسبب ملموس وواضح جدا كطوفان غزو البرابرة إللى شغال ع البحرى، أو بسبب الضرائب الفادحة التى يفرضها اليسار ولا يكف عن رفعها حتى إلى ما وراء نسبة 100 بالمية، فكلام الاقتصاد التخين بتاع ترامب قد لا يصل إليك بكل شحنته فائقة الموضوعية، وأيضا القسوة والمأساوية والمرارة. ..سادسا، هنا ينتهى بنا المطاف عند الرعاية الصحية: الآن، أصبح النصب والضحك على الدقون والوعود الزائفة، حقائق ملموسة فى الحياة اليومية للمواطن العادى، عليه دفع مئات -وفى بعض الحالات آلافا- إضافية كاشتراكات سنوية، بخلاف زيادة نسبة مساهمته فى كل علاج يتلقاه على حدة. هنا صار الوجع قريبا ملموسا وشخصيا. ..سابعا، لهذا صدقت كيللى آن كونواى، ومعها بالطبع ترامب نفسه، حين يقولون إن متفجرات الإف بى آى، ما فرقتش كتير معانا. ..بس هات ودنك يا مؤمن: ما نقدرش ننكر أن المتفجرات هى فى خاتمة المطاف متفجرات برضه، وأنها صحت حتى النايم فى سابع نومة. صحيح ترامب ركب مع الانفضاح المفاجئ لكارثة الرعاية الصحية (بفرض أنه ما كانش راكب طوال الوقت)، لكنه شهق بعيدا بعد السيرفرات المتفجرة. الـ 12 نقطة مضحكة التزوير بتاعة استبيان إيه بى سى قبل أسبوع تبخرت بالكامل النهارده، أما بقية الاستبيانات فتقريبا دخلت كلها فى الموجب، على أن أحدث وأعجب شىء للتو هو أن طرحت لاورا إنجرام نبوءة فائقة الفحش: كونيكتيكت ستتحول لولاية حمراء. * ملحوظة شخصية: أنا لم أضع نفسى أبدا فى موود التنبؤ بالنتيجة، بمعنى كنت أقول 1- هو المفروض يفوز بالـ 50 ولاية بقدر نجاحه فى إيقاظ الوعى العرقى، و2- فوزه أو عدم فوزه موش صفقة كبيرة لأن ما يجرى هو صيرورة إعصار فاشى عملاق يستجمع قواه، إعصار أكبر من كل أحد وأكبر من أميركا نفسها. ..المفارقة أن فى الساعتين السابقتين على اندلاع متفجرات الإف بى آى، عملت مدخلين دخلت بهما موود التنبؤ بالنتيجة، والسبب -ماذا غيره؟- الرعاية الصحية، التى بدت لى أنها "مفاجأة أكتوبر"، ولم أغير رأيى بعد الانفجار العظيم اللاحق (المفاجأة ليست فى التوقيت، فالأسعار دائما ما تعلن فى هذا الوقت من السنة، المفاجأة هى انهيار النظام -بفرض جواز تسمية البونزى سكييم نظاما- انهياره الأسرع من البرق). ..بالكومنتات (بخلاف متابعة أحدث الاستبيانات، وخريطة الحد الأدنى إللى ها يفوز به ترامب وإللى عاملها لنفسى من كام شهر وفيها كولورادو وما فيهاش نيو هامبشاير، الأمر الذى انعكس بعد قليل): - عموما، فلوريدا وأيوا محسوبين من فترة، إللى كانوا ما بين آه و لأ كولورادو ونيو هامبشاير، أيهما تضمن الـ ٢٧٠. أما ما وراء الـ 270 فبدأت بنسلفينيا تظهر على الرادار من يومين تلاتة، والفوز بهذه الولاية الكبيرة سيوقف الحديث عن فوز ليبدأ استخدام مفردة اكتساح). ويسكونسين وبقية حزام الصدأ أو منطقة البحيرات بدأ الهمس حولها على استحياء مع زيارة ترامب لميتشيجان إمبارح. فيرجينيا ربما تحتاج لمعجزة، أما كونيكتيكت والنيو إنجلاند عامة فتظل فى رأيى من الخيال العلمى، دى تبقى آخر الأيام، وشم الكلة يكون قد فقد آعقل معاقله. - أمخاخ كتيرة ساحت اليومين إللى فاتوا. ..المدعو جيمس كارفيلل يقول الإف بى آى والحزن الجمهورى والكيه جى بى ليسوا سوى كيان واحد. - فيرجينيا دى ما كانتش ع الخريطة بتاعتنا. ..استبيان جديد مذهل. - إنها الرعاية الصحية يا غبى! ..بالفعل أصبحت الثيمة المحورية لخطاب ترامب اليوم فى ويسكونسين وتقريبا كل اللاحق بها. ..المدخل تعليقا على مقولة مديرة حملة ترامب أن الرعاية الصحية أهم من نحقيقات فضيحة البريد الإليكترونى، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1871394639809540

 

طب وحياة رسول اللات مؤسسة خيرية كويسة وبنت حلال. 6 بالمية للفقرا و94 تبييض أموال تعتبر نسب ممتازة، وممكن تدخل موسوعة جينيس كمان. ..على سبيل المثال، الرمم المتحدة بتوصل 3 بالمية من تبرعات الإغاثة، والموظفين بيلهفوا فى جيوبهم الـ 97 بالمية الباقية. ..المدخل كلى الفضائحية عن مفوسسة كلينتون كلية الإجرامية، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1842193046063033

 

رقيعة، دخول البيت الأبيض بتاع القرد الأسود، أسهل بكتييييير من دخول بوابة أى مطار فى أميركا نفسها. * ما شكل علاقته بحزن اللات التى تحرمه من تأشيرة دخول أميركا (إلا من خلال طائرة الطرطور)؟ تفاصيل وفيرة بالكومنتات عن تمويل هذا شخة المنسر التخين جيلبير شاجورى -رفيق عمر ميشيل عون- تمويله لحزن اللات (للصديق فؤاد صوما فضل كبير فى سرد التفاصيل). ** الموضوع موش بس إرهاب، إدانة لتبييض أموال فى جينيف، تهمة رشوة من قبل سكرتارية العدل فى أميركا، وأيضا المزيد بالكومنتات. ..هذا المدخل عن أحد كبار متبرعى مؤسسة كلينتون، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1825581217724216

 

كلكو عليا ولا إيييييه؟ أنا حلوة وجميلة واسمى النيو يورك تايمز الشمطاء المتدهولة! ..مدخل رودى جوليانى يقول لو كان سكرتير الدولة جمهوريا وفعل ما فعلته المتدهولة لخرجت مانشيتات النيو يورك تايمز تقول إنه يبيع أميركا، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1824606591155012

 

هل هى صفقة كبيرة بجد، أم مجرد قشة الغريق؟ أقول لك أنا: 1- أول ما خطر ببالى عندما سمعتها منه لأول مرة، أن الـ 33 ألف بريد إليكترونى دول مسحتهم الشمطاء المتدهولة، لكن ممكن يكون فعلا لدى السوفييت نسخة منها، باعتبار كل سيرفراتها كانت ولا زالت مهتوكة زيها. 2- لاحظ أن فى كل الحالات، هو لا يدعو لاختراق حد زى ما كل القصص السافلة إللى زى دى ما بتقول، لأن لا شىء منها على السيرفرات حاليا، فقط قد توجد نسخ قديمة سبق تفصيص السوفييت لها فى حينها. 3- تانى حاجة جت فى بالى أن أكيد وكالة الأمن القومى عندها نسخة، والرسالة موجهة لها هى -موش لفلاديمير منكوح- أنها تسربها (ترامب يعلم أن السوفييت يحاولون تملقه، وأن حلفهم الحقيقى هو مع العصابة الديموقلاطية، وأنهم أحد أكبر عدوين لأميركا، لذا سارع مباشرة بعد هذا الخطاب إلى سد الطريق عليهم، بإعلان واضح التباهى برقم استثماراته الفريد من نوعه فى السوفييت) (مدخل سابق). 4- حتى لو لا ده ولا ده، فهى مجرد نكتة عنيفة أظهرت كم هى متدهولة تلك المتدهولة، ومن ثم مسخرت بها البلاط. 5- أما أن ها يقلبوها جد، ويقولوا دعوة للتجسس وخيانة وموش فاهم إيه (إسقاط نفسى على الغير على طريقة أهه أنت بعد زلزال فيلم كلينتون كاش)، فستوب بقى، انظر من يتكلم، لقد فتحتم على أنفسكم أبواب جهنم. وكل ده مع ملاحظة أن كل هذا الدخان الكثيف هدفه التعمية على أن أصلا أصلا السوفييت بيكرهوا المتدهولة موش علشان خاطر ترامب، إنما علشان ساندرز الأشد ماركسية. 6- بغض النظر عن أن جهابذة الصياصة الخارجية إللى بتكلمهم النيو يورك تايمز -وما يفرقوش كتير عن الخبراء الستراتيكيين بتوعنا- موش فاهمين حاجة عما ستكون عليه علاقة ترامب بالسوفييت، إلا أنهم صح فى حاجة واحدة: العلاقات الدولية فى الفترة القادمة من عمر الكوكب لن تشبه قط أى شىء عرفناه منها من قبل. 7- باختصار، العالم بعد ترامب ليس هو العالم قبل ترامب، قصدى بعد المحرقة النووية الكبرى لن يكون نفسه قبل المحرقة النووية الكبرى، كوكب بنص بليون هوموسيبينز شىء وبـ 7 بلايين شىء آخر، ها يكون حمادة تانى خالص. #هنا_الفاشية. ..بالكومنتات: - تحياتى. ..عوض يقول أصبت عين الحقيقة ونعم التحليل والمحلل، ومنتصر يصف ترامب بالإمبراطور، وعصام يقترح عناوين أفلام المستقبل: عودة الإمبراطور، الإمبراطور الأوحد (وإن كانت الحقيقة أن ترامب ضد مفهوم الإمبراطورية خالص، لكنه مجازا سيكون أعظم من كل الأباطرة). ..هذا المدخل هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1802330773382594

 

أنا الحقيقة موش شايف فرق كبير بين الصورتين. ..النقاب هو لآلاف السنين زى العاهرات العربيات فى كل آسيا، ثم أساسا الشمطاء المتدهولة ليس لها تصريح واحد تنفى عن نفسها أنها عاهرة بتحشى الكلينتون كاش فى المايوه، أو أنها مسلمة بترتاح جوه خيمة سودا زى بالظبط -أو جايز أكتر- ما بترتاح فى بلاطى الرفيق ماو الكاكى. ..بل فى الواقع لو سألتها ستجدها تتباهى بالأمرين، وسترد بفخر: العهر والإسلام وجهان لعملة واحدة اسمها الشيوعية. ..بالكومنتات: - هه هه، كانت كده قبل فيلم كلينتون كاش. ..الرسم الحائطى الأصلى لم يكن يحتوى على رزم الدولارات. ..مدخل الجرافيك الحائطى للمتدهولة الذى أثار ضجة لدى ظهوره، ثم ضجة أكبر حين تم تغطية المايوه بنقاب، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1805722443043427

 

الواقع عندما يفوق الخيال (يا واشينجتون بوست)! ..بركاتك يا ترامب، #هنا_الفاشية. ..الجريدة الشيوعية الكبرى تزايد على فيلم كلينتون كاش بفضح المزيد من رشاوى العصابة الكلينتونية، هنا.

https://www.facebook.com/Breitbart/posts/10157479704525354

 

واو! واو! واو! واو! واو! ..موقع إنترنيت مضطهد من الكل، يفعل أشياء لا تقدر على مثلها -أو بالأحرى لا تقدر على صدها- كل ماكينة إعلام التيار الرئيس اليسارية الشيطانية! ..بالكومنتات: - إحنا ها نقضيها أفلام ولا إيه؟ ..فى دور العرض فيلم بعنوان Hillary's America. - أو ها نقضيها نكت؟ ..فاحشة للغاية تعصف بالإنترنيت عبارة عن توييتة للمتدهولة تقول إن الديموقلاطيين لا يعيرون بالا لآراء ترامب، وعليه أن يضع بضاعته فى المكان الذى تنتمى إليه، وهو يرد: اسألى بيلل. ..استقالة رئيس إريكسون بعد كشف فيلم باريتبارت "كلينتون كاش" لفضيحة الرشوة التى قدمها للعصابة الكلينتونية، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1800446770237661

 

واتفرج يا سلام! ..بالكومنتات: - هل فيسبووك تريندنج اتعدل وبطل تزوير، ما أعرفش، أو جايز ما حدش يعرف؟ ..متابعة للأرقام المدهشة لمشاهدات فيلم كلينتون كاش. ..المدخل الأصلى عن فيلم كلينتون كاش، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1799443220338016

 

---

 

على الـ useful idiots أو كومة الجماجم:

 

هه هه، طب ما هى الإجابة واضحة من الصورة: أنتم جيل المظاهرات والمطالب، إللى لعبت بأمخاخ حبة السمسم بتاعتكم وعود وأوهام الوغد الأسود المسلم، وطلع فوق جماجمكم للوصول لمطبعة الفلوس إللى عمل منها أكتر 10 تريلليون دولار لنفسه وعصابته (أكبر من كل ديون أميركا فى كامل تاريخها قبله)، وسابكم تشحتوا وتتسحلوا فى الشوارع. ..عموما أنا عندى لكم عزاء كبير يا جيل الألفية البائس ده: إحنا جيل المولودين فى العقد ونص بعد الحرب، بيسمونا فى أميركا ازدهارة الرضع وفى مصر جيل السادات أو جيل الانفتاح، تعب كتير لكن فلوس أكتر، ونوصف عادة بآخر الأجيال المحترمة. ..بعد كده جه مواليد الستينيات والسبعينيات فسموهم الجيل إكس. طبعا تسمية مهينة جدا، الجيل المجهول النكرة الضايع معدوم الشخصية والهوية وقل ما شئت. ..بعد كده أسموكم أنتم -مواليد الثمانينيات والتسعينيات- تسمية أكثر مهانة، الجيل واى، نكرة النكرة، ما لكومش حتى اسم خاص بيكم، مجرد الجيل التالى للجيل إكس. ..البشرى الجيدة الوحيدة فى كل هذا، أن مواليد القرن الجديد بقى اسمهم الجيل زيى، الجيل الأخير، لأن الانقراض هو الفصل الوحيد المتبقى من القصة النجسة دى إللى اسمها الإنسان؛ ملف الهوموسيبينز أغلق للأبد. ..أما بالنسبة للإيكونوميست -إللى لسه بتدغدغ أمراضكم النفسية بأنكم الجيل الأفضل تعليما فى التاريخ- أسأل: موش جايز التعليم موش الحل، هو المشكلة، ما لهوش لزوم أصلا؟ ..بالكومنتات: - أنا كمان من الجيل واى بس اتعالجت. ..هههههههههههه، أنت دلوقت فى المستشفى فعلا. ..ويسألونك: ما العمل؟ ..هذا المدخل عن قصة للإيكونوميست تصف فيها جيل الألفية بالأقلية المضطهدة من حيث الأجور وما شابه بالرغم من أنها الأفضل تعليما فى التاريخ، ذلك فيما تصدر القصة بصورة فتاة تحمل وردة لصف من جنود شرطة فض الشغب، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1798811067067898

 

هه هه، جبتيها إزاى دى يا خلبوصة؟ ..بالكومنتات: - صح طبعا، اليسار لا يرى فى الفقراء والفئات الضعيفة المختلفة سوى كوم جماجم يصعد فوقه للوصول لمطبعة الفلوس (أو ما يسمى على سبيل التضليل كرسى السلطة). ..جابر يقول انظر ما آل إليه حال الزنوج من قتل وسحل على يد الشرطة، نتيجة تصاعد إجرامهم بعد وصول أحدهم للبيض الأبيض. ..مدخل القاضية جينين بيروه تقول لو كان الزنوج كسبوا حاجة من طرطرة الوغد الأسود المسلم، يبقى النساء ها تكسب من طرطرة الشمطاء المتدهولة، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1804465826502422

 

-

 

النكاح فى الشيوعية هو الزواج؛ الزواج التاريخى بين الدعارة والنخاسة --مقولة قديمة لرواية سهم كيوبيد (مع تعديل طفيف وإهداء للـ useful idiots). ..هل تصدق يا مؤمن أن فصل الشركة للبغل بسبب استرقاقه واستحلاله للنساء، هو خرق صريح لتعاقدها معه؟ ..مدخل تى إم زيى تكشف أن تعاقد هارفى واينستاين كان يسمح له بالتحرش الجنسى، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/2175023822779952

 

يسوع كان لاجئ؟ إيه المطلوب يعنى؟ ممكن تروحى تلجأى معاه يا سيستر، المهم بعيد عننا. ..ثم أنتى بتتكلمى فى إيه أصلا أو واقفة بترحبى بمين يا useful idiot؟ الشيوعيين -يعنى أولئك إللى حصريا بيقبلوا لاجئين- ما بيقبلوش مسيحيين ولا بيطيقوهم أصلا. ..مدخل فتاة مسيحية جميلة تحمل لافتة تقول يسوع كان لاجئا تشارك بها فى تظاهرة للبلطجية اليساريين تدعو لإدخال لاجئى عربستان الغربية لأميركا، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1828655884083416

 

الأقليات بالنسبة لليسار مجرد كومة جماجم للتسلق عليها. * لكن هناك أوصافا أخرى أقل تهذيبا. ..بالكومنتات: - وفيه أوسخ كمان. ..كارتوون يصور الناخب الديموقلاطى مجرد البداية فى مسلسل شم أطياز هرمى، وجهة نظره أن قمته العليا -التالية للوغد الأسود المسلم- هى الرفيق جورج سوروس. ..مدخل فى صدى لكلام ترامب، أحد زعماء ما يسمى حزن الفهود السود الجديد يقول إن بالفعل الزنوج ليسوا سوى عاهرات والعصابة الديموقلاطية هى قوادهم، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1824744911141180

 

مطبعة الفلوس (الاسم الشفرى: لعبة الصياصة)، --أو: ماذا يحدث لثروتك أو لدخلك مع كل تريلليون نقود تطبعه العصابات الشيوعية:

وهى دى تحديدا الفكرة ورا استماتة اليسار -الشيوعية والإسلام- لوضع أيديهم على مطبعة الفلوس (الاسم الشفرى: لعبة الصياصة). ..لو ثروة المجتمع إللى شقى أفراده عمرهم وعمر أجدادهم فيها تريلليون دولار مثلا، ثم بشوية أكاذيب ووعود تكسب الأنتخا باض، وتطبع تريلليون دولار ورق تلهفهم فى جيبك وجيب أهلك وعشيرتك، يبقى نزلت بالثروات الحقيقية ذات الأصول المادية لنص قيمتها، وطلعت بالواطيين الجرابيع الطفيليات الحثالة من لا شىء إلى ما يعادل المواطنين الشرفاء. ..ماذا لو كان المطبوع 2 أو 3 تريلليون دولار؟ ..الإجابة هى ما قالته بالضبط العاهرة الدميمة، وجعلته العصابة الديموقلاطية شعارا لها، ودونما أدنى حياء أو مواربة. ..اليسار ليس مشروعا لكل طبقات المجتمع، ولا حتى للطبقات الفقيرة، هو مشروع لثراء وسلطان أعضاء الحزن الشيوعى أو عصابة الإخوان المسلمين، وبس، والخطة بسيطة لدرجة الجمال، الهندسة الاجتماعية: اهبط بهم كى نرتفع نحن! * حتى هذا المفهوم ينطبق على نظرتهم لكل الضعفاء والأقليات وما شابه، مجرد كوم من التصويتات الأنتخا باضية، كلما أسقطوا واحدا منهم كلما ارتفعوا هم درجة فوق تل الجماجم. ..بالكومنتات: - هههههههه، فعلا هى كده! ..جابر يقول علشان ما نعلى ونعلى لازم نطاطيهم، شعار الواطيين أهل الشمال [بكسر الشين] والجمال [بكسر الجيم]. ..مدخل تجهيز العصابة الديموقلاطية للعاهرة الدميمية لمواصلة جرائم مستنكحها الوغد الأسود المسلم، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1811413155807689

 

سيبك من الأكاذيب المتبعترة فى كل حتة، كأن ترامب موش ها يخفض الضرايب ع الأغنيا، أو كأن النكابات -ومن ثم تصويتات الشغيلة- موش بتاعتهم هم اليساريين إنما طول عمرها فى جيب الحزن الجمهورى؛ وركز بس على إزاى مصمصمة الشفاة بتاعة النيو يورك تايمز قد زادت شحتفة: أولا، يا أولاد الوسخة إيه المشكلة أن الحزن الجمهورى يبقى بتاع طبقة الشغيلة؟ ده يزعلكم فى إيه؟ هل طبقة الشغيلة رجس وكخة؟ هل أنتم مثلا ضد طبقة الشغيلة؟ ما تبقوش بوشين وقولوا آه. ثانيا، يكونش بقى الخوف أنه يسرق منكم طبقة الشغيلة إللى بتركبوا على جماجمها -وجماجم كل الضعفاء ومن تزيدونهم ضعفا بالكوبونات والإعانات والاعتمادية عليكم- علشان توصلوا لمطبعة الفلوس (أو ما يسمى على سبيل التضليل مقاعد السلطة)؟ ثالثا، يكونش الخوف الأبعد أنه أصلا موش ها يركب على جماجم حد، إنما فقط بيفكرهم بما حاولتم طمس العقول بشأنه لقرون، أن مصلحتهم مع الاقتصاد الحر، مع ترك الناجح يبقى بليونير لأن ده ها يخدمهم هم، بل بالأساس ما فيش طريقة تانية لازدهار كل الطبقات إلا أن تترك لكل شخص عوائد اجتهاده، موش تنهبها منه أولا بأول تحت مسمى الضرائب؟ رابعا، مين أصلا أصلا إللى قال إن اليمين نادى للأغنياء، بينما الحقيقة أنه ببساطة مشروع لكل الطبقات، بل المشروع الوحيد من هذا النوع، وأن مشروعكم أنتم هو المشروع الذى يستهدف الثراء الحصرى لأعضاء الحزن الشيوعى وبس؟ خامسا أخيرا ولعله الرعب الحقيقى، مين قال أصلا أصلا أصلا أن ترامب عاوز طبقة الشغيلة، أو عاوز أية طبقات أساسا؟ هو عاوز البيض على اختلاف طبقاتهم، ضد كل الأغيار على اختلاف طبقاتهم. ..مدخل النيو يورك تايمز والمزيد من مصمصة الشفاه أن ترامب غير كل قواعد اللعبة الصياصية كما اعتادوا عليها لقرون، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1808678952747776

 

بغض النظر المقال ده عاوز يقول إيه، إلا أنها ذكية فعلا القفشة دى يا الصراصير الصغيرة شمامة الكلة. ..الشيوعية العالمية -بقيادة كبائر السوفييت والكنفوش- استخدموكم كجبل من الجماجم تلوثون سمعة الأغنياء والرأسمالية ومنظمة التداول العالمية، بينما هم يسعون بسعار محموم للالتحاق بالمنظمة، وما فى ذهنهم تغيير الهدف منها 180 درجة، وبدلا من حرية التداول، جعلوا منها أداة لانتهاب كل البشرية -أغنياء وفقراء معا- حصريا لحساب جيوب أولئك الكبائر، حفنة مشاخخ منسر الشيوعية. ..مدخل الناشيونال ريفيو الذى يدعى أن ترامب لا يفعل سوى مواصلة تلك المظاهرات العنيفة المعادية للجلوبة طيلة العقدين الماضيين، فى خلط رخيص بين النقد من اليسار والنقد من اليمين، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1784588121823526

 

وحياة رسول اللات أنا موافق 100 بالمية على كلامكم ده يا شيوعيين، مصائر الشعوب أثمن من أن يعهد بها للشعوب، وكاتبها من عشرين سنة بخمسين طريقة وطريقة من أيام صفحة الليبرالية. ومن غير ما أسال مين إللى أساسا غسل أدمغتنا لقرون وقرون بالديموقلاطية، أنا قررت أمسح دموعكم، وتعالوا بينا نراجع ونلغى كل الكرارات والكوانين إللى اتاخدت بالديموقلاطية، بلاش نقول أثينا القديمة ولا البرطمان الفيكتورى وما قبله أو بعده، ولا حتى برطمانات القرن العشرين، كفاية بس مصايب الـ 10 سنين إللى فاتوا. ..عموما، أنتم أصلا ما تعرفوش إيه هو حكم الشعب. إللى جاى هو حكم الشعب إللى بجد، موش الشعب إللى بتلعبوا به بوعود الوهم وتركبوا فوق جماجمه وصولا للسلطة (تقرأ: مطبعة الفلوس)، حكم الشعب إللى بجد، موش الديموقلاطية إللى هى نقيض الحرية، إنما حاجة اسمها #هنا_الفاشية، الشعب يقول وينفذ على طول (فوق أعواد المشانق). * بس على فكرة، لو كنا عهدنا بقرار البريكزيت لخبراء الاقتصاد الحقيقيين المتخصصين، موش للصاصة المزايدين المحرضين بتوع الاقتصاد أهم من أن نعهد به للاقتصاديين (عبارتكم الشهيرة)، النتيجة فعلا ما كانتش ها تطلع 52 - 48، كانت ها تطلع 100 - صفر. ..بالكومنتات: - عجيبة هى مسالك الرب! ..آية سامى بتضحك من انقلابهم على الديموكلاسى. - ههههههههههه. ..مينا عزيز بيضحك من عجيبة هى مسالك الرب. - حاجة اسمها الشباب. ..راش ليمبوه يناقش الاستقطاب بين الشيوخ والشباب فى الشأن البريكزيتى، ينهيه بعبارة حاجة اسمها الخبرة. - موش معقول موش فاهمين للدرجة دى. المستهدف أساسا أساسا من إللى حصل هم بنو صلعة دول، سواء فى بريطانيا أو فى أوروبا أو فى أميركا. ..آية سامى معجبة باقتباس ليمبوه، لكن تقول إنها موجوعة من فرحة المسلمين بخراب أوروبا. ..مدخل عامود الإندبندانت إللى جاب جاز خالص، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1782745392007799

 

وحياة رسول اللات إللى ما بأحلف به باطل أبدا، أنتم بتفرفروا وموش عارفين تعملوا إيه. نحن على بعد خطوات معدودات الآن من السؤال التراجيدى الأكبر: هل أصلا بوسع أحد منع استقطاب الثروة أو القدرة فى بركة جيينية تتفاوت فيها الإمكانات الفردية بشدة؟ والخلاصة، أن سيتم التوصل لأنه لا يمكن لأحد تحدى الحرية، تحدى الطبيعة، تحدى الإله الحق! ..سلسلة المداخل عن مراجعات الشيوعية النيو يورك تايمز للبعض من أشد أعمدة الأيديولوجية اليسارية قدسية ورسوخا، والمتزامنة فجأة مع بداية 2014 بهدف التشويش على حقيقة أن هذه هى سنة بداية صعود الفاشية العظيم، ذلك من خلال تحويلها إلى سنة الضباب العظيم؛ المراجعة رقم 33:

إقرارهم الفاحش بأن كل طبقة أو جماعة أو فئة دافع عنها اليسار يوما، لم يكن يرى فيها سوى كومة جماجم يصعد فوقها وصولا لمطبعة الفلوس، أو ما يسمى على سبيل التضليل كرسى الحكم. ..بحث لهارفارد بوليتيكال ريفيو بعنوان كى تفهم دونالد ترامب عليك دراسة مايلو ييانوبوولوس.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1777719139177091

 

دى برضه من الحاجات إللى بتتحدى خيال إيفرى سكريين، أو أن فعلا عجيبة هى مسالك الرب. ..بالقياس على فاشية القرن العشرين كان المتوقع إبادة اليهود، إبادة المثليين، إبادة العاهات، إبادة العاهرات، إبادة المشردين والمتسولين، كل هؤلاء وغيرهم كانوا يبادون لأنهم ضعفاء، والمجتمع الصحى يجب أن يتخلص من الضعفاء، ما حدث هو أنهم -أو غالبيتهم- لم يعودوا ضعفاء ولا مستضعفين، ولا باتوا حتى ثقافة مضادة تخرب المجتمع وتهدم قيمه. ..كلهم -أو غالبيتهم- عرفوا أن اليسار لم يكن يرى فيهم سوى جبل من الجماجم يرتقى فوقه وصولا لمطبعة الفلوس، كلهم -أو غالبيتهم- انخرطوا الآن فى مسيرة اليمين الحقيقى، مسيرة #هنا_الفاشية، ..باختصار، لقد نضج اليهود، نضج المثليون وأمثالهم، نضج العرق الأبيض، نضجت الفاشية نفسها، نضجت الحضارة ككل، أو على الأقل هكذا تتطور الأمور بقوة حاليا. ..أيضا، الفاشية لم تعد بذلك اللون اليسارى، إنما باتت تبشر باقتصاد تعبوى ذى ميل يمينى واضح، العدو بات واضحا للجميع، إنه الشيوعية العالمية وأذنابها من العرب والمسلمين، كل هذا ونحن لسنا إلا فى بداية الصيرورة، ولا نتعجل المفاجآت. ..ولا نتعجل الخيال! ..بالكومنتات: - ويتوالى الزخم. ..جيم هوفت -أحد أشهر كتاب اليمين ومن أشدهم حماسة لترامب- يكشف لأول مرة عن مثليته الجنسية. ..هذا المدخل عن التحول الكبير فى التوجه الصياصى للمثليين جنسيا بعد غزوة أورلاندو المباركة، والتى اتضح جليا معها أن تعهدات اليسار تجاه الإسلام والمسلمين أقوى بمراحل من تعهداته نحوهم هم، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1774941246121547

 

قلنا لكم بدرى بدرى يا مثليين، بلاش لعب بالنار، عيشوا حياتكم لكن لا تحولوا بلوتكم لقضية صياصية يتسلق اليسار جماجمكم باسمها. تلقوا ويلكم بقى، الآن رسمى نظمى ما فيش حاجة اسمها مساواة، الشعب استفسى على إسقاط الدزاطير والكوانين والبرطمانات وكله، وإللى عندنا بس هو #هنا_الفاشية، الفاشية الشعبية، الفاشية التى كانت تحرق المثليين أحياء حتى مجرد 70 عاما مضت. ..مرة أخرى، فقط لا تنسوا أن البادى أظلم، وأنى شخصيا لم أكن أتمنى لكم هذا المصير. ..مليون تحية لهيوستون العظيمة! ..بالكومنتات: - ليه؟ ما فيش جديد، والكلام كتير قبل كده. ..أنا مع الحرية على طول الخط، حتى النقطة التى تصبح فيها انتقاصا من الحرية (يوجد مقطع فى سهم كيوبيد عنوانه أيهما أكبر الحرية المطلقة أم الحرية القصوى؟). ..الخط الأحمر بتاع لا حرية لأعداء الحرية ده (وعلى فكرة، أنا من نحت هذه العبارة إللى صارت على كل الألسنة)، غالبا ما يتعلق هذا الخط بحرية الاقتصاد (أم الحريات حسب ثاتشر)، ومن هنا جاء ذكر اليساريين فى المدخل. ..وعادة برضه هو المقصود حين نقول مصر مجتمع محافظ جوهرة الحرية، يعنى لا تحريض ولا ثورات ولا اشتراكية، لأن لا تفتيت للثروة يهبط بالكفاءة الاقتصادية (الأولاد والبنات يلعبوا تحت التوتة زى ما هم عاوزين، ويغنوا أغانى أبيحة على كيف كيفهم، لكن زواج من بره العيلة لأ). والكلام طويل. ..آية سامى اتفوجئت بأنى "معادى" للمثليين. ..مدخل مدينة هيوستون ترفض تطبيق ما يسمى بعدم التمييز (أى فى الوظائف وما شابه)، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1663617013920638

 

بص يا مثلى جنسيا، أنا موش ضد أنك تبقى مثلى جنسيا، أو ضد تبقى أى شىء جنسيا، موش ضد أنك تمارسها فى بيتكم، أو ضد أنك تعمل مظاهرة فى الشارع تتباهى فيها بمثليتك، أو حتى تمارسها فيه، وكمان موش ضد أنك تتحول لأداة صياصية يرتقى بها اليسار لأجندته الانتهابية الاستلابية فوق جمجمتك وجماجم غيرك. ..أنت حر فى طيزك وفى جمجمتك، وفى كل الأحوال تأكد تماما أنى أكتر واحد يؤمن بالحرية. ..فقط -بالذات فى حالتى التباهى ولعب الصياصة- عليك أن تسبق كل هذا بالتدرب جيدا على حمل السلاح، لأن الفاشية موش ها تسيبك فى حالك، وها تصفيك جسديا، وهنا تأكد أنى لا زلت برضه أكتر واحد يؤمن بالحرية. #هنا_الفاشية. ..بالكومنتات: - لو مسكوا سلاح علشان يحاربوا الشيوعية أو الإسلام لنالوا احترام كل حضارى. المشكلة القديمة لهم مع الفاشية أنهم كائنات ضعيفة والطبيعة لا تقبل الضعفاء، ومشكلتنا الآن أن زادوا عليها أنهم باتوا كائنات مجرمة يحاربون فى المعسكر الخطأ. ..الجمال يتذكر واقعة قديمة للمثليين استخدموا فيها السلاح بالفعل. ..مدخل هجوم المتدينين اليهود على مهرجان للمثليين فى جيروزاليم، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1622601541355519

 

طب أنا قلت 4 نوفمبر 2008 هى أسود ليلة فى التاريخ الإنسانى، سعادتك جاى تزايد عليا بقى؟! ..الموضوع زاد عن حده فعلا، وأخطر ما فيه هو فرض واشينجتون فرمانات على كل الولايات. فى القديم -موش القديم أوى مجرد لما قبل الحرب العالمية الأخيرة- كان المثليون والعاهرات يحرقون أحياء بالضبط كساحرات العالم الأقدم، والسبب أنهم تهديد مباشر للأسرة التى هى عماد المجتمع، ناهيك عن الاشمئزاز والتوجس الميتافيزيائى من وجودهم ووجودهن أصلا. ..فوق هذا أنه لا يمكنك أصلا بالهبوط بباراشووت على معتقدات الناس، فهى مكون عضوى فى البركة الجيينية، وعامل محافظة عليها وتماسكها واستقرارها واستدامتها، والتطور -كما علمتنا الطبيعة- لا بد وأن يكون بطيئا "طبيعيا" وناتجا عن تفاعلات الداخل، وبالذات معطيات الاقتصاد، ليس مفروضا عنوة من كائنات خارجية تعتقد أن هؤلاء مجرد حفنة متخلفين. ..المحكمة العليا ذهبت بعيدا جدا، ومن المستحيل لأى أحد تخيل أن سترضخ ولايات الجنوب مثلا -ناهيك عن أغلب الغرب الأوسط- لغزوة دمار ثقافى شامل كهذه. كان من صالح العصابة الديموقلاطية، أن تكتفى جدا بما تحقق من حكوك للمثليين، ومن يريد زواجا مثليا يمكنه الانتقال للولايات التى تسمح به وما أكثرها، هذا دون أن أقول إن هذا التصعيد هو من الغباوة بمكان، لأنه ببساطة يصب مزيد من النار على نيران الحرب الأهلية المستعرة أصلا، ولن يفسره أحد إلا كغزو لينكولنى بربرى جديد للجنوب. ..بالكومنتات: - ها تولع ..ها تووووولع! ..ردود الأفعال المتنوعة هائلة الغضب تتوالى. - إزاى الطبيعة لا تخطئ، إذا كان أصلا كل شغلها أعمى ذاتى التسيير وتطفرات عشوائية؟ ثم أليست الطبيعة هى التى تصلح أخطاءها هذه عبر أدوات كالانقراض والقتل والإبادة التى هى محددات كبيرة لآلية الانتخاب الطبيعى؟ ..عموما -وبس على سبيل التوضيح- أنا لم أدعو يوما لإبادة المثليين أو العاهرات، فقط بأقول -ومن زمان جدا- إن السياسة هى قبلة الموت لهؤلاء. مشوها حالات فردية وبس، لكن أن تحولوا أنفسكم لجماجم يرتقى اليسار فوقها، فالفاشية سوف تنهض وتبيدكم جميعا. ..موش الطبيعة هى المصرة، المصر هم أعداء الطبيعة، من يريدون وضع أنفسهم فوقها وفوق كل البشر، وضع الفكر فوق المادة، أصحاب الأيديولوجيات، شم الكلة بتاع سعرة الباستيل، الديموقلاطية وحكوك الإجرام والحاكات دى. هل هى من الطبيعة فى شىء، أم أن الطبيعة ساحة مفتوحة للصراع الحر، والعيش فيها للأفضل، وفقط للأفضل؟ ..السؤال ليس هل الطبيعة تخطئ أم لا، السؤال هو كيف تصحح أخطاءها طوال الوقت، بحكم أن المادة التى صنع منها كوننا ذات طبيعة تطورية، وإلا كان ذلك الكون قد انكفأ على ذاته منذ لحظة ميلاده الأولى. ثانيا، إحنا موش عاوزين صياصة ولا حياة صياصية من الأصل. الشعوب تستحق أن تدار بطريقة أعلى كفاءة، كما تدار مثلا الشركات أو الجيوش، فقط أوامر هابطة من أعلى لأسفل، من أصحاب الثروة والمعرفة لبسطاء الناس. القانون الطبيعى هو من يملك يحكم، سيطرة رأس المال على الحكم. أما لو كنت تشير للإسلامجية، فأنا لم أقل يوما سوى أن الإسلام والشيوعية مجرد خرية واتقسمت نصين، وجهان لعملة واحدة هى استرقاق واستحلال كل البشر بواسطة حفنة لا ثروة لها ولا كفاءة لها سوى كفاءة الكلام والتحريض والمزايدة. ..كل ده بخلاف الحكيكة العلمية دى. ..طب ليه اليسار موش بيحل الموضوع من جذوره ويلغى الضرايب، أم هو عاوزها ضرايب على ناس ناس، على غير المستنكحين فى الأرض، وبس؟ ..الصديق زيادة يحلل -وبالأرقام وبالمعايشة العينية- زواج المثليين كمسألة لا تتعلق بأية رومانسيات على وجه الإطلاق، فقط طفيليات تسعى للتحايل على الضرائب، والنتيجة من هنا ورايح أى اتنين صيع فى الشارع ما يعرفوش بعض أصلا ولا ها يعرفوا بعض ولا يعرفوا حتى يعنى إيه مثلية جنسية، ها يتجوزوا، ودى ها تكون حالات بالملايين. ..مدخل تيد كروز يصف قرار المحكمة العليا بخصوص الزواج المثلى بأسود 24 ساعة مرت بتاريخ أميركا، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1606914169590923

 

قصتين جم مع بعض: جونسون آند جونسون -مشكورة- أنشأت آلية داخلية للتعامل مع طلبات المرضى الراغبين فى أن يصبحوا فئران تجارب للأدوية تحت التنمية غير المصدق عليها حكوميا بعد، وإندونيسيا -ملعونة- بعد أن أقامت جنة اللات ع الأرض، ومعجزة اكتسادية بتصدع الكنوات الإخوانجية دين أبونا بها، عاملين احتجاجات ضد مصنع نايكى الجديد، لأنه قال إيه بيستغل الشغيلة. ..كالعادة دائما أبدا، الوحيد الذى لا يسأله الشيوعيون والمسلمون الأوصياء على كامل الكائنات الحية وغير الحية، يسألونه رأيه فى هذا الموضوع، هم أولو الشأن: هل سألتم ذات مرة -مرة واحدة- أولئك المرضى اليائسين المتجمهرين من تلقاء أنفسهم أمام مقار شركات الصيدلة الكبرى، هل يقبلون بكامل إرادتهم الحرة تناول أدوية قد تقتلهم أو تسبب لهم أضرارا جانبية خطيرة؟ وهل سألتم ذات مرة -مرة واحدة- هؤلاء الذين يموتون من الجوع يوميا، هل هم بكامل إرادتهم الحرة سعداء لا تعساء بالاشتغال لدى نايكى بأجر دولار يوميا وفى ظروف صحية ستؤدى بهم للموت خلال 10 سنوات؟ لو -يا أعداء السوق الحرة والإرادة الحرة أو أى شىء به كلمة حرة- أجابوكم بنعم، المفروض تخرسوا خالص ساعتها. ده بفرض أن عندكم ذرة ضمير أساسا، أو أن هؤلاء البؤساء يهمونكم من قريب أو بعيد، أو يمثلون لكم أكثر من جبل جماجم تتسلقونه للوصول لانتهاب كل بنائى وكادحى العالم. ..أوه، للدقة هناك بالفعل حرية تؤمنون بها قد فاتتنى، هى حريتكم أنتم الحصرية هذه فى استرقاق واستحلال عموم البشر. * ملحوظة: لجنة جونسون آند جونسون، لا تخلو من شمامين كلة ممن يسمون أنفسهم حماة الأخلاق الطبية (نظام الاستعلاء بالأخلاق المافياوى المعتاد إياه بتاع الشيوعيين والإخوانجية ..إلخ، وكأن هناك أخلاقا أرفع من أخلاق السوق أو الطبيعة أو الدغل أو الدارونية). مع ذلك قد تكون خطوة جيدة، لأنها ستضعهم فى مواجهة مباشرة مع المرضى، وساعتها ها نقعد ع الحيطة، الضرب ها يشتغل، وعينك ما تشوف إلا النور. ..بالكومنتات: - القصة الإندونيسية. ..هذا المدخل هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1582029665412707

 

---

 

على نظريات التنبؤ بنتائج الأنتخا باض:

 

فلنفضها سيرة وندعها للذكاء الآلى:

روبوتات من أجل ترامب. ..بالكومنتات: - هناك من لا تفارق وجوههم ضحكة الأفعى التى تستدرج بها ضحاياها كى تقتلهم (الصاصة ورجال الدين)، وهناك من لا تفارق وجههم ضحكة البشاشة والطيبة والجمال (جوديث ميللر، رغم أنها فى هذا العالم الجديد المقدام يصعب اعتبارها من اليمين الحقيقى). ..المدخل عن برنامج ذكاء آلى نجح فى التنبؤ بالأنتخا باضات الرئاسية الثلاث السابقة، الآن يتنبأ بفوز ساحق لترامب، ذلك اعتمادا على رصد وتحليل آليين للنشاط على نقاط مركزية معينة على الإنترنيت (جووجل، فيسبووك، تويتر، يوتيوب ..إلخ)، لم يعد الآن كميا فقط إنما نوعيا أيضا، وقد وجد هذه المرة أن الاهتمام بترامب يفوق بنسبة 25 بالمائة أعلى سجل قياسى سابق، وهو الذى كان قد أتى بالوغد الأسود المسلم للبيت الأبيض فى 2008، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1868532553429082

 

نظرية لماذا تركت جالوب الحلبة:

هه هه، طبقا للأخ مارك حتى نيو يورك ها تخسروها! ..يا دى النصيبة، حتى أنتى يا هاواى؟ ..بالكومنتات: - وعلما برضه أن دى أنتخا باض غير كل الأنتخا باض، مشكوك فى تسميتها أنتخا باض أصلا. ..ترامب متقدما فى استبيان Investor's Business Daily الموصوف بالأدق بين الجميع. ولاحظ يا مؤمن -تأكيدا لنظرية أن الاستبيانات برمتها عفا عليها الزمن- أن انسحبت الأعرق تاريخيا جالوب من كل الشأن الصياصى، وهذه نظرية أخرى قائمة بذاتها! ..مدخل خريطة لنتائج الأنتخا باض مبنية على حجم النساط على موقع فيسبووك، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1864272943855043

 

نظرية ثورة دى ولا أنتخا باض:

المصوتون لأول مرة أو المتغيبون طويلا عن التصويت لا يبدون لمؤسسات الاستبيان كمصوتين محتملين، ولذا تخفض من وزنهم أو لا تعتد بهم بالمرة، لكن هؤلاء ما أكثرهم وما أشدهم حماسا حين يتعلق الأمر بترامب، بالحركة، بالثورة! ..مدخل النظرية الجديدة لمايك بينس بخصوص الاستبيانات يعتمد فيها على ظاهرة الاحتشادات، ويزيدها تفصيلا موقع كونسيرفاتيف تريبيون محاولا وضع اليد على ما هى بالضبط تلك "الأغلبية السرية" التى سبق وتحدث عنها البعض، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1858017967813874

 

نظرية الاحتشادات تتحدث عن نفسها، بل ربما صوتها هو الأعلى إطلاقا:

فى احتشادة واحدة لترامب -حتى لو سعة المكان أقل من الـ 30 ألف النمطية بتاعته- أنا بأشوف عدد ستات أكتر من عدد الذباب -ذكورا وإناثا- إللى حضروا ظهورات الزومبى مجتمعة منذ ولادتها. ..ثم يقولون لك الستات ضد ترامب. ..عموما، لا نجزم بشىء، جايز السبب أن كل مؤيديها مبرمجين ع الكوبونات وعلى زيت وسكر الأنتخا باضات وعموما على أبو بلاش كتر منه، وبالتالى غير مستعدين يدفعوا ثمن تذكرة باص لرؤيتها (بفرض أنها لا توفرها لهم مجانا)، لكن بيشاركوا بنهم فى الاستبيانات خاصة وأن معظمها بيدفع فلوس. جايز، فقط لا زلنا نسأل ذات السؤال منذ شهور: دلونا على أمارة واحدة -باستثناء الاستبيانات- تقول إن شعبية المتدهولة تفوق شعبية ترامب؟ ..بالكومنتات: - أنا موش فاهم إيه بالظبط السر ورا موقف ويكيثييفز، المفروض كلهم شيوعيين فى بعض. تبريرهم الرسمى أنهم ضد الفساد أيا كان مصدره، لكن إحساسى أن فيه شىء شخصى شنيع جدا بين آسانج وبين حد من العصابة الديموقلاطية. ..محتمل بيفكروا كده، بس برضه إحساسى طوال الوقت أنهم ها ييجوا فى لحظة معينة ويرموا حاجة ضد ترامب. موش قادر أنسى أنهم يسار متطرف. موش عاوز أقول ترامب ومستشاروه عاوزين يحاكوا نيكسون وكيسينجر بس بالعكس، يعنى يحيدوا السوفييت علشان يسقطوا الكنفوش، وإن كنت فى كل الأحوال موش فاهم إيه بالظبط سر سعار العصابة الديموقلاطية فى خلق علاقة بين آسانج والسوفييت، وهو شغال من سفارة الإكوادور فى لندن، وطول عمره ما راح السوفييت أصلا ولا ثبت عليه من قبل أى اتصال بهم. هل فاهمين أن فعلا ترامب عنده خطة لمزيق الشيوعية العالمية لنصفين؟ ..عهدى يقول إن الصفات السوقية لترامب هى أهم مصدر لحب الناس له، ثم يقول إن ويكيثييفز صوتت له بحسم، وجابر يفسر هذا بأنهم يلعبون ع الحبلين، يجتنبون شر ترامب لو فاز، ولا مشكلة إن فازت رفيقتهم المتدهولة. - ..وأنا ضد العالم! ..رغم كل حمى الحقد الهائلة فى ماكينة الإعلام اليسارى، استبيان لراسموسين يضع ترامب فى المقدمة. - ههههههههههه، موضوع الدبان موش عاوز يسكت! ..لا زالت الدبانة إللى عفت ع وش الزومبى دون أن تشعر بها، تدور الإنترنيت أسرع وأسرع (انظر مدخل المناظرة الثانية). ..المدخل عن احتشادة أمبريدج -بنسيلفينيا فائفة الخيال، رغم أنها جاءت فى ذروة ما وصف بامتهان ترامب للنساء، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1856240051324999

 

نظرية الأسئلة الخمسة:

منذ 1860 بس؟ أومال إزاى عشنا 10 آلاف سنة؟! ..خوفو للأبد، #هنا_الفاشية. ..مدخل البروفيسور آللان ليكتمان الذى تنبأ بنجاح بنتائج كل الأنتخا باض منذ 1984 اعتمادا على منوال يراه لم يخطئ منذ 1860، وهو عبارة عن الإجابة على خمسة أسئلة هى مدى قوة الحزن فى أنتخا باض التجديد النصفى قبل عامين، أفضلية وجود أحد المرشحين بالمكتب بالفعل، هل المرشح جاء على منصة تغيير قوية، هل حقق الحزن الموجود بالبيت الأبيض نصرا كبيرا عسكريا أو على صعيد الصياصة الخارجية، وأخيرا الكاريزمية الشخصية للمرشح، والتى يراها -مجتمعة كلها هذه المرة- تجزم بفوز ترامب، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1842475729368098

 

نظرية عائد الإنفاق على الحملات:

هه هه، وبعد شوية ها نبتدى نتكلم عن الـ 50 ولاية. ..مدخل خبيرة الأنتخاباض ميرى ميتالين تقول إن نسب فوز ترامب هى 100 بالمائة، مستندة إلى إنفاق المتدهولة مئات الملايين ومع ذلك لا تحرز بها تقدما على وجه الإطلاق، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1833705846911753

 

لمن يهمهم حساب عدد المندوبين! * وده بالذات لو أنت مؤمن بساطرة أن من يدخل سبتمبر متقدما يفوز بالأنتخا باض، وده برضه مع ملاحظة أن استبيانات التصويت القومى رائعة، وتزاد روعتها ليست يوما بعد يوم، إنما ساعة بعد ساعة. ** ودى نظرية أخرى، أن لو استمر ولو متساويا فى التصويت القومى، فإنه سيفوز فوزا كاسحا. *** لا تنس يا مؤمن أن إيبسوس دى هى إللى طلعت كناة مكملين الإخوانجية أنجح من كل شبكات أميركا الأربع مجتمعة، كمان بعد ما لقت المتدهولة فى الحضيض من كام شهر طبخت المنهجية علشان تطلعها فوق، لكن حاليا -وبنفس الوصفة الطبيخى الجديدة دى- ترامب ركبها وركبهم برضه (القصة بالكومنتات). ..مدخل ترامب يشهق فى الولايات الموصوفة بالمتأرجحة مثل ميتشيجان وويسكونسين ونيو هامبشاير ومين، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1828628600752811

 

نظرية التنبؤ بأنتخا باض الرئاسة من خلال قوة أداء المرشح فى التمهيديات:

هه هه، جايز فيه شىء من الأخذ والرد فى تمهيديات الحزن، إنما سحق الشمطاء المتدهولة تحت الجزمة فما فيهوش مشكلة خالص! ..فى سطر واحد: كل لحظة بتمر بتوسع الطريق قدامك يا مفجر ثورة الواسب! ..بالكومنتات: - ادى له ما ترحمهوش! ..مدفعية سريعة الطلقات من القاضية جينين بيروه على مؤسسة الحزن الجمهورى التى تحارب مرشحها الأكثر شعبية. ..مدخل البروفيسور هيلموت نوربوث صاحب نظرية لم تخطئ قط منذ 1912 (باستثناء الأنتخا باض التى أتت بكينيدى للبيت الأبيض ولأنها كانت مزورة)، نظرية للتنبؤ بنتيجة أنتخا باض الرئاسة من خلال أداء المرشحين فى التمهيديات، يقول فى فبراير 2016 إن الأمور محسومة تماما لصالح ترامب فى 8 نوفمبر، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1725130531102619

 

نظرية قل لى كرامة واحدة تدل على شعبية الشمطاء المتدهولة:

مذهل، مذهل لدرجة صعبة التصديق! ..عندما يقوم مجموعة من الهواة بعمل استبيان، قد لا تكون النتائج علمية جدا أو دقيقة جدا أو حتى متحررة من الانحياز المسبق، لكن على الأقل تأتيك -وإن ليس بالضرورة كما توحى أرقامه- أكثر منطقية منسجمة مع بقية البيانات التى تنهال عليك يوميا. ..الناس يحضرون لترامب بعشرات الآلاف بينما لم تفلح المتدهولة فى حشد ألف واحد ولو لمرة واحدة، النشاط على الإنترنيت ساحق الفارق (مدخل سابق)، رغم أن ترامب ليست لديه ماكينة أنتخا باضية من أى نوع، والحزن الجمهورى تقريبا يؤيده كأفراد وليس كمؤسسة. استبيان أن ثقة الجمهور بترامب 92 بالمائة وبالإعلام 8 بالمائة (مدخل سابق أيضا، والاستبيان لشبكة تيار رئيس شيوعية وليس لشباب هواة). ولا أريد أن أضيف مثلا مؤشر كالسجلات القياسية لمبيعات السلاح والتى تجاوزت المليونى قطعة شهريا، أو أضيف أن لنا مصادرنا الخاصة من أميركا نفسها التى تصف حماسا هيستيريا لصالح ترامب بين شعب الكنبة (الذى بالمناسبة يرفض المشاركة بالاستبيانات لازدرائه للإعلام من حيث المبدأ، أكثر من مدخل سابق تحدث عن هذا). ..لا شىء بالمرة يدعم الاستبيانات التى تجعل المتدهولة أكثر شعبية من ترامب. بل إنها من الأساس كائن ممل ولا تجيد حتى الخطابة، فى مقابل ترامب الأفسح من الحياة كلى الكاريزمية. جوهريا، هى لا تقدم شيئا فى منصتها الأنتخا باضية سوى فقط المزيد من كوبونات الطعام، لا صياصة خارجية مفهومة، لا حلول مفهومة للإرهاب ولا للعنف، ولا حتى خطة اقتصادية من الأصل، مفهومة كانت أو غير مفهومة. فقط كل ما تطرحه رطانات كلامية جوفاء عديمة المعنى (ربما باستثناء بند واحد هو الواضح، ذلك أنها ها تفتح الهجرة ع البحرى). نعم، من 4 سنوات قال رومنى إن أقل من نصف السكان قليلا يتلقون دعما حكوميا، ومن هنا صعوبة التحدى الدائم لليمين أنه يتحرك فى حدود محاولة كسب 3 بالمائة من السكان. لكن السؤال هل هذا لا يزال يرضى الجميع، هل سيعيشون هكذا للأبد، لا سيما وأن الاقتصاد محلك سر؟ طوفان الهجرة لا يقارن بما كان عليه أنذاك. الفلوس المطبوعة بواسطة الوغد الأسود المسلم تضاعفت الآن عما كانت عليه قبل 3 سنوات، وأضف لهذا أن الكونجرس الجمهورى قد قلص الموازنة بدرجة ما فى هذه السنوات الأخيرة، ومنها تلك البرامج الاجتماعية. ..وطبعا طبعا، لا داعى لذكر العامل الأكثر حسما قاطبة لأنه الأكثر مادية والأكثر جيينية: يقظة الوعى العرقى. ..الطلبة الذين قاموا بالاستبيان يقولون إن ما حركهم لإجراء استبيان بأنفسهم، أنهم اطلعوا على بعض الاستبيانات الداخلية السرية. هل تذكر ما حدث فى البريكزيت بعد إغلاق السناديك، أن أعلن عن بعض الاستبيانات الداخلية تلك وبعد سويعات قليلة جاءت النتيجة لصالحها ساحقة كل الاستبيانات "الإعلامية"؟ ويمكنك الرجوع للوراء للأنتخا باض البرطمانية البريطانية والإسرائيلية حيث أيضا كانت كل الاستبيانات مزورة. أخيرا، ترامب -الذى يجرى طبعا استبياناته بنفسه- يقول باسما دوما إنه سيفوز فوزا تاريخيا فى نوفمبر. ..وحورس أعلم، وأحكم. ..بالكومنتات: - قلناش حاجة إحنا؟ النيو يورك تايمز الشيوعية بتقول إن ما عندهاش خطة لأية حاجة. ..يقولون هذه حملة تدور ترامب، والمتدهولة فى حال طرطرتها لن تستطيع ادعاء أن لديها تفويضا شعبيا بأية صياصة. - هههههههه، حلوة مستر فؤاد. ..يستغرب إزاى ترامب ما لهوش ماكينة أنتخا باضية، أومال الإعلام اليسارى بيعمل إيه، مضيفا أن ترامب مشحور الإعلام. - أنا فهمت أن ده قصدك، لكن موش معنى كده أن الإنترنيت لا زالت فى صالح اليسار حاليا زى ما كانت من 8 سنين أو 4 سنين. ..أنتونى يقول إن المتدهولة قدمت وعودا بإنترنيت فى كل منزل. - واضح أننا عارفين الكلام ده، وتابعنا الموقع ده يوميا تقريبا خلال التمهيديات الجمهورية. الآن صار مجرد منبر للأكاذيب. ولا أقصد الاستبيانات لأن ربما يقال إنه غير مسئول عنها، إنما أقصد مختلف القصص التى يعممها. ..نقاش حول موقع رييل كليير بوليتيكس. ..هذا المدخل هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1814451378837200

 

نظرية اليمين لا يشارك فى الاستبيانات / نظرية أفضلية استبيانات الإنترنيت على الاستبيانات التليفونية / نظرية ترامب صاحب الأغلبية السرية / نظرية الاستبيانات للصوابية الصياصية والاقتراع للحقيقة الجيينية (البعض يسميه الآن بتأثير البريكزيت، وهو ما عرف قديما باسم تأثير برادلى، ذلك الزنجى الذى اكتسح الاستبيانات ثم كحشرة ناشفة سحق فى الاقتراع حيث المستبين يخجل تلقائيا من القول إنه يؤيد مرشحا يلوث الإعلام سمعته طوال الوقت بالعرقية أو ما شابه، بل حتى يخجل من مجرد تأييد من يقال إنه سوف يخسر):

 

ترامب هو المطهر:

تعرف إيه عن المطهر يا بهجت؟ * ها أغششك أنا يا متدهولة: ممكن تروحى تبصى ع الكوميديا الإلهية. ..بالكومنتات: - عاوز م الآخر؟ فى أية لحظة معطاة من التاريخ لم يكن الشرق أكثر تقدما من الغرب بأية حال من الأحوال. ..عوض يسأل هل الكوميديا الإلهية لأبى العلاء المعرى أم لدانتى.- وبالأرقام، فيسبووك، يوتيوب، ريديت. ..دراسة لأحجام النشاط على الإنترنيت تخلص لتوقع فوز ساحق لترامب، بل وتعطى الاستبيانات التى تطلب عبر الإنترنيت لها مصداقية أكبر من تلك التى تتم عبر المكالمات التليفونية، لأنها تشبه التصويت فى الأنتخا باض والذى يمارسه الشخص فى سرية (أيضا كانت قد ظهرت نظريات أخرى مبكرة أكثر تقليدية تقول إن أهل اليمين عامة يتهربون من المشاركة فى الاستبيانات، لموقفهم المستهجن ليسارية الإعلام، وأخرى تقول لأن ببساطة وقتهم أثمن من وقت الريبراريين، وبناء عليه لو استمر ولو متساويا فى التصويت القومى، فإنه سيفوز فوزا كاسحا). - هه هه، لا تقل الأغلبية الصامتة، بل قل الأغلبية السرية. ..خبيرة الاستبيانات كيللى آن كونواى تقول هذه ليست بالضبط الأغلبية الصامتة بتاعة نيكسون، بل هى أغلبية خفية لا تستطيع أية استبيانات إظهارها قط، رغم حجمها الهائل. - تفاصيل مسهبة من الجارديان عن أسباب عدم مصداقية الاستبيانات (ربما تمويها على تزويرهم أو فشلهم أو أيا ما كان ما يفعله اليسار بالاستبيانات عامة، تزويره أو فشله -على سبيل المثال لا الحصر- فى التنبؤ بنتائج البرطمانين الإسرائيلى والبريطانى ثم بنتائج استفساءات استكلال سكوتلاندا واستكلال البريكزيت ومؤخرا استفساء سلام كولومبيا). ..المدخل المنطلق من تحليل لأحد المواقع يقول إن الدنيا لن تعود كما كانت، وأن أميركا سوف "تتطهر" تماما من كل فرق اليسار وكل السلوكيات الاقتصادية والمجتمعية التى استحدثتها على أميركا كما كانت فى الأصل، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1808534896095515

 

نظرية الحماس فى صفوف الحزنين هو ما يحسم الأمر:

ترامب يعزز صدارته عند أعلى مستوياته إطلاقا، وروبيو يهوى وسط الأقزام دون الـ 10 بالمائة، تكبييييير! * أومال لو ما كانش قال إنه ها يمنع المظلمين من دخول أميركا، إنما إنه ها يقتل الموجودين منهم داخلها، كان وصل لنسبة كام؟ ** على فكرة، وبمناسبة إللى بيسألونا كل شوية أن الشمطاء المتدهولة تمثل خطرا عليه، هذا الاستبيان يقول إنه لو أجريت الأنتخا باض اليوم، فسوف يسحقها. *** مرة أخرى، بديهى أن كل استبيان يقارن بالسابق منه هو نفسه، وفى أكتوبر كان البنجلاديشى هو المتصدر، ومن هنا جاءت عبارات مثل ترامب يعود للقمة وكروز يقفز للثانى. ..بالكومنتات: - ها نرمى أميركا فى البحر. ..ههههههههههههههههه، كده؟ طب خلليها بقى أميركا ومن وراء أميركا. ..أحمد عصمت -وبعد وصف يفهم أنه لبربور "الصياصة والمواءمة والممايعة والتسويف والتحضير واللف واللايكات"- كتب تعليقا على هذه النتائج الجديدة: إن حليفا ستراتيجيا زى مصر -إلى أن أنكرت هذا "الصحافة / النخبة القحبانة الكتيانة العيانة"، إما أن يعمل ضمن خطة تضم حلفاء، وإما أن يفقد مزية الحلف، وبوضوح يعنى، ترامب الرئيس الأميركى الأول من 1979 إللى ممكن يوقع على قرار بحجب المعونة العسكرية عن مصر، وإجراءات أكثر صرامة (للمزيد بهذا المعنى، انظر بالأسفل رابط وحياة رسول اللات ..إلخ، الذى تكررت به عبارة مصر إن لم تفعل كذا أو كذا فسوف تستحق كل ما يحل بها، وكذا الروابط المتعددة عن الحرب العالمية القادمة وأن ومن ليس معنا فهو علينا). - ههههههههههه، أقول إيه يعنى؟ ..دايما ذوقك مغرقنا. ..تعليقا على عبارة هل أصلا بوسع أحد منع استقطاب الثروة أو القدرة فى بركة جيينية تتفاوت فيها الإمكانات الفردية بشدة، كتب العزيز جابر: لو اجتمعت الإنس والجن على أن يأتوا بمثل هذه الجملة، لن يأتوا بمثلها ولو يوم القيامة العصر. ..فعلا جميلة جدا يا أستاذ، كل ما أقرأها بأستغرب إزاى قدرت تكتبها، وأقول: قدرات! ..ثم مينا عفت يزايد عليه بأنها قدرات لا ولن يملكها إلا من لا ينطق عن الهوى. ..هذا المدخل عن شعبية دونالد ترامب فى الأسبوع الأول من ديسيمبر 2015، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1677013319247674

 

---

 

على تزوير الأنتخا باض:

 

أنا برضه رحت قلت لهم اسمى حمودة الأقرع، الموظفة طلعت عارفانى وقالت سلم لى على عيوشة النعكوشة، إنما اسمك موش فى الدفتر، لكن موش مشكلة. ..المهم، الغبية ادتنى ورقة تصويت من غير ما ييجى فى بالها خالص أنى ها أدى صوتى لترامب. ..الأهم، أنى رجعت لها تانى قلت لها أنا عيوشة النعكوشة، قالت سلمى لى على حمودة صلعة بس اسمك موش فى الدفتر، وادتنى ورقة ..إلخ. ..بالكومنتات: - صحيح يا أستاذنا، معظم النظام لا يزال مبنيا على أيام البلدات الباكرة، الكل محترم، الكل يعرف بعضه وما فيش بطاقات هوية ولا غيره. ..أحم عصمت يقول حياتهم مبنية على الثقة لكن مع الشيوعيين والمسلمين اضطروا يبتدوا يعدوا صوابعهم. - سمعوا كلامك يا زعيم. ..محكمة تسقط قواهد التصويت الجديدة فى أوهايو، والتى تحاصر مراقبة الجمهوريين لها ولما يجرى بها من تزوير. ..مدخل وثائقى لفريق جيمس أوكييف قامت فيه امرأة منقبة بالتصويت بالفعل باسم هوما عابدين، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1876783625937308

 

من كام سنة يا مؤمن (الرابط تحت)، لوو دوبس ده كان الوجه الأشهر للسى إن إن ومحسوب طبعا على اليسار، دلوقت يكاد يكون أكتر واحد فاهم ما يدور حوله ترامب، جايز أكتر من ترامب نفسه، فاهم أن #هنا_الفاشية! ..يتحدى الجميع، أيوه الجميع كل اليسار وكل اليمين، ويقول إن إعلان الحرب -الرفض المسبق من ترامب لنتيجة الأنتخا باض إن فاز بها غيره- هو "ضرب من العبقرية". ..هذا المدخل الصاعق، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1863227690626235

 

عناوين جرانين المستقبل: إنها الحرب! #هنا_الفاشية، وبكرة الفاشية تشيل ما تخللى، ذلك أننا لن ننسى للحظة واحدة أن المهمة ليست هزيمة اليساريين والأعراق الحثالية فى أنتخا باض أو فى غيرها، إنما "قتل" اليساريين والأعراق الحثالية. ..بالكومنتات: - ربع جنيه لو جبت لى موقع، ولو بورنو، المانشيت بتاعه مختلف.- الوحيد إللى نقدر نقول إنه كسب دونالد ترامب، هو دونالد ترامب جونيور. ..رد بالغ القوة منه ولا يكاد يصدق على سؤال لهانيتى فور انتهاء المناظرة: ما الذى تريد من والدك أن يغيره من خطابه. - أساسا، التصويت لا يتطلب إظهار بطاقة هوية، وأسماء ميكى ماوس ودونالد دك موجودة فى كل لجنة اقتراع، وغير الأسماء المكررة فى كل الولايات والاسم الواحد يصوت 50 مرة، 50 شخص يقدروا يحطوا 2500 تصويت من غير ما يتحركوا من مكانهم، ده غير الموتى ..إلخ ..إلخ.- انزل.. اكسح! ..تجميع الاستبيانات حول من فاز بالمناظرة. - وده معناه أنه ها يكتسح 8 نوفمبر! ..استبيانات لراسموسين وغيره تظهر تفوق ترامب أو على الأقل احتدام السباق. - إنها الحرب، والرهان صار مضاعفا! ..فى احتشادة ديلاوير -أوهايو صبيحة اليوم التالى للمناظرة، ترامب يبدأ خطابه بأنه سوف يقبل نتيجة الأنتخا باض "لو فاز بها". - السبب الوحيد إللى قلت إنى علشانه ها أحزن لو ترامب لم يفز، هو حزن ترامب نفسه. النهارده جاوب على السؤال (الدقيقة 01:10:00)، وبات مؤكدا أنى موش ها أحزن نهائيا مهما حصل. ..احتشادة فليتشر -نورث كارولاينا. ..مدخل الدقائق التالية للمناظرة الثالثة حيث اندلعت عناوين كل صحف ومواقع العالم أن دونالد ترامب لن يقبل بنتيجة الأنتخا باض لأنها مزورة، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1861667907448880

 

نحن على أعتاب أمسية تاريخية بمعنى الكلمة، بكافة الحسابات دونالد ترامب مقبل على ضربة قاضية. ..أسبوع كامل من سيل الفضائح -بل تحديدا الجرائم الجنائية- للعصابة الديموقلاطية وعلى رأسها تلك المتدهولة الزومبى، سوف تجعل ترامب -الذى يفوز بالمناظرات بمجرد حضورها أو حتى بعدم حضورها- سوف تجعله فى موقف لا يمكن إلا أن يكون الهجوم والسحق، وبمزاج عالى يفوق حتى المناظرتين السابقتين. ..من يقول الاستبيانات تجعلها متقدمة، لن نكرر السؤال الذى طرحناه عشرات المرات اعطونا أمارة واحدة من أرض الواقع تثبت صحتها، إنما سنقول فقط الآتى: ما تقوله هذه الاستبيانات لا يثبت سوى شيئا واحدا: موت الاستبيانات. للمرة الخامسة -بعد الأنتخا باض الإسرائيلية والبريطانية واستفساءى سكوتلاندا والبريكزيت- يثبت بالدليل القاطع موت هذه الصناعة. نصفها مات لأنه يصنعه اليسار المزور، والنصف الآخر مات لأنه فشل، لأن كل أدواته نفذت فى محاولة سبر أغوار المصوتين لمعرفة ماذا ينتوون حقا. السبب أن هذا زمن انتقالى بين حقبتين، حقبة الصوابية الصياصية وحقبة يقظة الوعى العرقى، ولأنه انتقالى فالأولى تنتصر فى الاستبيانات، والثانية تنتصر خلف ستارة التصويت، لكن بعد قليل ستنتصر الثانية دون حاجة لستارة، بل دون الحاجة لأنتخا باض أصلا، فالفاشية لا تعرف أصلا مثل هذه الصبيانيات الهزلية. * ملحوظة: حتى أسوأ الاستبيانات لا تنكر أن ترامب فى القمة فى الشأن الاقتصادى وبفارق قاتل، أو هل خلف الستارة هناك ما سيصوت له أحد أهم من وقف النهب النظامى لعرقه وتعبه اليومى، تلك السرقة التى لا تحتمل التأويل المسماة الضرائب؟ ..القضيتان الفرعيتان التاليتان محل اهتمام الشعب -الهجرة والتداول- يتفوق فيهما بقوة أيضا. ..مما يقوله أيضا حكماء الزمان على فوكس نيوز وغيرها، إن خطبه النارية لا تفعل سوى تأجيج قاعدته، وحتى يفوز عليه مخاطبة المستقلين. هذا لا يقرأ إلا كالآتى: شوية لحس أطياز من فضلك، تنازل قليلا عن مواقفك. هم أسرى الماضى البائد، لا يفهمون ما يدور حوله ترامب أو ما تدور حوله اللحظة. هو موش ميت ع المنصب زى برمجتهم ما بتفرض عليهم. لا قيمة لمنصب طرطور، ولا قيمة لفوز بـ 51 - 49. المطلوب تفويض أضخم كثيرا، مطلوب رخصة للقتل. رسالته هى أن يقول رسالته هذه، هذا أكبر كثيرا وأعمق تاريخيا من الوصول لمنصب ما أيا ما كان. ..لا قيمة لمنصب طرطور، ولا قيمة لفوز بـ 51 - 49، هو ثورة على كل شىء وأكبر من كل شىء، من البيت الأبيض، من واشينجتون، من الحزن الجمهورى، حتى أكبر من أميركا نفسها. ثورة لكل الحضارة على قرون من الترخص والغثاء الأنتروبى، ثورة للوعى العرقى، ثورة بدأت -كما يقول الوغد الأسود المسلم- فى 2008 بالخطب مليونية الفولتية لساره بيلين (وإللى ما زالت معلمة فى جتته النجسة وبتيجى له فى الكوابيس كما يوحى كلامه المتكرر عنها). ثم صعدت لمستوى جديد بحركة الشاى الكاسحة الفاعلة على الأرض، ثم ها هى تقفز قفزة لعنان السماء بدونالد ترامب، ولا حاجة لأن نكرر أن المهمة ليست هزيمة اليساريين والأعراق الحثالية فى أنتخا باض، المهمة هى "قتل" اليساريين والأعراق الحثالية. هنا لا يفرق كثيرا هنا إن فاز أو لم يفز، فما عشناه فى العام ونصف الماضيين يعادل العيش 10 آلاف سنة، وفى كل الأحوال هى مجرد خطوة لها ما بعدها! ..إذن، استرخى واستمتع بلحظات هادئة، ذلك قبل أن تجد أبواب الجحيم وقد فتحت أمام عينيك، مدشنة نقلة جديدة فى مسيرة مقدسة لن تنتهى -كما قلنا ملايين المرات- إلا بشنق آخر يسارى بأمعاء آخر حثالى. #هنا_الفاشية، وبكرة الفاشية تشيل ما تخللى! ..بالكومنتات: - فى الساعة الأخيرة قبل المناظرة، قلبت على السى إن إن وهو نادرا ما أفعله، وفعلته الآن على سبيل الفضول.  ..الكلمة الوحيدة التى تصف كل ثانبة هى الرعب، يخرون فى سراويلهم حرفيا. أفضل سطر Ready to Rumble، وترجمتها سمعتم الرعد فى ودانكم! - هه هه، الرفيق الزومبى ماو تسيتونج وصل متهدلا مترنحا متطوحا، بس المرة دى باللون الرسمى للبدلة، البيج! - هو ما قالش كده بس: أنتم جعلتم مستحيلا شراء المنتجات الأميركية. ..حاتم يقول شىء طبيعى أنه يشترى الحديد الكنفوشى لأنه أرخص. - هع! كريس واللاس ألقى بسؤال الـ 600 مليون! ..رااااائع! - ..هع تانى! ..ماشى، السوفييت ولاد وسخة، بس دول نكحوكى أنتى، ولو بقيتى طرطور ها ينكحوا كل أميركا. - ..هع تالت: كل ما تتزنق اقلع! ..الضرايب 40 فى المية والدعم موش مكفى، الحل خلليها 60 بالمية. موش مكفية برضه؟ خلليها 80 بالمية. ..بعد بكرة الحل 100 بالمية، و120 بالمية. ده الحل الوحيد إللى عند اليسار، والمدهش أنه فى كل مرة يقول ده الـ fair share، طب هل معنى كده أن إللى قبلها وإللى بعدها كانت زولم؟ ..ثلثين إيه يا شرموطة إللى خفضهم الوغد الأسود المسلم؟ لو الأمر بايده كان فتح زى ما هو عاوز فى الديون وطبع الفلوس، ما أوقفه فقط هو الكونجرس الجمهورى. (المصيبة موش هنا، المصيبة أن أى تخفيض تم غصب عن عين أمه. ..برايتبارت تفضح الأكذوبة بأن حتى الخفض الظاهرى جاء من أنه أنفق بفحش فى شهوره الأولى وهى مما يحسب على سنة بوش المالية الأخيرة). ..ثم أحسن لك ما تجيبيش سيرة مسلول الأيدر: 1- ورث اقتصاد قوى من ريجان وبوش، 2- كانت لحظة استثنائية فى تاريخ الثورة التقنية وبالمثل دى حاجة ما لهوش فضل فيها، 3- ده عمله بالضرائب الفاحشة موش بجهد لإنعاش الاقتصاد، وأخيرا 4- كل ده ما كانش بمزاجه، إنما لأن جزمة نيوت جينجريتش كانت فوق رقبته. - بتقول لك ها نعمل منطقة آمنة فى عربستان الغربية من خلال التفاوض مع السوفييت. ..هع، طب جون كركر له سنين بيتفاوض، لكن ما ينفذ على الأرض هو ما يريده فلاديمير منكوح. للأسف، ما لن يقوله ترامب إنهم خونة أقحاح، يعرفون جيدا ماذا يفعلون، يسعون لما يجرى بالفعل من تمكين السوفييت والشيوعية العالمية وأذنابها من كل العالم، والتفاوض -مع فارس أو مع المنكوح أو مع أى أحد- مجرد ذر للرماد فى العيون، غطاء متعمد للتمويه. فقط، هو بدأ يدخل على استحياء تعبير حصان طروادة فى خطاباته فى الأيام الأخيرة. - بتقول له أنا كنت بألف العالم أوزع صدقات ع الغلابة (تقصد تسرقها)، وأنت كنت بتاخد فلوس من أبوك. ..هع، للمرة العشرمية! ..يا أهبل من الهبل دى دعاية بعشرميت بليون له، أنك تحطى محامية فاشلة موظفة حكومة فى مقارنة مع رجل بيزنس صنع إمبراطورية عملاقة من لا شىء تقريبا. - قنبلة نووية مليون طن: لن أقبل نتيجة أنتخا باض مزورة، سوف نحتكم للسلاح، إنها الحرب! - هه هه، أساسا كانوا يخرون فى سروايلهم من قبل أن تبدأ المناظرة. ..تعترف أن قنبلة نووية مليونية الأطنان شىء "مرعب". - سطر القاع: إنها حشرة نجسة، أو بالعربى nasty! - كلمة ختامية تلهب القاعة، ضد كل ساطرات المناظرة. هايل يا هايل! - برضه جت وقفت قدامه، إدمان بقى! - رقيعة. صورة على تويتر للحروف المجاورة لرأس المتدهولة خلال المناظرة تقرأ Rig it! - التعليق الوحيد لشيبرد سميث كان على القنبلة النووية مليونية الأطنان! ..واو، أعلن صراحة أن الديموقلاطية ماتت اليوم! - قلب الكنوات بسرعة، الرعب واحد فى كل أرجاء الكوكب الآن، ولا حديث إلا عن رفض نتيجة الأنتخا باض، مما يعنى الاحتكام للسلاح. - إنها الحرب! ..لا أحد على أية كناة يتحدث فى هذه اللحظة عن شىء غير هذا. ..هههههههه، طب خلليها فى سرك. ..هانى يقول إنى لا بد وأن أكون من تجار السلاح داخل أميركا. - مانشيتات العالم الآن! ..سأصنع مدخلا مستقلا عن صورة الصفحة الأمامية لموقع النيو يورك تايمز هذه. ..مدخل المناظرة الثالثة الذى انتهى لأن أحدا فى كل العالم يتحدث فى هذه اللحظة إلا عن دق المسمار الأخير فى نعش بدعة الديموقلاطية، عن طبول الحرب التى دقت بالفعل، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1861522357463435

 

عارف يا مؤمن مين جيمس أوكييف إللى عمل الفيلم ده؟ ده الواد إللى بنفس طريقة الكاميرا فى زرار القميص دى، ركع أضخم ذراع مافياوى إطلاقا للعصابة الديموقلاطية، وانتهى -مجرد هو وصديقته هاناه جايلز وبتعميم أندرو برايتبارت لأفلامهما على موقعه آنذاك- إلى صدور قرار من الكونجرس بحظر وحل تلك الشبكة الإجرامية أخطبوطية العالمية المدعوة إيكورن. القصة كاملة غطيناها فى حينها فى 2009 على جزء أميركا تستيقظ من صفحة شيخ العبيد، انظر بالأسفل أو ابحث هناك عن كلمة أوكييف (لأن جيمس كانت تكتب بجيم مختلفة). الوثائقيات الجديدة من جزئين حتى اللحظة (الثانى عمم للتو وهو عن التزوير واسع النطاق للأنتخا باض، والأول -حقق قرابة 4 مليون مشاهدة فى مجرد الـ 24 ساعة الماضية- وفيه تؤجر الشمطاء الزومبى البلطجية للاعتداء على احتشادات ترامب أو على أنصاره عامة). ..السؤال: هل يفعلها زرار القميص مرة أخرى، ويضع المتدهولة الزومبى خلف القضبان أو على المشنقة؟ ..هذا المدخل هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1860798470869157

 

عادى يعنى، ما فيش عدد كافى من المتدهولين علشان ييجوا يسمعوا المتدهولة. لو قالت إنها ها توزع حشيش، جايز كانت القاعة اتملت. ع الأقل كل لقاء بيعمله ترامب بيرجع منه عشرات الآلاف لأنهم ما بيلقوش مكان، وممكن هى تصيد منهم ألف أو ألفين لو فيه إغراء كافى. ..بالكومنتات: - هى لها سنة مستخبية، كل إللى بتحضره حفلات تبرعات، وبس معتمدة على التزوير وماكينة الزيت والسكر والباصات، والتصويت بدون بطاقة هوية، وتسويد اللجان إللى أغلبها بأسماء ميكى ماوس ودونالد دك. يا دوبك الأسبوع ده إللى أجبرها تظهر، وعينك ما تشوف إلا الدهولة، أو زى ما بيقولوا تدهول حتى أراك! - حسدناها، رجعت استخبت تانى. ..نعتذر عن حضور بعض المناسبات. - الاختباء آلية تكيفية جيدة، اشتهرت بها الفئران. ..حملة ترامب تسخر من المتدهولة أن مرشحها يخطب فى الناس وهى تخطب فى المتبرعين. ..مدخل الصور الفضائحية لشبه الخلو التام لقاعة ما يسمى المؤتمر المعمدانى المعدة لإلقاء المتدهولة كلمة بها، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1833486240267047

 

نعمل إيه يعنى يا متدهولة؟ حكمة ربنا بقى! ..كل إعلام التيار الرئيس ملك إيديكى، شبكات وصحافة وكله، ومع ذلك موش نافعك بحاجة لما موقعين تلاتة نكرات ع البتاعة إللى اسمها الإنترنيت بهدلوا دين أبوكى، ودمروا لك شعبيتك الطاغية المزعومة، وقطعوا اليد الطولى بتاعة عصابتك الديموقلاطية مافياوية التنظيم فائقة الإحكام، أفعوان تزوير الأنتخا باض والزيت والسكر والترهيب والبلطجة ..إلخ ..إلخ. ..يكونش السر أنك لا تستطيع خداع كل الناس كل الوقت؟ ..بالكومنتات: - على فكرة، بيقولوا جينجريتش ده، هو نائب الرئيس القادم. ..المتحدث السابق باسم المنزل يشرح لماذا يرتعد الإعلام النخبوى من ترامب. ..مدخل الشمطاء تقول إن "أركانا معينة" على الإنترنيت تحاول التشكيك فى شعبيتها الساحقة، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1782645655351106

 

شكل الأشياء القادمة: بأمر أمنا الطبيعة أنت لست فى حاجة للحصول على رخصة من أى أحد لحمل السلاح. * كنت ها أنسى، هذا يشمل الطلبة والطالبات فى قاعات الدراسة. ..عاشت ولاية ميسورى العظيمة، #هنا_الفاشية. ..بالكومنتات (بخلاف صورة مذهلة للنواب وهم يلقون الأوراق فى الهواء على طريقة طلبة التخرج، ذلك احتفالا بنهاية الدورة البرطمانية، حيث أقروا فى هذه الجلسة أيضا شرط التصويت ببطاقة هوية ذات صورة، مما يسد البوابة الضخمة التى طالما استخدمتها العصابة الديموقلاطية لتزوير الأنتخا باض): - هههههههههه، شكرا للفيديو ولاهتمامك، بس دى منضمة من زمان برضه. ..سامح موريس يشاركنا بفيديو لجان مورجان تسحق فيه امرأة نيو يوركية من أصل أسترالى تبرر رفضها لحمل المرأة للسلاح بضعفها، مقترحا إضافة مورجان لقائمة الفاشية الأميركية العتيدة وما إليها من سلاسل إيفرى سكريين. ..هذا المدخل هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1756068794675459

 

وحياة رسول اللات إللى ما بأحلف به باطل أبدا، أنتم بتفرفروا وموش عارفين تعملوا إيه. نحن على بعد خطوات معدودات الآن من السؤال التراجيدى الأكبر: هل أصلا بوسع أحد منع استقطاب الثروة أو القدرة فى بركة جيينية تتفاوت فيها الإمكانات الفردية بشدة؟ والخلاصة، أن سيتم التوصل لأنه لا يمكن لأحد تحدى الحرية، تحدى الطبيعة، تحدى الإله الحق! ..سلسلة المداخل عن مراجعات الشيوعية النيو يورك تايمز للبعض من أشد أعمدة الأيديولوجية اليسارية قدسية ورسوخا، والمتزامنة فجأة مع بداية 2014 بهدف التشويش على حقيقة أن هذه هى سنة بداية صعود الفاشية العظيم، ذلك من خلال تحويلها إلى سنة الضباب العظيم؛ المراجعة رقم 6: الشباب الذى طالما غررت به العصابة الديموقلاطية وجيشته فى غزواتها المباركة لتزوير الأنتخا باض، حل محله الآن جيل جديد يقول أس دين أم العوالة الاجتماعية فلتذهب وليذهب الكسالى والفاشلون للجحيم، أس دين أم الأقليات والمهاجرين والسود والمسلمين فليذهبوا جميعا بدورهم للجحيم، لتذهب كل صنوف اليوتوبيا وشم الكلة للجحيم؛ ما يهم فقط هو الحرية، والتى -صدق أو لا تصدق- هكذا يقولون (هم -شبيبتهم اليسارية- موش البارونة ثاتشر): إلى القلب منها حرية الاقتصاد!

https://www.facebook.com/EveryScreen/posts/663451623737211

 

يا لهوى، هى وصلت لكده؟ ..هه هه، أو جايز عادى، البترول رخص وكل الشيوعيين والمسلمين جابوا جاز خلاص! ..مدخل الأهطل الأسود المسلم عملها نكتة بنكتة -علشان السخرية تكون بيدى لا بيد رومنى- يطلق بنفسه نكاتا عن تزوير الأنتخا باض فى موطنه شيكاجو، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1480273885588286

 

مدخل النكتة فاحشة الجنون من ميت رومنى عن الوغد الأسود المسلم بخصوص تزوير الأنتخا باض عبر السماح بالتصويت بلا بطاقة هوية، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1471931063089235

 

الشعب الأميركى يتداعى للسلاح بقدر ما تتداعى العصابة الديموقلاطية للناخبين (ميكى ماوس ودونالد دك). ..هذا المدخل هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1458494104432931

 

عو! ..مدخل المحكمة العليا تؤيد إجراءات ولاية تكساس لمنع التصويت الهابولى بدون بطاقة هوية، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1473921459556862

 

مدخل الحكم التاريخى من يونيو 2013 للمحكمة العليا لسد أبرز الأبواب التى تقوم من خلالها العصابة الديموقلاطية بتزوير الأنتخا باض، وعلى رأسها الإصرار الجنونى -كما لو كان الأمر حياة أو موت- على أن يكون التصويت بلا بطاقة هوية، أو عامة حكمها -المحكمة- بإطلاق يد الولايات فى تطبيق ما تراه مناسبا لضمان نزاهة التصويت، هنا.

https://www.facebook.com/EveryScreen/posts/470580236357685

 

التصويت باسم ميكى ماوس ودونالد دك، والميليشيات المسلحة أمام لجان التصويت، مجرد غيض من فيض من نماذج حية موثقة بالصوت والصورة من أنتخا باض 2008، باعتبارها عينة من طيف الأساليب واسع النطاق الذى يقوم اليسار من خلاله بتزوير كافة الأنتخا باض، تجدها على الجزء الأول من صفحة شيخ العبيد، هنا.

http://www.everyscreen.com/views/slaveinchief.htm#MelAkher81_AmericanPresidentialRace2008

 

---

 

على السى إن إن التى لن يشاهدها أحد ما لم يقع زلزال فى تاهيتى كل يوم:

 

متابعة صفحة شيخ العبيد من سنة 2009 لنفوق السى إن إن، أو حسب كلمات رثاء رفيقتها الجيفة الشيوعية الأخرى -النيو يورك تايمز- لها: إن الأمل الوحيد فى أن يشاهدها أحد هو وقوع زلزال فى تاهيتى كل يوم!

http://www.everyscreen.com/views/slaveinchief_part_5.htm#PersonOfTheYear2009

 

عو! ..إمبارح كنا عاملين متابعة لحظة بلحظة لكل هذه النتائج أو حتى أكثر منها، وقلنا مثلا إنها استفتاء على شعبية ترامب، أكثر منها إجابة على سؤال من فاز بالمناظرة (رغم أنه فاز بها فعلا، عاطفيا وعقليا، للبسطاء وللمحنكين ولكله، هذا بغض النظر أننا أحبطنا قليلا لأننا كنا نريده أكثر شراسة، والكلام طال فى الموضوع ده وفى رأى حملته فيه ودوافعها ..إلخ)، ذلك بما فيها -أى المتابعة- استبيان السى إن بى سى إللى بدأ 75 / 25 لصالح المتدهولة، وإللى فبركوه بسرعة لهدف واحد هو خلق علكة لا يزال يلوكها الإعلام حتى اليوم، وسيظل مجمدا للصورة عندها لأيام طويلة قادمة: الزومبى هزمت ترامب (للدقة هناك استبيان وحيد آخر فازت فيه المتدهولة هو استبيان السى إن إن، وده معمول للخارج زى كناة العربية، لكن -كما تعلم- السى إن إن اسم لم يسمع به أحد أصلا داخل أميركا). ..فقط لدى إضافة واحدة أن كانت فيه عبارة صاعقة، ولم يهتم بها الإعلام طبعا، بينما هى ضربة قاضية. لما ترامب قال الأسبوع ده أنا كنت بألف أميركا الصناعية المضروبة اقتصاديا وأنتى كنتى فى البيت، فردت بمنتهى الهطل تغمرها سعادة الزومبى المطبوعة قالب خشب على وشها، قائلة أنا كنت بأستعد للمناظرة. ..بس خلاص، هو مهتم بالناس وأنتى مهتمة بالمكاسب الشخصية. وبس خلاص، هو قائد لشعب وأنتى طفيلة بولوتيكية أو أنتى (ولا مؤاخدة) صياصية. وبس بس خلاص، حتى لو عملتى إيه فى المناظرة -أنتى يا كتلة دهولة تزحف على أربع نحو سلالم سيارات الفان- أنتى اديتى له سلفا عذره على طبق من فضة: هو جاى موش فى باله موضوع المناظرة أساسا، ودع جانبا أنه قالها صريحة قبل كده أنه موش بتاع مناظرات (ولعلمك، حتى لو فشل فشلا ذريعا فى المناظرات، هو الفائز، ليه؟ لأن أنصاره بيشوفوه أكتر كإنسان صادق، إنسان طبيعى، واحد مننا). #هنا_الفاشية. ..بالكومنتات (بخلاف فيديو لترامب يقول ذات الكلام عن الفوز بكل الاستبيانات باستثناء السى إن إن "التى لا يشاهدها أحد"): - عمرك شفت عهر أكتر من كده؟ على فكرة، أنا شدتنى فعلا اللحظة دى لأنى قلت نوبة الصرع جايه أهه. ..فيديو يجمع اللحظات التى بدأ كتفا الزومبى فيها فى الاهتزاز وما يطابقهامن لبغل زنجى مخنث. - بالظبط كده. ..صورة لترامب بالزى العسكرى الأميركى القديم، بمدفع فى يده ونسر على ذراعه، والتعليق يقول هذه ليست أنتخا باض هذه ثورة. ..مدخل الصباح التالى للمناظرة الأولى، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1844995142449490

 

أول وأكتر شىء متوقع إطلاقا من المتدهولة الزومبى ردا على الأسئلة، هو شلل اللسان. تفتكر خرست وما حطتش منطق كام مرة فى الـ 5 دقايق دى، وتفتكر ها تخرس كام مرة فى الـ 90 دقيقة بتوع الليلة دى؟ ..أسيبك تحسبها بنفسك، فقط بالكومنتات سأختار لحظة الخرس المفضلة لى، وكذا سأشير لحتة الخرسانة المسلحة الأكثر شهرة. ..الليلة دى ها نضحك ضوحك! ..بالكومنتات (بخلاف الكثير من التعليقات والروابط لحظة بلحظة، سواء خلال المناظرة أو للاستبيانات التالية لها والتى -كلها تقريبا- أظهرت نصرا كاسحا لترامب): - هه هه، طب إحنا كنا عاوزين نتفرج ع "الزهور". ..جينيفر فلاوز عشيقة مسلول الأيذز السابقة لن تحضر المناظرة. - دى حتة الخرس المفضلة لى. ..إيه أفضل وسيلة للاتصال بكى؟ الإيميل؟ - ودى الأكثر شعبية. ..ماذا ستفعلين وأنتى فى البيت الأبيض لو أصبحتى حاملا؟ - هه هه، نفس إللى قاله ترامب م الأول خالص. ..برايتبارت تقول إنه سيفوز بمجرد ظهوره فى المناظرة. - الفارق الكبير هو بين الكلام الأجوف والفعل العملى. هى تقول كلام زى الفل لكنه لا ينفذ ولا يمكن أن ينفذ، أو كما يسحقها هو بعبارة واحدة: لكم 30 سنة تقولون ذات الكلام ولم نجنى سوى الفشل. ..هى دى خطتها، ولها قدر من النجاح لدى شمامى الكلة ومعدومى الحس الشائع common sense، ويساعدها انحياز الأسئلة الواضح ضده، جعله هو الموضوع معظم الوقت، وجعله فى موقف الدفاع، بينما لم يوجه لها أى سؤال شخصى أو حتى جدى. ..عموما، الحضاريون يشعرون بالصادق من الكاذب، وهذا أسهل مما نتوقع. دى أول النتايج، وليست من موقع يمينى: ترامب مكتسحا. ..بالظبط كده، ليست سوى كائن صياصى. - ابن وسخة مصفى، بيدافع عنها أحسن منها، وبيهاجم ترامب برضه أحسن منها. ..المدعو ليستر هولت، وقد وجه 15 سؤالا حادا لترامب، وسؤالان فقط للمتدهولة ومع شديد الطبطبة كمان، ده بخلاف المقاطعات والملاحقات وكافة صنوف السفالات السافرة. - ملحوظة قوية. ..أسامة سرايا معجب بعدم مصافحة ترامب للمضيف إلا بعد أن قام بتحية الجمهور أولا. - تجميع للاستبيانات، والشىء المذهل اكتساح ترامب حتى فى أغلب المواقع اليسارية (المتهولة لم تفز إلا موقع إن بى سى، وحتى هذه بدأت بفارق 50 بالمائة سرعان ما تقلص لأقل من 10 فى أحدث مرة ألقيت نظرة عليه). هذا شىء محير بعض الشىء لأن ربما ينطوى على تضارب بين شقين: الشق الذاتى: أننا توقعنا أنه يشرمطها ولأن هذا لم يحدث فليس لدينا شعور بالنصر. الشق الموضوعى: علميا، أن هذه الاستبيانات ليست حول هل فاز ترامب أم لا، إنما حول حماس كل فريق، وهنا النتيجة واضحة الفاشية فى أوج زهوها، والشيوعية مهزومة من الداخل قبل الخارج. - واو، 10 : 1. ..استبيان درادج ريبورت. - التايم دى موش يمين خالص، والمشاركين بالمليون، والنتيجة 59 / 41. ..هو ليه ما فيش مواقع يسارية عاملة استبيانات؟ ..زى ما تابعنا، استبيان الإن بى سى ده بدأ 75 / 25 لصالح المتدهولة، والآن انقلب للعكس 66 / 34. الفكرة هى اعمل منظر بسرعة ولو على موقع واحد، علشان الإعلام يلقى فرصة ينسى عشرات الاستبيانات ويمسك فيه وحده ويعمل منه لبانة. مثلا كناة العربية عاملة كده حاليا بتقول استبيان السى إن إن (إللى أساسا لم يسمع أحد داخل أميركا عن هذا الاسم)، بينما كل ما عداها كأن لم يكن. ..الخلاصة، بالإحساس بالعقل، قصدى بالطول بالعرض، جاب المتدهولة الأرض. - أصل ماما كانت كتبت لها أميركا فى الميراث. ..صوما يقول ها جاكى كسر حقك تعليقا على قولها إن من حق سكان العالم الثالث القدوم لأميركا. - ده نفس انطباعى طول المناظرة، بالذات من لحظة ما حولها المضيف لموضوع شخصى ضد ترامب، هذا الأخير كان أقل من المنتظر منه، كان لازم يبقى أعنف ويشرمط المضيف قبل ما يشرمطها هى، لكن دلوقت بقى واضح أنه موش محتاج حاجة خالص، وهو ده الخيط الرفيع إللى حملته عاوزاه يمشى عليه -اشويهم بس على نار هادية- هو ها يفوز بالمناظرة موش بس بمجرد حضوره زى ما الكومنتات بتاعتنا فى الأول خالص، إنما ها يفوز بها حتى لو ما حضرهاش أصلا. ..النيو يورك بووست تقول ما معناه أنه لم يخسر. - ده حد من الكائنات إللى بتبتدى تفهم أول ما توصل لـ 200 كجم. وإياك تنسى يا مؤمن أنه دخل التاريخ غصب عننا كلنا باعتباره أول شيوعى تنبأ بأن ترامب سيسحق المتدهولة فى نوفمبر كما قطار يسحق خنفسة ميتة ناشفة. ..من غيره؟ مايكل موور. ..مدخل المناظرة الأولى، منطلقا من اللقاء إللى مسخر بها الأرض مع زاك جاليفياناكيس، هنا.

https://www.facebook.com/MedhatMahfouzPage/posts/1844195432529461

 

---

 

المزيد من 2016

المزيد من قسم الصفحات الثيمية